[MT İzmir] "İyi ki Hızlısın Cesi" toplaşması 20.03.2009

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
1002834g.jpg

Yerinde duramayan İzmirim'e hem bir gezi, buluşma fırsatı yaratayım, hem de bu vesileyle hızlıcesi2'nin doğum gününü şimdiden kutlayayım dedim.

Ben her ne kadar yine sadece kalbimle yanınızda olabilecek olsam da, 2O Mart'ta İnciraltı Gurme'de buluşun bari... :)

Günün anlam ve önemini belirtmese de, hedef günün anlam ve önemine uyacak şekilde şimdiden doğum gününü kutlar, sağlık, başarı, mutluluk, bol bol asfalt, bol bol rüzgar, uzun yollar, altından hiç eksilmeyecek 2 tekerlek ve bol İstanbul seyehatli bir yaş dilerim cesi...



[not]Konulup, bir şeyler belli oldukça netleşen zamanlar:
Buluşma Yeri: İnciraltı Gurme
Buluşma Tarihi: 20 Mart 2009
Buluşma Saati: 19.00
[/not]
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
waaawww
her geçen gün daha da hızlılaşan siyah adam Cesur abimizin dogum günü gelmişşş :)
artık devir değişti dogum günü olan katılanlara hediye veriyormuş :p
bir aksilik olmazsa katılırız :cat:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
80
doğum günün kutlu olsun kardeşim allah sağlığını sihatini bozmasın görüşmek dileğiyle
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
kolay gelsin cesur abi yenı yasın hayırlara vesile olsun
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
gelmeye çalışıcam cesur ama bi aksilik çıkmaz ise:) doğum gününü şimdi kutlamıyorum gelebilirsem kutlarım gelemezsemde mesaj çekicez artık:p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cesurun dogum günü geçmişti sanırım yanlışmı hatırlıyorum :silent:
bizde geliyoz istanbuldan pasta neli :p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
dost larım arkadaşlarım hepinize yürekten teşekür ederim :rendeer:isterim hep bi arada olalım herkesi bekliyorum güzel bir vakit geçirmek dileyiyle :rendeer:

cesurun dogum günü geçmişti sanırım yanlışmı hatırlıyorum :silent:
bizde geliyoz istanbuldan pasta neli :p

çağlacım ben bir kere doğdum oda 21 mart :mrgreen.pasta istemem sizler gelin yeter :rendeer:

doğum günün kutlu olsun kardeşim allah sağlığını sihatini bozmasın görüşmek dileğiyle

başkanım nerdesin be ya arayı çok açtın be abiciyim mutlaka gel buralardaysan :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
:rendeer::rendeer::rendeer:kardeşim doğum gününü şimdiden kutlarım ben bu hafta off um büyük bir ihtimal gelemicem biraderim yurt dışında cafeyi bırakamıyom üzgünüm:pale::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
arkadaşlar yeri tarif edecek biri varmı tam olarak hatırlayamadım yerini :silent:
sunun karşısında şunun yanında gibi.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu yıllar İzmir'e selamlar :mrgreen: Ben + 72 misamir yazın listeye :queen:
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
79
doğum gününüz kutlu olsun :) motorum henuz yok tanısmak ıcın gelebılır mıyım :) Siz yol alınca bende otobüsle eve yol alırım :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Konuyu tam doğum gününü düşünerek 21'i diye açmıştım, buluşma günü için 20 Mart Cuma günü saat 19.00 daha uygunmuş, katılacak olanlar bu ayrıntıyı dikkate alırlarsa iyi olur.

Bir daha iyi eğlenceler dilerim...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst