en çok masraf açan ilk iki çin chopperi seçelim ankettir

en masraflı insanı canından bezdiren iki çinli çapır hangisi

  • mondial ve

    Oy: 25 26.6%
  • jinlun

    Oy: 17 18.1%
  • keeway

    Oy: 3 3.2%
  • ramzey

    Oy: 6 6.4%
  • çelik motor

    Oy: 17 18.1%
  • kuba

    Oy: 5 5.3%
  • salcano

    Oy: 3 3.2%
  • FYM

    Oy: 2 2.1%
  • kanuni

    Oy: 10 10.6%
  • Skygo

    Oy: 6 6.4%

  • Kullanılan toplam oy
    94
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[arkadaşlar sıkıntısı bitmeyen sürekli masraf çıkaran ilk üç çinli hangisi anketten işaretleyin 3 adet işaretleyin fazla yada eksik değil iki adet

çok gerekli gören 3 işaretlesin ]


mecbur kalan bir adette işaretleyebilir ama tercihim iki adetten yana
lütfen tarafsız ve objektif olalım
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Bak şimdi keeway macar patetli çinde üretim yapıyor nasıl honda ve yamahanın bazı modelleri gibi.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fym dedim ben ne ismini duydum ne de arızasını:mrgreen:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Bak şimdi keeway macar patetli çinde üretim yapıyor nasıl honda ve yamahanın bazı modelleri gibi.

dostum keeway de kanunı de bisanı :queen: alayı çin üretim bunların yanlız sunu sölıyım

lifan grupun fabrıkasında vırago bandında uretıldıgını bılıyorum bu bisanın motorunun keewayı sordum ama aynı fabrıka degıl miş ama aynıdır yanı buyuk ıhtımal:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya anket şıklarını göremiom nieeeeee
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
mondialin tüm scooter modelleri. Yaşadığım örnek:

1- 2006 sonunda 1850 tl + plaka masrafı karşılığı bir mondial 150 hs alındı
2- 2007 ocak ayında 13.000 kmde öldü(piston kırdı yolda kaldı). O vakte kadar toplamda kaza harici 5000 tlden fazla masraf çıkardı. Çıkan masraflar; yolda giderken kopan grenaj, zamanından önce kopan kayışlar, kopan gaz telleri, bir anda kilitleyen ve göbek bilyaları dağılan gidon, olmadık zamanda allak bullak olan debriyaj ve varyatör sıkıntılarından çıktı. Bu sıkıntıların her biri birden fazla kez meydana geldi. Sayısız defa yolda kaldı, beni perişan hallere soktu.
3- 2007 şubat ayında 100 tlye sevabına bir hamala devredildi.

Sonra ne oldu; canımı dişime takıp 13.000 lira civarı vererek 2008 martta şu anki italyan motorumu aldım. Bu vakte kadar kaza harici tüm masrafım 700 tl. Ne yolda bıraktı, ne de saçmaladı.

Yani diyeceğim o ki; ucuz diye çinli alacağınıza az daha para tutup sabredin ve kalite bir şey alın, motosikletin zevkini çıkarın. Öbür türlü çileden başka bir şey değil.

Ha ben bakkaldan eve giden biriyim derseniz markaya gerek yok, çinli her türlü bu amacı kaldırır. Ama günde 50 kmden fazla yapan biriyim diyorsanız kendinizi yakmayın. Almayın çinli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondialin tüm scooter modelleri. Yaşadığım örnek:

1- 2006 sonunda 1850 tl + plaka masrafı karşılığı bir mondial 150 hs alındı
2- 2007 ocak ayında 13.000 kmde öldü(piston kırdı yolda kaldı). O vakte kadar toplamda kaza harici 5000 tlden fazla masraf çıkardı. Çıkan masraflar; yolda giderken kopan grenaj, zamanından önce kopan kayışlar, kopan gaz telleri, bir anda kilitleyen ve göbek bilyaları dağılan gidon, olmadık zamanda allak bullak olan debriyaj ve varyatör sıkıntılarından çıktı. Bu sıkıntıların her biri birden fazla kez meydana geldi. Sayısız defa yolda kaldı, beni perişan hallere soktu.
3- 2007 şubat ayında 100 tlye sevabına bir hamala devredildi.

Sonra ne oldu; canımı dişime takıp 13.000 lira civarı vererek 2008 martta şu anki italyan motorumu aldım. Bu vakte kadar kaza harici tüm masrafım 700 tl. Ne yolda bıraktı, ne de saçmaladı.

Yani diyeceğim o ki; ucuz diye çinli alacağınıza az daha para tutup sabredin ve kalite bir şey alın, motosikletin zevkini çıkarın. Öbür türlü çileden başka bir şey değil.

Ha ben bakkaldan eve giden biriyim derseniz markaya gerek yok, çinli her türlü bu amacı kaldırır. Ama günde 50 kmden fazla yapan biriyim diyorsanız kendinizi yakmayın. Almayın çinli.



biraz sendede şanssızlık var heral 5000 lira masraf çıkarmamalı bence ben şehir içi kullanıyorum scooterimi lakin yaz aylarında ara sırada olsa uzun mesafelere çıkmak için chopper alıcam :)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
biraz sendede şanssızlık var heral 5000 lira masraf çıkarmamalı bence ben şehir içi kullanıyorum scooterimi lakin yaz aylarında ara sırada olsa uzun mesafelere çıkmak için chopper alıcam :)

Her gün 80 km ve fazlasını yaptığım için 1,5 senede bu masrafı çıkardı, 5000den fazlası olabilir ama eksiği olamaz. Çok yolda kaldım çünkü bu masrafa yollarda kalıp bostancıdan taksime taksilerle gelişlerimi, motorun taşınma masraflarını da kattım. Çok çile çektim yani şansla alakalı değil, öyle olsaydı bu motorla da sıkıntı yaşardım :)
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
bu anket dogru sonuç vermez.

zira, her motorun kullanıcı sayısı aynı degil. mondial gibi bayii agı geniş motosikletler daha fazla kullanıcıya sahipken, kısa sureler için az bayide satılmış sonra da ithalatçısı kaybolup gitmiş motorlar daha az kullanıcıya sahiptir. dolsayısıyla anket yanlış sonuç verecektir.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Kim derki kıt imkanlarla aldığı fazla parası olsa daha iyisini alamadığı için kullandığı bir motora kötü der.
Ancak tüm imkanlarını zorlayarak kaiteli bir motor aldığında eski bindiği motoru kötüler.
Bu anket bence doğru sonuç vermeye bilir.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Mondial'in scooterlarına diyecek birşeyim yok.Hepsi çok kötü.Ama konu Chopper-Cruiser olunca MCT ye biraz ayıp oluyor.Tüm sayılan modeller 3 aşağı 5 yukarı aynı görünüm olarak hangisi hoşuna giderse alırsın.Tek fark sadece parça aradığın zaman bulmak konusunda olabilir.O konuda MCT 'ye kimse bir laf diyemez tüm parçalar çok rahat bulunuyor.Ben 13000 kilometrede toplasan 400 lira falan masraf yapmışımdır ki o da koruma demiri ,yağ fren balatası gibi bakım parçaları.Bunların haricinde masrafı yok... Dikkatinizi çekmem gereken diğer nokta bu motorları alan kişilerin %90 'ı ucuz ve güzel görüntüsünden alıyor.Tecrübe sahibi olan yok. Dolayısı ile tebrübesiz olan kişiler motoruda çabuk yıpratıyor. Regalciler kızmasın ama iki motor birbiri ile ikiz gibi şasesi motoru vs .Benim motorun su soğutmaya hiç ihtiyacı olmadı.250 lik makinada radyatör biraz lüks benden söylemesi. Valla göstergeler konusunda tek ihtiyacım olan benzin göstergesidir. O da bende var olmayanlar düşünsün.aradaki farka kesinlikle deymez.Sözün özü at sahibine göre kişner.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu anket dogru sonuç vermez.

zira, her motorun kullanıcı sayısı aynı degil. mondial gibi bayii agı geniş motosikletler daha fazla kullanıcıya sahipken, kısa sureler için az bayide satılmış sonra da ithalatçısı kaybolup gitmiş motorlar daha az kullanıcıya sahiptir. dolsayısıyla anket yanlış sonuç verecektir.

evet bencede mesala kuba kullanısı az kubayı ankete yazmamalıydım
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Arkadaşlar bu arada ben başlığı eksik görmüşüm "chopper"lar ile ilgili olduğunu farketmemişim, kusura bakmayın o yüzden :)

Scooterlarını ne kadar kötülesem de, diğerlerinin de dediği gibi özellikle çinli ve koreli chopper modelleri arasında en iyisi mondialin mct 250sidir. Sıkıntı çıkarırsa da parçasını bulması çok kolay ve neredeyse bedavadır. Hatta yan sanayi parçaları daha ucuzdur, üstüne de orijinalinden kaliteli ve iyi sonuç verir.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Arkadaşlar bu arada ben başlığı eksik görmüşüm "chopper"lar ile ilgili olduğunu farketmemişim, kusura bakmayın o yüzden :)

Scooterlarını ne kadar kötülesem de, diğerlerinin de dediği gibi özellikle çinli ve koreli chopper modelleri arasında en iyisi mondialin mct 250sidir. Sıkıntı çıkarırsa da parçasını bulması çok kolay ve neredeyse bedavadır. Hatta yan sanayi parçaları daha ucuzdur, üstüne de orijinalinden kaliteli ve iyi sonuç verir.

ya yok sorun değil, hem daha iyi bak scooterlarıda sayende görmüş olduk :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst