Gilera Gilera Gfr125 Kullanıcıları

Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
arkadaslar gfr 125 kullanıcıları olarak bilgilerimizi,sorunlarımız ve çözümlerimizi burada paylasalım.

GİLERA GFR 125

year 1993 1994 1995 1996
engine liguid cooled,singe cylinder,two stroke
capacity 125
bore x stroke 56x50.5mm
compression ratio 12.5:1
ınduction dell'orto VHSA34S
ıgnition / staring electronic
max power 31.4 hp @11300 rpm
max torgue 2.1 kg-m @10800 rpm
transmission / Drive 6 speed / chain
front suspension 40mm upside-down forks 130mm wheel travel
rear suspension boge single shock with 130mm wheel travel
front brakes 2x300mm dics 2 piston calipers
rear brakes single 240mm disc 2 piston caliper
front tyre 110/70-17
rear tyre 150/60-17
dry-weight 140 kg
fuel capacity 13 lt
consumption average 17.3 km/lit
braking 60-0/100-0 12.8m/38.0m
standing1/4 mile 145sec/144.3km/h
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Senden başkasının olacağını sanmıyorum :)
Bir zamanlar bende vardı ama artık bende Rs250 kullanıcısı olarak tek kaldım :p
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
:) ilanlara bakarsan üç beş kişi var aslında, bakarsın katılan olur diye actım,
buarada tanıdım dimi
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Evet tanıdım..
Garipçe gezisine gelmeyi düşündün mü?
Geziye gelde görelim şu gfr yi :p
Bir tur verirsin artık
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
resim002krx.jpg


my.php


isterim aslında katılmayı ama coluk cocukla beraber geçirebilecegim 1günüm var kacabilirsem gelirim... gelsemde gelemesemde motor nezaman istersen sana tahsisdir

hpim0kjh010.jpg


ggfr.gif


bikepics1537519800.jpg


bikepics1537487800.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Motor gerçekten temiz duruyor fakat orjinal eksoz olmayınca performans düşüşü yaşarsın..
Bence orjinaline dön :)
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
bikepics1416457800.jpg


1. ve 2. resim benim motora ait digerlerini netten buldum, seninle konustuktan sonra orjinal egzostu taktım benzin sarfiyatı fark etti daha azaldı eskiye oranla

bikepics1416460800.jpg


bikepics595041800.jpg


bikepics624986800.jpg


bikepics438857full.jpg


bikepics538356800.jpg


arkadaşlar resimlerin ilk ikisi haricindekiler alıntıdır..

Gilera Bayiileri


Firma : Aks Mot.araç.san.ve Tic.ltd.şti.
Adres : Istiklal Mah.baruthane Deresi Sok.no:3
Kasımpaşa
Ilgili Kişi : Muhittin Yaşar
Telefon : (0212)-237 97 66
(0212)-238 01 28
Fax : (0212)- 237 97 66

Firma : As Motor
Adres : Közdere Sokak No:10 Kızıltoprak
Kadıköy
Ilgili Kişi : Aydın Sönmez - Mert Usta - Adnan Usta
Telefon : (0216)-349 55 14
(0216)-349 58 56
Fax : (0216)-349 58 81

Firma : çakırca Ticaret Mustafa çakırca
Adres : Kahramanlar Cad.no:4 Yeşilova
Küçükçekmece
Ilgili Kişi : Mustafa çakırca
Telefon : (0212)-580 33 69
Fax : (0212)-580 33 69

Firma : Genç Moto
Adres : Barbaros Bulvarı Iba Blokları
No:14/2 Balmumcu
Ilgili Kişi : Genç Demirel
Telefon : 0212-2742727
Fax : 0212-2724033

Firma : Korlas Otomotıv
Adres : Bağdat Cad.no:253/2 Göztepe
Kadıköy
Ilgili Kişi :
Telefon : 2164673117
2122873355
Fax : 2164673116

Firma : Moto Vizyon
Adres : Talatpaşa Cad No:26/b
Bahçelievler
Ilgili Kişi : Soner Sinan Turan
Telefon : (0212)-557 72 87

Firma : Mototaş Otomotiv San.vetic.a.ş.
Adres : Intaş Sitesi A Blok No:27
Kızıltoprak
Ilgili Kişi : Yusuf çoban
Telefon : (0216)-347 13 00
Fax : (0216)-347 94 00

Firma : Rsv Motor
Adres : Eğitim Mah.muratpaşa Cad.2.acıkgöz Sokak No:34 Fikirtepe
Kadıköy
Ilgili Kişi : Menderes Akbaş
Telefon : (0216)-550 72 72
(0537)-386 62 78
Fax : (0216)-550 72 72
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
allah kaza bela rast getırmesın,
guzel makıneymış,
arka salıncak olayına bayılıyorum,

arayıpta uygun fıyata bır tane bulamadım yahu:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bende de var bir adet.. Hatta Emrah'ta yatıyor uzuuuun süredir :p Parçası dert, egzos'u dert, exup'u dert, benzini dert.. Dert de dert :)
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Ya bende de bunun bi önceki modeli olan MXR-125 var CBR-125 i bırakıp MXR a geçmeyi düşünüyorum ama acaba geçsemmi ? Siz ne dersiniz arkadaslar ??
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
sanki bursada gördüm bunun aynısını..

:) dogrudur barannet bende bursadan almıstım zaten.

600cc motora uygun kasa var bunda beya.güle güle kullan güzelmiş.

600cc parası veremeyenler için gercekten iedal, kasada,süratte... tesekkürederim.

allah kaza bela rast getırmesın,
guzel makıneymış,
arka salıncak olayına bayılıyorum,

arayıpta uygun fıyata bır tane bulamadım yahu:)

amin tesekkürederim gercekten görünümüde keyfide ayrı güzel... sahibinden com da 6-7 ilan var durumlarını bilmiyorum ama fiyatları gercekten cok uygun bi bak istersen.

Bende de var bir adet.. Hatta Emrah'ta yatıyor uzuuuun süredir :p Parçası dert, egzos'u dert, exup'u dert, benzini dert.. Dert de dert :)

evet lucas bi ara sende vardı hatırlıyorum.. motorun yattıgınıda.. suana kadar cözemedigimiz bi sorunu olmadı ama olmayacagı anlamınada gelmez tabii... öyle bişey olursada bakaraz bi çaresine enazından keyfini cıkartabilecegimiz ana kadar devam.. en kötü ihtimalle bi cafe acarız motoruda tabela yerine monte ederiz olmazı:)

Ya bende de bunun bi önceki modeli olan MXR-125 var CBR-125 i bırakıp MXR a geçmeyi düşünüyorum ama acaba geçsemmi ? Siz ne dersiniz arkadaslar ??

cbr-125 dur sen daha motoru yeni aldın,sıkıldım deme motordan.. yetmemeyemi basladı artık?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
cbr-125 dur sen daha motoru yeni aldın,sıkıldım deme motordan.. yetmemeyemi basladı artık?
Allah Allah sen beni tanıyorsun ama ben niye seni tanımıyorum ya motoru yeni aldığımı bildiğine göre görmüşsün beni ama ben hiç MT de GFR görmedim :S Neyse hava güzel olsun da şu GFR ye bi bakalım :) Evet benim CBR artık yetmyor farklı bi motor olsun istiyorum gerçi motor bayağı güzel oldu ağır bakımı yeni bitti yeni egsoz felan takıldı ama ben yinede exup lı bi makineye binmek istiyorum bunun içinde en makul olanı MXR gibi duruyor ne dersin ?
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
Allah Allah sen beni tanıyorsun ama ben niye seni tanımıyorum ya motoru yeni aldığımı bildiğine göre görmüşsün beni ama ben hiç MT de GFR görmedim :S Neyse hava güzel olsun da şu GFR ye bi bakalım :) Evet benim CBR artık yetmyor farklı bi motor olsun istiyorum gerçi motor bayağı güzel oldu ağır bakımı yeni bitti yeni egsoz felan takıldı ama ben yinede exup lı bi makineye binmek istiyorum bunun içinde en makul olanı MXR gibi duruyor ne dersin ?

:) bu nickle tanımaman normal tabii.. eski nick montana72 tanırsın şimdi.. bi ara sabahları görüyordum seni ama bayadır karsılasmıyoruz,perpanın önünde bulusuruz bigün görürsün gfr'yi.. mxr konusuna gelince... tipi güzel ama motoru tanımıyorum bişey diyemem ama madem degiştirmeyi kafana koydun bence daha genc bi motorla degiştir,maddi güc el vermiyorsa hiç degiştirme bu sezon para biriktir seneye daha iyi bişey al bence.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
slm bu motor bursaya tekirdağdanmı geçmiş acaba?aynısı bi arkadaşımda vardı çok güzel ve temiz bir alet bende seneler önce mxr125 kullanmıştım bu da resmim :queen:
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
slm bu motor bursaya tekirdağdanmı geçmiş acaba?aynısı bi arkadaşımda vardı çok güzel ve temiz bir alet bende seneler önce mxr125 kullanmıştım bu da resmim :queen:

yok arkadasım benim motor ankaradan bursaya gelme,evet gercekten keyifli bi motor kullanımı zevkli,mxr kullanmadım hiç ama onunda tipi güzel 5 6 sene önce bebekte birinde vardı garajda yatıyodu cok kovalamıstım onu almak için kısmet olmamıstı..
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
yok arkadasım benim motor ankaradan bursaya gelme,evet gercekten keyifli bi motor kullanımı zevkli,mxr kullanmadım hiç ama onunda tipi güzel 5 6 sene önce bebekte birinde vardı garajda yatıyodu cok kovalamıstım onu almak için kısmet olmamıstı..

anladım çok benziyolar ozaman üzerindeki agip çıkartmaları bile aynı arka çamurluktaki damalı bayrak motifi bile aynı standartmı onlar ben sonradan yaptırdı sanıyordum
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
anladım çok benziyolar ozaman üzerindeki agip çıkartmaları bile aynı arka çamurluktaki damalı bayrak motifi bile aynı standartmı onlar ben sonradan yaptırdı sanıyordum

bana bu seklde gelmişti makine nette buldugum diger resimlerle aynı orjinal yani, yalnız arka camurluk orjinalde siyah benim aldıgım arkadas camurlugada dama yaptırmıs.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst