Piaggio Mp3 Hibrid

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Piaggio, sıradışı tasarımı ile büyük beğeni toplayan MP3 modelinin hibrid versiyonunu önümüzdeki yaz satışa sunacak.

Piaggio tarafından yapılan ilk açıklamaya göre, bu yeni hibrid scooter, elektrikli motoru ile 12 kilometre yol yapabilecek. Aynı zamanda tek silindirli 250 cc gücündeki benzinli motora da sahip olacak olan scooter, uzun menzilli sürüşler içinde destekleyici olacak. MP3'de yer verilecek elektrikli motor, düşük hızlarda ve şehir içi trafiğinde yakıt tasarrufu konusunda yüksek performans gösterecek.

Lityum iyon pil ile donatılacak olan bu scooter, büyük olasılıkla 4 saat içerisinde şarz olabilecek. MP3'ün hibrid versiyonunun fiyatı 8.000 Euro ile 10.000 Euro arasında bekleniyor. MP3 hibrid bu yıl içerisinde Avrupa'da satışa sunulacak.

piaggio-mp3-hibrid.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
12km/h'a kadar elektrikli motorla gidecek olması kalkıştaki yakıt sarfiyatını sıfıra indirecektir.Buda şehiriçindeki tüketimi yüksek oranda düşürür.İdeal şehiriçi scooter'i olmuş.Bence ikiteker versiyonlarınada uygulanmalı.500cc'liklerde artık alınabilir olacakatır.Eline sağlık harbiturk!
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bu motorun tanıtımını motokeyfte izlemiştim. öndeki çift tekerin yatış esnasında çok iyi bi dengesi var. hatta durduğunuzda ayak koymak gerekmiyo ama o aksamın bi arızası pahalıya patlayabilir.
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
71
3 teker olması bana göre bazı zevkleri vermez.yatarken korkarak ve heyecanlı bir şekilde yatmak var.birde nasıl olsa bişi olmaz düşüncesının verdıgı huzurla yatmak var.eee ozmaan vicud nerde adrenalin salgılayacak.motor dedıgın 2 teker olur bence.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
:) Arkadaşlar konu 3 teker meselesi değil ki.

Artık tüm dünya motosikletlerin de daha ekonomik ve çevreci olması yönunde çalışıyor. Piaggio da o pastadan alacağı payı artırma ürününü tanıtıyor.

Ürün yada marka ne olursa olsun önemli olan tüketici boyutu.

Ekonomik ve çevreci bir o kadarda kullanışlı bir taşıt olursa. Motosiklet kullanıcıları artarken de halıyle ınsanların motosıklete bakış açıları ve davranışları olumlu yonde artacaktır.




Eyvallah DARKDIAMOND
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
12km/h'a kadar elektrikli motorla gidecek olması kalkıştaki yakıt sarfiyatını sıfıra indirecektir.Buda şehiriçindeki tüketimi yüksek oranda düşürür.İdeal şehiriçi scooter'i olmuş.Bence ikiteker versiyonlarınada uygulanmalı.500cc'liklerde artık alınabilir olacakatır.Eline sağlık harbiturk!

benim yazıdan anladığım tam sarj ile 12 km yol yapacak olması. hızdan bahsetmiyor bence.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
:) Arkadaşlar konu 3 teker meselesi değil ki.

Artık tüm dünya motosikletlerin de daha ekonomik ve çevreci olması yönunde çalışıyor. Piaggio da o pastadan alacağı payı artırma ürününü tanıtıyor.

Ürün yada marka ne olursa olsun önemli olan tüketici boyutu.

Ekonomik ve çevreci bir o kadarda kullanışlı bir taşıt olursa. Motosiklet kullanıcıları artarken de halıyle ınsanların motosıklete bakış açıları ve davranışları olumlu yonde artacaktır.




Eyvallah DARKDIAMOND

hibrid olarak çıktığında ne kadar başarılı olur bilemeyeceğim fakat
şu an piyasada olan model testlerde 5-6 litre sömürüyordu karşılaştırmalı testte neredeyse smart fortwo kadar yakıyordu fiyatıda biraz pahalı gibi
du bakalım nasıl olacak güzel olur inşallah
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Ne yalan söyleyim 3 tekerde olsa bu modelleri çok beğeniyorum imkanım olsa kesin bir tane alırdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst