- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
arkadaşlar ben yalan oldum pazar günü sınawım war şansa bak daha yeni öğrendim ya
thy ne ayak olm bole ???
arkadaşlar ben yalan oldum pazar günü sınawım war şansa bak daha yeni öğrendim ya
:cat: izmir den sevgiler iyi eğlenceler diliyorum......:cat:
yaw bende gelmek istiyorum aslında ama kaza geçirdim sağ aynam kırık gurup sürüşünde bi sorun yaşatabilirim diye bir yandan da gelmek istemiyorum :silent:
not: ayna salı günü geliyor...
arkadaşlar ben yalan oldum pazar günü sınawım war şansa bak daha yeni öğrendim ya
bu aksam kımseler yok.nerde toplandınız yahu
alooooo nerde millettttt
:queen::queen::queen::queen:
Burdayıııız
cadı süpürgesini almıs yolları süpürüyordu enson... diğerleri de cadıya uyuzluk olsun diye çer çöp kabuklu yemiş vs. atıyorlar :thumright bende büyü yapıyorum::sapka::
çağlacım sen geldin diye değil yanlış anlama ama ben yatıyom
çook uykum var kusura bakmayın ark herkeslere iyi gcler
iyi geceler millet :rendeer:
çağlacım sen geldin diye değil yanlış anlama ama ben yatıyom
çook uykum var kusura bakmayın ark herkeslere iyi gcler
dedimya büyü yapıyorum ::sapka:: son durumu kaçırmışım... iyi güzel kurbağaya çevirmişsin de prensesler para araba yat kat çep telefonu vs. istiyo... git dişlerini fırçala ve hepsini öp şimdi yoksa pazar günü kurbağalara dolmuş çekersin :queen:
iyi geceler...
eee bi cevap bulamadım (buldumda ayip simdi) bi kahve alıp geliyim ben en iyisi
İyi geceler Kartal Fatihi:rendeer:iyi geceler millet :rendeer:
dedimya büyü yapıyorum ::sapka:: son durumu kaçırmışım... iyi güzel kurbağaya çevirmişsin de prensesler para araba yat kat çep telefonu vs. istiyo... git dişlerini fırçala ve hepsini öp şimdi yoksa pazar günü kurbağalara dolmuş çekersin :queen:
Selam :rendeer:
iyi geceler...
turgay naber milleti bilmem ben burdayım :cherry:
bende bende
amaaaa o yerlere çöpatanların halini hiç sormuyosunn hepsi şimdi vıraklıoo naberr :queen:
sonuda motorumu bitirdim anlıcanız bede geliyom hem tanısmıs oluruz hmde yeni motorumun ilk gezi acılısıı yapmıs olacam:cherry:
benim kahvem sade olsun lütfen :cherry: