Polis Teşkilatımızın 164. yılı kutlamalarına davet..

Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
25
Polis teşkilatımızın 164. kuruluş yıldönümü dolaysıyla 05.04.2009 pazar günü düzenlenecek 'polis halk yürüyüşüne' tüm motosiklet dostlarını bekliyoruz.

Yer :Mecidiyeköy meydan
Toplanma saati: 10:00
Hareket saati : 11:00
Yürüyüş istikameti ve bitiş: Mecidiyeköy meydan başlangıç; osmanbey takiben taksim meydan bitiş.

Not: Yunuslarımıza motosikletlerle eşlik edilecektir.


2075htg.jpg


24waan5.jpg
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Polis Teşkilatımızın 164. yılı hayırlı uğurlu olsun canı gönülden tebrik ederim ;)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bu hafta sınav var ama :pale:
sınav sonrası katılmaya çalışırım-çalışırız- hatta muhtemelen katılırız :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Cop yoksa bizim halk gelmez hocam yuruyuse.:)
Yillardir bunyede aliskanlik yapmis.
Kafasinin ek yerine yedikçe demokrasi bilinci açildi memleketin.
:)

Saka bir yana kurulus yildonumunuzu kutlar, meslek hayatinizda basarilar dilerim.
Sizin basariniz, bizim huzurumuz demek.:cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
polis teşkılatımızın 164. yıl dönümü kutlu olsun:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Polis Teşkilatımızın 164. yılını kutlarım. Nice mutlu ve diger motorculara saygılı davrandıgınız yılları görmek dilegiyle
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Orada olmaya çalışacağız, tüm polis teşkilatımızın 164ncü yılı kutlu olsun.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
52
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle meslektaşlarımın yanında olacağım tabi yine ek görev cıkmazsa:)
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
polislerin arasında bunun ne işi var sonra demesinler yok yok ben katılmam :) sap gibi kalırım orda...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
şimdi Ordan Gelıyorum Motorumla Gıttım Oğlumuda Yanıma Aldım Fakat Yarım Saat Orada Gezındık Motorlu Iki Kişi Gördük Biri Gv 250 Kullanıyordu Polıs Dudurdu Ehlıyet Ruhsat Sordu Bı Dunyada Laf Ettı Anlamadık.sonra Bırkac Motorlu Görduk Bizde Onların Gittiği Yöne Motorumuza Bınıp Devam Ettık .ilerde Polis Yolu Kapatmıştı Durumu Anlatıp Gecmek Istedık Aldığımız Cevap Nerden Bıleyım Ben Doğru Söyleyıp Söylemediğinizidedi Oğlum Yanımda Ful Korumalı Yız Elımızde Bayrak Yani Bellıkı Tören Için Geldık Izin Vermedi Cekicinin Içinde Bulunan Polis Başından Sav Mısalı El Hareketi Edip Diğer Polis Etrafımızda Bır Tur Attıktan Sonra Hadı Kardeşim Hadi Dedi . Ne Dıyelım Gecemedık Sağlık Olsun Bizim Adımıza şansız Bır Gündü Oradan Ayrıldık. Polisimizin 164. Yıl Dönümü Kutlu Olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Askon bu yüzden katılmayı pek düşünmüyordum. İsabetli bir karar olmuş.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Bu topik sahipsiz kalmıs yaa!
yada ben mi oyle hissetim

Askon bu yüzden katılmayı pek düşünmüyordum. İsabetli bir karar olmuş.

Dostum yapılan uygulama normaldır bence Turkıyenın sımdıkı ıcınde bulundugu ortamı guncelkonuları dusunursenızhak vereceksiniz
Bu topik sahıpsız kalmıs demektekı maksadımda buydu

Ben organizasyon konularını cok fazla bılmem ama katılımcılar kişi sayısı daha onceden belli olsaydı ve İEM ile gorusulup katılım olacagı ve tahmını katılımcı sayısı verılseydı hiç bir sorun olmazdı ve organizasyonda boyle olur sanıyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst