Sevimli bücür...

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
çok ufak bunlar ya bende pocket bike gördüm birkaç kez adam eğik bükük oturuyor (- yönü) tabi şöyle bir güzelliği var metrobüse atıp zincirlikuyuda indirip yolunuza devam edebiliyorsunuz :D
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
grnt0130.jpg


grnt0131.jpg


grnt0132.jpg


grnt0133.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
olsun ama anlatayım istersen çok kolay resmi browse dan sectikten sonra resize image yi tıklayıp 680 e -- ı seçiyoruz sonra yüklendikten sonra resmin altındaki ilk link i kopyalıyoruz ve buraya yapıştırıyoruz direkt resim olarak gözüküyor
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
olsun ama anlatayım istersen çok kolay resmi browse dan sectikten sonra resize image yi tıklayıp 680 e -- ı seçiyoruz sonra yüklendikten sonra resmin altındaki ilk link i kopyalıyoruz ve buraya yapıştırıyoruz direkt resim olarak gözüküyor

sağol hallettim...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


markasını modelini çözemedim ben ama (toplama veya el yapımı)!!baya değişik bir motosiklet :) özellikle motoru dikkatimi çekti
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Bende orada incelememe rağmen markasını göremedim. Yalnız arabaların sizi farkedemeyeceği kadar selesi alçakta bir motosikletti.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de Bi pocket Racing alacagım... 500 ile 750 arasında var piyasada :p
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
ha biliyorum bunu ya bizim okulun yolunda, giderken görüyordum hep hoş bi motor :):)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Debriyaj kolunu göremedim. Büyük ihtimalle 100 yada 110 luk yarı otomatik 4 vites cup motoru kullanmışlar.Güzel alet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst