- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #6,761
gerek yok hell
ayva yok sucuk var...
:queen::queen::queen:
cem mi geldi fotolar kalkmış![]()
ewet canım ben geldim...
ama cadı yüzünden gene gidebilirim...
en çok seni özledim...::144::
hoşgeldin :rendeer:
bende özledim seni de
hayırdır sorun ne
hoşgeldin :rendeer:
bende özledim seni de
hayırdır sorun ne
ben resimleri bir araya topladım cadının resmini unutmuşum...
ewet hatalıyım kabul ediyorum ama onunda affetmesş lazım...
yoksa pazar günü fena olucak... yada selçuklarla cross yarışlarına gidicem...
hımmm
cadı affeder cnm ya
pazar günüde gelmede bak ben sana napıyorum :bounce:
orda halledersiniz aranızdaki küçük meseleyi :rendeer:
bu arada resim süper
önemli birşey yok canım
hımmm
cadı affeder cnm ya
pazar günüde gelmede bak ben sana napıyorum :bounce:
orda halledersiniz aranızdaki küçük meseleyi :rendeer:
bu arada resim süper
seni kim alıcak kız....
affedilicek bişi yok canım yerimi ögrendim sadece
ben direk sirkeciye geçicem gürkan abi alacak oradan
canlarım benim
ikinizlede görüşücem ben pazar günü :bounce:
ben direk sirkeciye geçicem gürkan abi alacak oradan
canlarım benim
ikinizlede görüşücem ben pazar günü :bounce:
önemli değil aygülcüm
off sanırım ben acıkmaya başladım dün öglen bikaç bisküvi yedim ondan beride bişi yemiyorum canım hiç bişey istemiyo hastamı olucam neale:
önemli değil aygülcüm
off sanırım ben acıkmaya başladım dün öglen bikaç bisküvi yedim ondan beride bişi yemiyorum canım hiç bişey istemiyo hastamı olucam neale:
ikimizden biriyle görişmicen kesin...
Ama cadı sen bilmiyorsun akşam sen gelmeden senin için uğraştığını CEM in yaa