MT Garipçe Gezisi / Fotoğraflar, Videolar ve Gezi Yorumları

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Evet geziden ilk gelen ben oldum galiba :)
Keyifli bir gezi oldu, hava kapalı ve soğuk olmasına rağmen çok kalabalıktı.
100'e yakın motosiklet Garipçeye yol aldık. Yemek için ilk ayarlanan mekan da sorun çıkınca hemen cadı daha güzel bir yer ayarladı. :cyclopsan
Katılan tüm MT üyelerine ve özellikle organizasyonda çok emeği geçen CADIya teşekkürler.
MT'nin kuruluşunun 6. yılına denk gelen bu gezide güzel süprizler ile günümüz iyice şenlendi. 6. yıl pastamızıda kestik ::wish:: Umarım nice senelere hep birlikte oluruz. MT ailesi en kötü günümüz böyle olsun.

Tekrar görüşmek üzere.


:bestmt::bestmt::bestmt:

Fotoğrafları bekliyoruz. ::foto:: Özellikle Cerrahi Erhan çektiği 1500 fotoğrafı siteye hemen yüklesin. :cherry:




GEZİ FOTOĞRAFLARININ TAMAMI

Fotoğraflar 01 - Fotoğraflar 02 - Fotoğraflar 03 - Fotoğraflar 04 - Fotoğraflar 05 -

Fotoğraflar 06 - Fotoğraflar 07 - Fotoğraflar 08 - Fotoğraflar 09 - Fotoğraflar 10 -

Fotoğraflar 11 - Fotoğraflar 12 - Fotoğraflar 13 - Fotoğraflar 14 - Fotoğraflar 15 -

Fotoğraflar 17 -
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Korkutucu ve kaos içinde bir grup sürüşü, yol boyunca her an bir SS tarafından arkadan çarpılma korkusu, kalede artistlik yapmaya çalışırken başkasının motorunu denize uçurmaya yeltenenler, restoranla kavga, rüzgar ve soğukta açık havada 1.5 saat boşuna beklemek...


"İyi geziydi" tanımına kesinlikle katılmıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
banlanmadan önceki son yazımda planı iyi yapılmamiş, grup surusunun hic kaale alınmadıgı ama kotu baslayıp kotu devam eden ama ıyı bten bır gezi oldugunu söyleyeblırım... katılan herkese teşekkurlerr.. fotoları tek bır lınke yukleyınkı ulasılması kolay olsun...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
bende demin geldim şimdi bi takım şeyler yazıpta cadı arkadaşımızı zan altında bırakmak istemem o elinden gelen herşeyi yaptı ama o ilk lokanta yamuk yaptı sonra beklemekten sıkılan ve gidenler oldu açıkcası yanımda gelen arkadaşlarım bile hadi gidelim artık die direttiler ama sonrasında başka bi lokanta ayarlandı bekleme esnasında bir arkadaşımız park halindeki motora arkadan carptı hasarda var bende naklen videosu var eklicem siteye açıkcası 2.lokantanın verdigi yemek cerez gibi birşeydi 8 tane hamsiyle benim gibi zayıf bir adam doymadıysa kimse doymamıştır :) ama herşeye ragmen güzel bi geziydi ama açıkcası çok korktum kaza fln olcak die tanıdık yüzleri görmek çok güzeldi dediğim gibi cadı arkadaşımıza yüklenmiyelim lütfen elinden birşey gelmezdi bizimle olan alakası ve ilgisi için teşşekür ederim.birkaç arkadaşın bu etkinlikten ders çıkarması lazım motosiklet net cok yaygın her kesime ses getirdigi için ilk kez katılan arkadaşlar fln oluyo ondan bi kaç aksilik oldu inşallah bunlar düzelir neyse gitmem gerek açlıktan ölcem
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
CADI!!!!!!!!!! heşey için çoooook teşekkürler....

evet; restaurant yanlış yaptı... tatsız bir kaza yaşadık... grup sürüşüne hiiiiiiç uyulmadı... ufak tefek bir ka şey daha....

grup sürüşünde ss'lerden ziyade diğer motorlar çok risk yarattılar!!!! 60 kmh giderken 2 motor yanyana gidip muhabbet ediyorlar!!!! ara gazlanmalar!!!! altımızdaki alet zaten 125-150 cc!!!! derdiniz ne???

neyse.... tanıdık çok.... kalp kalbi kırmasın.....

:bestmt: 6. yaşınada bastı....

SKULLHUNTER'a çook teşekkürler....

BEN ve OĞLUM; askılar ve kartlar için teşekkürler...

emeği geçen herkese çoook teşekkr ediyorum....

nice YAŞ'lara,nice toplantılara.....

:bestmt:::tutkuy::
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
Korkutucu ve kaos içinde bir grup sürüşü, yol boyunca her an bir SS tarafından arkadan çarpılma korkusu, kalede artistlik yapmaya çalışırken başkasının motorunu denize uçurmaya yeltenenler, restoranla kavga, rüzgar ve soğukta açık havada 1.5 saat boşuna beklemek...


"İyi geziydi" tanımına kesinlikle katılmıyorum.

tekrarını senden bekleriz kardeşim
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
42
selam gezi herşeye ragmen güzel oldu 1-2 tatsız olay dışında bir konuya açıklık getirecegim ben profesyonel olarak cross egitimi alıyorum cross hocamda orda oldugu için ögrendiklerimi küçük bir gsteri şeklinde eglence amaclı göstermek istedim 1-2 hoplayıp zıpladım arkamdan gaza gelip scooter vs. tarzı motorlarla benm yaptıgım hareketleri yapmaya çalıştılar taaki 50 beygirlik chopper ile bir arkadaşımız diger arkadaşın motoruna vurana kadar arkadaşlar.iki arkadaşada çok geçmiş olsun diyorum keşke böyle bir olay olmasaydı dedigim gibi cross harici motorlarla lütfen bidaha aynı şeyleri tekrar etmeyelim herkese iyi günler.:cat:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
arkadaşlar geziden daha yeni döndük. gelen ve bizlerle birlikte olan herkese teşekkürler. resimleri bu topakta toplayalım.
özellikle cerrahi arkadaşımız seni bekliyoruz.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
soğuk havaya rağmen sıcacık bir buluşma oldu kanaatindeyim.

cadı ellerine sağlık, zor durumda bile işini yaptı,15 dakika içinde yeni bir mekan ayarlandı.çağlayı eleştiren arkadaşlar siz kızın lokantada oturduğunu yada yemek yediğini gördünüzmü?

ha bu arada nasıl olduysa hesapta çok büyük açık çıktı:silent:

herkesten tekrarda gönül rızasıyla para toplandı.

tüm olumsuzluklara rağmen dostlarla bir arada olmak güzeldi:rendeer:

ve MT 6 yaşına girdi bugün nice senelere MT::tutkuy::
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
Korkutucu ve kaos içinde bir grup sürüşü, yol boyunca her an bir SS tarafından arkadan çarpılma korkusu, kalede artistlik yapmaya çalışırken başkasının motorunu denize uçurmaya yeltenenler, restoranla kavga, rüzgar ve soğukta açık havada 1.5 saat boşuna beklemek...


"İyi geziydi" tanımına kesinlikle katılmıyorum.

yaparsın bir gezi seninkine katılır sonrada klavye başına geçip atar tutarız canım
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
keşke acele etmeseydik cerrahiye yakışırdı kendisi ile görüştük ben topic açayım atarız demişti ama madem açıldı ekleyelim resimleri.











































































































mt nin 6.yılı kutlu olsun









 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
gezi harikaydi arkadaslar hiç öyle atip tutmayin şahsen ben hiç şikayetci degilim...şimdi benim en cok merak ettim yolda giderken çekilen videolar bunlari çok merak edyorum resimlerden ziyada elimde bi lastik yakma vidyosu varki akıllara zarar 18+ :queen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
cerrahi....

ayrıca çoooooooook teşekkür ederim...

allah razı olsun...

:cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst