Çinli Chopper'larda hangisini önerirsiniz?

Çinli Chopperlarda hangisini önerirsiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    94
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşlar Çinli Chopper'larda hangisini önerirsiniz?
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Kusura bakmada şıklar arasında regal yok bende regal almak isterdim ama param bunlara yetiyor lütfen bunlar arasında önerebileceğin bişey söyle.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Verdiğin seçeneklerin arasında olmasada Zealsun 159-19 Prince modeli.

Ilgili konu "Motosiklet Modelleri" bölümünde mevcut. En son 228 sayfaydı :)
Fiyat / Performans oranı en iyi Çinli makinedir (maşallah)

Diğer çinlilerden başlıca farkları; Yağ Soğutmalı, Balansörlü (titreşim önleyici sistem) oluşu, heybetli yapısı ve full aksesuarla birlikte gelmesi.. Ayrıca bu model Amerikada da aynı isimle satılıyor, Avustralyada da.. Yani fason bir makine değil.

Konuyu başından sonuna okumaya çalış, hak vereceksin. Ben satmıştım, ama ondan başka bir makineyle yapamadım ve tekrar aldım aynı modelden. ;)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Regali seçeneklere bilerek koymadım çünkü tartışmasız herkes regal diyecek ki öylede bu sefer bu diğer motorlar eleştirlmeyecek.Benimde regaller çok hoşuma gidiyor ama o kadar param yok.Parasızlığın gözü kör olsun lanet olsun.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
......................................
temiz ve ikinci el olanını :cat:
......................................
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Verdiğin seçeneklerin arasında olmasada Zealsun 159-19 Prince modeli.

Ilgili konu "Motosiklet Modelleri" bölümünde mevcut. En son 228 sayfaydı :)
Fiyat / Performans oranı en iyi Çinli makinedir (maşallah)

Diğer çinlilerden başlıca farkları; Yağ Soğutmalı, Balansörlü (titreşim önleyici sistem) oluşu, heybetli yapısı ve full aksesuarla birlikte gelmesi.. Ayrıca bu model Amerikada da aynı isimle satılıyor, Avustralyada da.. Yani fason bir makine değil.

Konuyu başından sonuna okumaya çalış, hak vereceksin. Ben satmıştım, ama ondan başka bir makineyle yapamadım ve tekrar aldım aynı modelden. ;)

Birde bizim buralarda bunların ustasını bulabilsek tadından yenmeyecek ama ::sm_smile değil mi Burak abim :cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

anlamadım neden?
her ne alırsan al.. 3 bin tl en az..
aldığının ertesi günü satmaya kalkarsan ancak 1,5 eder..

o zaman 1.5 a tertemiz bi ikinci el alabilirsin. yine de keyif senin para senin seçim senin.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
kaptan
benimde kafamda bunlar dönüyor inş. bu yaza kadar alıcam bişeyler
sana keeway i önerebilirim
herhangi bi tanıdığımının yada binmişliğim yok ama onun konularında gezdikçe onu daha çok sevdim
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlamadım neden?
her ne alırsan al.. 3 bin tl en az..
aldığının ertesi günü satmaya kalkarsan ancak 1,5 eder..

o zaman 1.5 a tertemiz bi ikinci el alabilirsin. yine de keyif senin para senin seçim senin.

Ya Gencay Çinlinin V2 Cruiserleri fena değil, ben de düşünüyorum ilerde Lifan 250'lik falan:) aldı mı sıfır alırım ikinci elde Onküsür senelik Japon'un nasıl kullanıldığı belli değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jinlun nasıl sizce
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Ben sıfır almayı istiyorum çünkü herkes motorunu benim gibi kullanmıyor.İnşllah ne demek istediğimi bu kadar kısa cümleyle anlatabilmişimdir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst