Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Kesişmeye başladık diyince 'hayırlı olsun' luk bişey henüz yokmuş gibi göründü. Ama hayırlısı tabi :p

Bak başka motor beğenmezsin sonra, bizden söylemesi. :wiinkk:

Ne renkti kesiştiğin 600F?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ya 600fçiler bu kadar soğuklar mı yahu :) bi hayırlısı diyen olmamış.
bu arada anlaştık gibi, bi aksilik olmazsa çarşamba gidip alıcaz motoru.

Daha almadan hayırlı olsun denmez, sen hele bir al sonra söyleriz, eğer adana olsaydın birde kuyruğunu doğrulturduk olur biterdi :p :mrgreen:
Şimdiden hayırlı olsun güle güle kullan :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
sağolun arkadaşlar, pazarlık bitti sayılır, önce takas görüşmeleri yaptık olmadı nakite döndük karıştı marıştı ama çözdük hayırlısıyla..

kestiğim motor :) kırmızı-siyah. herhalde 600f lerde tutulan bi renk bu. gerçi gümüşe ayrı bayılıyorum ama asfalt üstünde yeterince görünür olmamasından da korkmuşumdur hep (motosiklet olsun otomobil olsun) .
artık ikinci elde renk seçme şansı yok zaten temiz problemsiz bulmak önemli malum.

benim ilk kez artçı olarak bindiğim büyük motordu 600f. o yüzden belki de hep istemişimdir sahip olmayı. kısmetse yapıyoruz bi çılgınlık alıyoruz bakalım, içimde ukte kalmasın dedim.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ark.lar 2006 kırmızı-siyah 600f arıyorum; olan,bilen varsa bana mesaj atsın lütfen.kankalarımı da F'lendirmeye çalışıyorum.

ben satıyorum ilgilenirsen buda linki
http://www.sahibinden.com/sahibinden_honda_cbr_600f-01WQQaXQQ12707580WQQpXQQdisplayitem
satma sebebim 1000rr a geçmek.

Ya hepimizin motorları ne güzel, maşallah :mrgreen:

Günlerdir zincir temizleyeceğim, üşeniyorum vallahi. Yarın da muayeneye götüreceğim. Muhtemelen farlar biraz yukarıyı gösterdiği için hafif kusurlu olarak geçeceğiz. Egzozun sorun olmayacağını düşünüyorum. Bana şans dileyin :wiinkk:

egsozdan geçersen buraya yazarsan çok sevinirim bnimde tek kafama takılan bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
sağolun arkadaşlar, pazarlık bitti sayılır, önce takas görüşmeleri yaptık olmadı nakite döndük karıştı marıştı ama çözdük hayırlısıyla..

kestiğim motor :) kırmızı-siyah. herhalde 600f lerde tutulan bi renk bu. gerçi gümüşe ayrı bayılıyorum ama asfalt üstünde yeterince görünür olmamasından da korkmuşumdur hep (motosiklet olsun otomobil olsun) .
artık ikinci elde renk seçme şansı yok zaten temiz problemsiz bulmak önemli malum.

benim ilk kez artçı olarak bindiğim büyük motordu 600f. o yüzden belki de hep istemişimdir sahip olmayı. kısmetse yapıyoruz bi çılgınlık alıyoruz bakalım, içimde ukte kalmasın dedim.


Hayırlısı inşallah, şimdiden hoşgeldin "Efsane 600F" ailesine.:)


******


Arkadaşlar ben de 11 Nisan 2009 tarihinde Pendik'deki TüvTürk muayene istasyonunda yaptırdım muayenemi.

Bir gün öncesinde randevu almadan gitmiştim ve 4 saatlik bekleyişten sonra numaramın gelmesine hala 20 araç olduğu ve akşama misafirimiz olduğu için, iptal ettirip geri dönmüştüm.

Aynı akşam telefonla Tüvtürk'ü arayıp, ertesi gün için (Cumartesi) istediğim istasyon ve saate göre randevumu aldım.

Randevu saatimden 15 dk. önce istasyonda oldum ve dokunmatik ekranlı numaratörden plaka bilgilerimi girip numaramı alıp beklemeye başladım. 10 dk. içinde çağrılarak veznede 63,5 TL ücreti ödeyip, ruhsat ve trafik sigortamı verip kaydımı yaptırdıktan sonra aracımın başına gittim.
5 dk. sonra dışarıdaki büyük ekranda numaram göründü ve motorumla beraber muayene tüneline girdim.

Burada yapılanlar sırasıyla:

- İstasyonun arka tarafındaki alanda ön ve arka frenleme yaptıktan sonra aracı tekrar tünele soktuk.
- Motor ve şase numarası kontrol edildi.
- Sinyallere bakıldı.
- Stop ve fren lambalarının çalışıp çalışılmadığına bakıldı.
- Uzun ve kısa farların yanıp yanmadığına bakıldı.
- Son olarak da bir makine ile farların yükseklik-sapma ayarlarına bakıldı.

Yapılmayanlar:
- Lastik diş derinliği.
- Amortisör kontrolü.
- Kontak kilidi.
- Performans egsoza birşey denmedi.

Muayene bitiminde imzam alındı ve 10 dk. sonra ruhsatım işlenmiş olarak teslim edilip, plakama bandrol yapıştırıldı. sadece uzun fardaki ufak sapmadan dolayı hafif kusurlu olarak geçtim muayeneden.

Sanırım belli başlı şeyler haricinde, istasyona ya da muayeneyi yapan elemana göre değişiklik gösterebiliyor yapılanlar.

Ne olursa olsun eski sisteme göre çok daha modern ve medeni bir sistem olmuş.


Aşağıdaki başlığı incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/57201-arac-muayenesi-hakkinda-2009-tuv-turk.html
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
...
Bir gün öncesinde randevu almadan gitmiştim ve 4 saatlik bekleyişten sonra numaramın gelmesine hala 20 araç olduğu ve akşama misafirimiz olduğu için, iptal ettirip geri dönmüştüm.
...

Ankara'da İstanbul yolu üzerindeki muayene istasyonunda motosikletlere öncelik veriyorlar. Hiç sıra beklemeden motorunuzu park edip numara alıp muayene ücreti yatırma sırasını bekliyorsunuz. Ardından ben elimdeki numarayla dışarı çıkıp teknik muayene için çağırmalarını bekliyordum. Bir yandan gözüm bankodaydı ve 286'lardaydı sıra. Benim numaram 310 idi. Eyvah dedim işimiz var. Çünkü arabaların muayenesi çok daha uzun sürüyor. Fakat yaklaşık 5 dakikalık bi bekleyişin ardından beni çağırdılar. Hayabusa'nın şasi numarasına bakamadılar. Onun dışında dreamdark'ın saydığı kontrollerin çoğu yapıldı. Fren konusunda daha önce de dediğim gibi frenlere ayrı ayrı bakmadılar ve egzoz sorun olmamıştı.

Konya yolu üzerinde bulunan (Gölbaşını geçtikten baya sonra) muayene istasyonuna gitmiştim burada yaptırmadan önce. Motosikletlere öncelik tanımıyorlardı. Sıranın en sonuna geçmemi istemişlerdi. Demek ki istasyondan istasyona değişiyor bu.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
kankalar ben sabah gümüşü çalıştırdım 10 km yol gittim ışıklarda durdum. Debraj dan bir ses geldiğini fark ettim Debraja basınca ses gidiyor, Debrajı dırakınca Bir ses geliyor sanki biryere birşey deyiyor gibi. sizdede o ses varmı? yoksa benim debraj damı sorun oluştu?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
kankalar ben sabah gümüşü çalıştırdım 10 km yol gittim ışıklarda durdum. Debraj dan bir ses geldiğini fark ettim Debraja basınca ses gidiyor, Debrajı dırakınca Bir ses geliyor sanki biryere birşey deyiyor gibi. sizdede o ses varmı? yoksa benim debraj damı sorun oluştu?

yusuf hiç durma hemen ustaya göster, senin debriyajda sorun var, daha büyük sorun açmadan debriyajı hemen göstermeni tavsiye ederim.(Muhtemelen debriyaj balatasındandır)
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
hocam balatadan olmasada debraj bilyasından gelebilir o ses benim motorda değilde arabada var aynı ses debraj bilyasından yapıyormuş ama motosiklette aynıdır diye düşünüyorum
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
hocam balatadan olmasada debraj bilyasından gelebilir o ses benim motorda değilde arabada var aynı ses debraj bilyasından yapıyormuş ama motosiklette aynıdır diye düşünüyorum

2. viteste çöktüm motora pati çekiyor. Balata bitmiş olsa pati çekmez. Ama en iyisi bir söküp bakmak. :cat:

yusuf hiç durma hemen ustaya göster, senin debriyajda sorun var, daha büyük sorun açmadan debriyajı hemen göstermeni tavsiye ederim.(Muhtemelen debriyaj balatasındandır)

tamam götürecem bizim ustaya bir vakit bulsam.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hocam sürücü siz misiniz ?
ya bu arada bu videoyu izlemek benim gibi ss düşmanı birinin bu motoru almasının çok da mantıklı bişey olmadığını hatırlattı bana. gerçi artık kaporayı verdik yarın da motoru alıcaz kısmetse. ama söz verdim kendime efendi kullanıcam :)

Tutamıyacağın sözleri verme, bence :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Tutamıyacağın sözleri verme, bence :mrgreen:

ya haklısın vallahi... aslında sırf kendi gazıma gelmemek için cruiser düşünüyordum en fazla 600 lük touring ama ne oldu nasıl oldu bilmem ilk aşkım 600f alırken buldum kendimi. ama bakıcam eğer fazla gaza geldiğimi hissedersem hemen bi shadowla takasa giricem:mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
bu hız konusu benim için geçerli degil:)çünkü bulundugum yerde dogru düzgün yol yok:) motora acıdıgımdam basamıyorum.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
hocam sürücü siz misiniz ?
ya bu arada bu videoyu izlemek benim gibi ss düşmanı birinin bu motoru almasının çok da mantıklı bişey olmadığını hatırlattı bana. gerçi artık kaporayı verdik yarın da motoru alıcaz kısmetse. ama söz verdim kendime efendi kullanıcam :)

heheh bende iki hafta önce alınca öyle diyordum ama şimdi nerde düzlük bulsam hemen 1,2,3 hobaa ibre 150 km dayanmış :queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
heheh bende iki hafta önce alınca öyle diyordum ama şimdi nerde düzlük bulsam hemen 1,2,3 hobaa ibre 150 km dayanmış :queen:

:) yok 180 e kadar normal zaten o süratleri gs500 le de yapıyoruz çünkü. beni korkutan daha ötesi :p

bu arada aman diyeyim motor tecrübesi iki hafta ile sınırlıysa bunlar da çok riskli süratler
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
Bu arada arkadaşlar 1 depo benzinle 220km yaptım yedek depo hariç benimde acemi oldugum göz önüne alınırsa bu km normal mi sizce?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst