Yamaha Xj6'mı yoksa Honda Cbf 600'mü kararsızım...

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
27
Arkadaşlar öncelikle herkezden özür diliyorum hiç araştırmadan bu konuyu açtım eğer varsa böyle bir konu oradan devam edebiliriz...

Benim şimdi şöyle bir kararsızlığım var şuan kullanmakta olduğum ilk motoroum olan Yamaha x-max motosikletimi satıp yerine yeni motosiklet almak istiyorum çünkü artık baya bi alıştım ve şehir dışınada çıkıyorum, düşündüğüm Yamaha xj-6 ve Honda Cbf 600 arasında karar veremiyorum sizce hangisi?

Benim terredütlerim;
1) 2. motosiklet için kullanımı kolay olurmu alışablrmiym (vites sistemi, şehir içi kullanımı, ağırlığı) ?
2) Xj6 camsız cbf 600 camlı rüzgar'dan etkilenmesi
3) xj-6, cbf 600'e göre daha bi güzel geliyor gözüme...

Sonuç olarak cebimde 18.000 tl param war ona göre bi model seçicem yardımcı olursanız sevinirim.

Teşekkürler şimdiden...
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
8
xj6 yı pek bilmiyorum ama cbf 600 önerebilieceğim bi model... ama 2 sinide ileride değiştirmek istiyebilirsin... elindeki para hiç azımsanmıycak gibi değil... daha üst modeller daha uygun olabilir gibi geliyor... naçizane bi öneri benimkisi
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
79
yamaha cj6 kullanma şansım olmuştu.Bana göre oldukça stabil bir makina.Hondadaki camın aman aman fark yaratacağını sanmıyorum.Ama tabiki söz uzun süre kullanmıs abilerimizin ;)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
27
Teşkkürler ama daha üst model derken ne gibi mesela ?

Racing ve enduro istemem sevmiyorum onları çünkü kimse kızmasın bana :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
27
yamaha cj6 kullanma şansım olmuştu.Bana göre oldukça stabil bir makina.Hondadaki camın aman aman fark yaratacağını sanmıyorum.Ama tabiki söz uzun süre kullanmıs abilerimizin ;)

Benimde motor on şubat sayısında xj6 test'i var orada da çok sakin kullanımı kolay bi motosiklet deniliyor o yüzden onu dşündüm, ön cam içinde ben x-max'ın ön cam'ına çok alıştım o yüzden şimdi camsız bir model yorarmı acaba ondan tereddütlüyüm ??

XJ6 nın diversion modeli camlı :)



evet ama onun o grenaj'ı hoşuma gitmedi heleki aynaları çok çirkin geldi gözüme..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
8
fjr veya pan european ikinciel ...şu an cbf 600 kullanıcısıyım ... şehir içi mukemmel ama uzun yolda biraz yoruyor...
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
79
cruiser düşünür müsünüz.İstediğinizi gibi cam takabilirsiniz.Ben 600 cc lik bir makineyi değiştirmek isteyeceğinizi sanmıyorum.Çünkü altınızdaki güç sizi oldukça tatminkar edecektir.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
27
fjr veya pan european ikinciel ...şu an cbf 600 kullanıcısıyım ... şehir içi mukemmel ama uzun yolda biraz yoruyor...

ikinci el kullanmayı sevmiyorum sıfır alıcam ilk benim olucak :))

peki scooter'dan sora (x-max'ten) sora ona geçmek kolay olurmu kullanımı fln..

cruiser düşünür müsünüz.İstediğinizi gibi cam takabilirsiniz.Ben 600 cc lik bir makineyi değiştirmek isteyeceğinizi sanmıyorum.Çünkü altınızdaki güç sizi oldukça tatminkar edecektir.

chooper' dimi yok klasik geliyor gözüme ben anladım ben street yada naked model seviyorum :))
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
8
ilk motorum cbf 600 oldu... kullanımı oldukça kolay şehir içi çok çeviktir... 1200 gs ler , deauville ler şehiriçinde hantal kalıyolar.. guç doyurucu sıkıntı yok... dediğimgibi uzun yol varsa aklında oturuş pozisyonu biraz one doğru oldugundan cbf yoruyo...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
27
Anladım teşekkürler bakalım biraz daha düşünücem dolaşıcam motosiklet galerilerini..

Ama kullanım oranım % 60 şehir içi % 40 şehir dışı
(özellikle yazın yazlık- istanbul arası 300 km)
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
79
abi sonuçta sıfır motor alacaksın internette kullanıcı yorumlarını oku almaya gittiğindede iki motorada bin bir test sürüşü yap hangisi içine siniyorsa onu al.Belkide başka bir alet çarpar gözüne onu alırsın hiç belli olmaz bu işler :) Ne alacam diyip giden sonra neler alanları gördüm ben :)
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
xj6 cok tatli bi model ama yeni oldugu icin duzgun bi cevap bekleme bence 2teker testcileri denese bide :bounce:
naked lar her zaman cok cekici ama misal gsr almamak icin eralp abinin testindeki "140 sonrasi ruzgardan"dayak yemek tabiri beni tutuyor diyebilirim diversion modeli icinde yorumuna katiliyorum acaba xj serisi fazer larin yerini alir mi :cyclopsan
 
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
1
arkadaş video yıksa hepinizi severim .D bende GBR-1000 RR VAR NE SİZDEKİLER MOTORMU TEL MAŞA VS İSTERSENİZ CADDE BOSTANA BEKLERİM MOTORUNA
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
dostum bir xjr 1200 kullanicisi olarak az da olsa sana aktarabilecegim naked bike tecrubelerim sunlar,

+uzun yolda yorulmazsin, kontrolu cok rahattir, surus zevki cok yuksektir,sesleri guzeldir.

- suratlendikce ruzgarla dans etmek zorlasir.. kaskinin icinde cigliklar doner, gogsune yedigin sogugun, tasin, bocegin haddi hesabi olmaz

ama cok guzel on camlar var, her modele uyan harici uretilen camlar. ayni top-case alir gibi gidip mesela givi gibi bi firmanin on cam katalogundan yararlanabilirsin. herhangi bir sorun yasamadan monte edilirler merak etme sadece model begen..
xj serisine ait oldugu icin xj6'ya su anda guvenim tam, testler sonrasi neymis ne degilmis gorecegiz ama cbf'den daha kotu olacagini sanmiyorum..

yamaha kullanici oldugun icin yamaha'nin reflexlerini ve huylarini ogrenmissindir, bu da ikinci bir yamaha tecrubende sana + puan olacaktir. tamam konsept farkli olacak belki ama ruh ayni dimi :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536

Hoşgeldin:)

Anladım teşekkürler bakalım biraz daha düşünücem dolaşıcam motosiklet galerilerini..

Ama kullanım oranım % 60 şehir içi % 40 şehir dışı
(özellikle yazın yazlık- istanbul arası 300 km)

Suzuki GSR600 seçeneklerinizden bir tanesi olmalı bence. Naked sınıfında çok beğendiğim bir model ama açıkçası binmedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
27
dostum bir xjr 1200 kullanicisi olarak az da olsa sana aktarabilecegim naked bike tecrubelerim sunlar,

+uzun yolda yorulmazsin, kontrolu cok rahattir, surus zevki cok yuksektir,sesleri guzeldir.

- suratlendikce ruzgarla dans etmek zorlasir.. kaskinin icinde cigliklar doner, gogsune yedigin sogugun, tasin, bocegin haddi hesabi olmaz

ama cok guzel on camlar var, her modele uyan harici uretilen camlar. ayni top-case alir gibi gidip mesela givi gibi bi firmanin on cam katalogundan yararlanabilirsin. herhangi bir sorun yasamadan monte edilirler merak etme sadece model begen..
xj serisine ait oldugu icin xj6'ya su anda guvenim tam, testler sonrasi neymis ne degilmis gorecegiz ama cbf'den daha kotu olacagini sanmiyorum..

yamaha kullanici oldugun icin yamaha'nin reflexlerini ve huylarini ogrenmissindir, bu da ikinci bir yamaha tecrubende sana + puan olacaktir. tamam konsept farkli olacak belki ama ruh ayni dimi :bounce:


Anladım çok teşekkür ederim bilgilendirdiğinz için..
Bende %80 yamaha alıcam alışkanlık var çok doğru söyledinz heleki şimdi fiyatlara baktım gayet güzel fiyatlar var xj6 diversion abs 18.500 tl tam benim alabileceğim fiyat nisan başı gibi gidicem heralde bir yamaha'ya :)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
bu iki motosiklet arasında kesinlikle diversion diyorum , nedenleri : yeni model olması , göze hitap etmesi , yamaha olup parçasının ucuz olması.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst