çumoktan sıkıldık hadi çamura macerası.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
pazar sabahı geç saate parlak tekin aradı hadi gidelim dedi bu saatte olmaz desemde kapıya dayandı çıktık buyrun

tabiki ilk düşen parlak tekin.




































arkadaşlar resimler tamamlanmadan ynlışlıkla giriş yapıldı artık düzeltemedim bu sefer böyle idare edin iyi seyirler.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Bu yolda da düşülür mü be:) Valla süper eğlenmişsinizdir.Burdan omo reklamlarına iyi malzeme çıkar.Her halde bu sitede en faal şehir Adana olsa gerek.Adana'ya mı taşınsak acaba?
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Bu yolda da düşülür mü be:) Valla süper eğlenmişsinizdir.Burdan omo reklamlarına iyi malzeme çıkar.Her halde bu sitede en faal şehir Adana olsa gerek.Adana'ya mı taşınsak acaba?

orası yol olsaydı düşülmezdi bizim mahallede 2 kiralık ev var taşınmak istersen ayarlayalım.:rendeer:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bir daha gezi yazıları bölümüne girmeyeceğim:) çok özeniyorum artık bir cross'a hiç olmadı enduro.:)
Elinize sağlık çok güzel resimler.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok keyifli görünüyor, şu işi ben de yapmak istiyorum artık bir an önce:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel patika maceranız için teşekkürler:rendeer:,dağ bisikletimle orada olacaktım da:cherry:
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
114
motorlarınıza sağlık çok güzel bir macera olmuş bende kross kullanıcısı olarak herkese tavsiye ederim:)
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Az önce çıkardım yeni bakımdan çıkmış bisikletimi aldım ve hemen kendimi çamura toprağa tarlaya vurdum:) gerçi 15 dakika sonra yoruldum ve heryertim çamur oldu ama çok zevkliydi.:)Hiç olmadı kanuni enduro veya zohngsen falan düşünür oldum önce bir param olsun.:)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadirim elinize,yüreğinize,tekerinize sağlık resimlerinizden çok keyif alıyorum sağlıcakla kalın
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
üleeenn enduromu alsam ne yapsam :) Çok güzel pis bir gezi olmuş.Tebrik ederim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
keşke bende olsaydın cbf 150 ile aranızda en önden giderdim kuzenle..
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Çok keyifli görünüyor, şu işi ben de yapmak istiyorum artık bir an önce:)

bu zevki tadan 1 daha başka makina kullanmak istemiyor .:rendeer:

Güzel patika maceranız için teşekkürler:rendeer:,dağ bisikletimle orada olacaktım da:cherry:

bende bu işe dağ bisikleti ile başladım 91 yılında bisikletle izmir adana turum var eski resimleri ayarlayabilirsem yayınlarım inşallah.

motorlarınıza sağlık çok güzel bir macera olmuş bende kross kullanıcısı olarak herkese tavsiye ederim:)

allahına gurban en güzeli endro kros.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Cross'u bir ayrı seviyorum ben ya:mrgreen:
malzemeleri pahalı yoksa boyum yeterdi yapmak için:p
paylaşım için çok teşekkürler!

Çok keyifli görünüyor, şu işi ben de yapmak istiyorum artık bir an önce:)

hadi emre sen ben yeşim ekibi kuralım:p
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
canlarım benim, bir zamanlar mersin idi ama şimdi adana.. gerçi hatay grubu da oldukça faal ama orda bir başka grup kendi sitesinde paylaşıyor bunları.
adanayı ben de tebrik ediyorum. gerçekten oldukça aktifsiniz :)

bu arada, havalar ısınınca adana mt ve cross grubu mersine gelin, çadırlı konaklamalı bir gezi yapalım. hatta bunu ciddi ciddi planlıyalım. çok değil, 1 ay sonra olabilecek bir organizasyon.
ben antik eserlerin olup da aynı zamanda cross yapılabilecek, gezilebilecek bir kaç yer biliyorum. ne dersiniz?
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Az önce çıkardım yeni bakımdan çıkmış bisikletimi aldım ve hemen kendimi çamura toprağa tarlaya vurdum:) gerçi 15 dakika sonra yoruldum ve heryertim çamur oldu ama çok zevkliydi.:)Hiç olmadı kanuni enduro veya zohngsen falan düşünür oldum önce bir param olsun.:)

genç adam yorulurmu gardaş bende bisikletle başladım gençliğimde akşama kadar dağda gezerdim.

kadirim elinize,yüreğinize,tekerinize sağlık resimlerinizden çok keyif alıyorum sağlıcakla kalın

katılırsan daha çok zevk alırsın.:rendeer:

üleeenn enduromu alsam ne yapsam :) Çok güzel pis bir gezi olmuş.Tebrik ederim.

hemen almanı tavsiye ederim.

Hey gidi pehlivanlar, güzel güreşmişsiniz çamurla

gardaş çamurla güreştik ama resimleri tam yükleyemedik.

keşke bende olsaydın cbf 150 ile aranızda en önden giderdim kuzenle..

gardaş gelmeni tavsiye ederim ama önde gidersen çukurları doldurursun dikkat et.:)

Cross'u bir ayrı seviyorum ben ya:mrgreen:
malzemeleri pahalı yoksa boyum yeterdi yapmak için:p
paylaşım için çok teşekkürler!


aslında çok pahalı deyil ilk etapta bot ve kask yeterli daha sonra diğerleri alınır.:rendeer:

canlarım benim, bir zamanlar mersin idi ama şimdi adana.. gerçi hatay grubu da oldukça faal ama orda bir başka grup kendi sitesinde paylaşıyor bunları.
adanayı ben de tebrik ediyorum. gerçekten oldukça aktifsiniz :)

bu arada, havalar ısınınca adana mt ve cross grubu mersine gelin, çadırlı konaklamalı bir gezi yapalım. hatta bunu ciddi ciddi planlıyalım. çok değil, 1 ay sonra olabilecek bir organizasyon.
ben antik eserlerin olup da aynı zamanda cross yapılabilecek, gezilebilecek bir kaç yer biliyorum. ne dersiniz?

komşu biz daha önce oraya gelmiştik zaten yine olabilir konaklama yerinde alkol olmamak şartı ile bizim için sakıncası yok:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
paylaşım için teşekkürler.güzel,sanırım çamurla epey güreştiniz...devamını bekliyoruz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst