AR 250 ARORA Enduro

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar aranızda bu motoru alıp deneyen var mı? 250cc klasmanında gördüğüm ilk enduro.

ARORA MOTOR AR250

Motor : Çift Silindir 4 zamanlı
Silindir Hacmi : 250 cm3
Soğutma : Yağ Soğutma
Ateşleme : Elektronik CDI
Çalıştırma : Elektrikli
Ön Fren : Disk + ABS
Arka Fren : Disk
Şanzıman : 5 Vites
Max Güç : 13.41 Kw 6500 d/d
Net Ağırlık :150 Kg

Renk: Kırmızı , Gri

çift silindir yazıyor ama ben silindirin birini bulamadım.bulan varsa bir yardımcı oluversin.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
aklından bile geçirme motor hayatın ve hayalin başlamadan bitmesin, tarafımdan denenmiş ve hiç bir şey olmadığı anlaşılmıştır sadece GÖRÜNTÜ gerisi plastik aksam :farao:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
bende zaten fiyatından dolayı işkillenmiştim.5900TL 2009 modeli.off ya benim ne zaman endurom olacak?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İncelemiştim bu motoru, her sorana da aynı şeyi söylerim, yanına 5 mt yaklaşana kadar evet ben 6000 Lira ederim, çok çekici bir motorum, tüm dikkatleri üzerime çekerim diyor. Ama 5 mt'den fazla yaklaşınca bu ne ya? Ne kadar dandik, kalitesiz, ucuz, en fazla 3000 lira ederim, sakın beni alma diyen bir motor..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
model olarak BMW F650 CS modelidir,
görüntü uzaktan aynıdır hemde,

ama hiç görmedim şahsen...
''bu arada deponun oldugu kısımdaki tutma yerlerının oraya,
BMW orjınal kaskı tam oturuyor onu bılıyorum BMW'lerde..

ama şunu sormak istiyorum gören ve deneyen arkadaşlardan abılerden,

''kuyruk kısmında depo var gösteriyor??
peki asıl deponun oldugu yerde bir benzın haznesi yokmu??

onun veya oranın ne oldugunu anlamış değilim...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sadece süs için yapılmış hiç bir işe yaramayan bir grenaj :mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Depo boşluğunun olduğu yerde mangal sucuk iyi gider:queen:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
kanuni enduroyu bayide incele dostum. test werileri çok hoş hem bu sitede hem de enduroclub sirtesinde

abi kross tipi değil benim istediğim enduro.daha çok asfalt tipi.uzun yola gidebilecek birşey bakıyorum ama henüz bulamadım.sanırım ilk aşkım olan cruiser motor alacağım.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakından incelemiştim bu motoru ... plastik kalitesi sıfır ve mct'250'le aynı motoru taşıyor üzerinde..
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
dışı forma içini sorma... 250 cc motor yapmışlar 13hp düz yolda bile gitmez ki bu ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst