pazar günü mangal ve uscuk ne dersiniz

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hava süper hem biraz yol yapalım hemde karnımızı doyuralım varmı gelen :rendeer::rendeer:
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
448
Oleyyyyyyyyyyy senle ve dostlarımla ölüme giderim nereye gidicez sen söyle yeter...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
tabi bnm dersler var gelemicem gene :)

maltepe sahile gelin geleyim :p
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
448
Anaaaaaaaaaa kızlara bak Helel olsun.......

:rendeer::rendeer::queen::queen:
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
abi yakın yer olursa harika olur :) ben bakırköy taraflarındayım. Karşıya geçemem herhalde kaçırırım bu toplantıyı :(
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
siz ayarlayın ben uymaya çalışırım
cumartesi olmaz 16.30 a kadar dersanedeyim ayrıca 16.30 dan sonra tiyatro çalışmam var :bounce:
pazar 2 de çıkıyorum eger gelirsem o saatte çıkarım gelmezsem de akşam 6 ya kadar dersanede olurum
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Daha çoğunuzun karşıda olduğunu bileydim, aha toplantı var diye başlığa atlamasaydım aklımdan bile geçirmezdim :):) keyifli sürüşler yemekler diliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst