Super Moderator
- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 5,081
- Konu Yazar
- #1
Yerinde duramayan İzmirim'e hem bir gezi, buluşma fırsatı yaratayım, hem de bu vesileyle hızlıcesi2'nin doğum gününü şimdiden kutlayayım dedim.
Ben her ne kadar yine sadece kalbimle yanınızda olabilecek olsam da, 2O Mart'ta İnciraltı Gurme'de buluşun bari...
Günün anlam ve önemini belirtmese de, hedef günün anlam ve önemine uyacak şekilde şimdiden doğum gününü kutlar, sağlık, başarı, mutluluk, bol bol asfalt, bol bol rüzgar, uzun yollar, altından hiç eksilmeyecek 2 tekerlek ve bol İstanbul seyehatli bir yaş dilerim cesi...
[not]Konulup, bir şeyler belli oldukça netleşen zamanlar:
Buluşma Yeri: İnciraltı Gurme
Buluşma Tarihi: 20 Mart 2009
Buluşma Saati: 19.00[/not]
Son düzenleme: