BMW F800s almayı düşünüyorum yardım

Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
10
Şuanki motorum cbr125, agustostan beri kullanıyorum..

BMW F800s almayı düşünüyorum.. motoru bilenlerin görüşlerini merak ediyorum..

Yardımlarınız için şimdiden teşekküler...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cok soylenecek sey var , kullanmadim ama ofisin hemen yaninda hep park edilmis bir tanesini gordum cok uzun uzun inceleme firsatim oldu. Cok ince detaylar ile bezenmis bir model. 800cc gercek bir orta ayar gucu. BMW kalitesini zaten biliyoruz. Tavsiye ederim.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben mi yanlış anlıyorum yoksa sen altı aylık tecrübeyle 800cc lik bi bmw yi mi gözüne kestiriyorsun? 125'ten 800 lüğe öyle midir? aradaki 250, 500, 600 basamakları ne oldu?
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
10
ben mi yanlış anlıyorum yoksa sen altı aylık tecrübeyle 800cc lik bi bmw yi mi gözüne kestiriyorsun? 125'ten 800 lüğe öyle midir? aradaki 250, 500, 600 basamakları ne oldu?

evet ama benim bundan sonra geçmek istediğim motor cbr600rr yada r6 dı. Bunlara göre çok daha rahat kullanabileceğimi düşünüyorum.. Ayrıca cbr 125 e dolu dolu kışda dahil olmak üzere bi 5000 km bindim 6 ayda (:)

Ve fuarda dahil olmak üzere ikisinin arası beğendiğim bir motor bulamadım...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
329
Arkadaşım allah gönlüne göre versin, fakat benim nacizane fikrim şudur:
1-9 yaşımda, 50cc, 2 zaman, 3 vitesli, simson marka motosiklet ile bu sevdaya başladım.
2-14 yaşımdan 29 yaşıma kadar kısıtlı imkanlardan dolayı aktif kullanamadım.
3-Tekrardan başlamak için almış olduğum 150cc çin malı motosikletimle 6 ayda 13.000km yol kat ettim.
4-2 senelik aradan sonra tekrar motosiklet almak nasip oldu ve ben ybr125'e karar verip aldım.
5-Son motosikletimin, 5 sene sonra bir DL650 (veya o zamana göre muadili) olmasını planlıyorum.
Ve son olarak: Unutma ki tek bir canımız ve hayatta en kıymetli olan sağlığımız var

Şimdi karar senin. Kararın ne olursa şimdiden hayırlı olsun.
Sağlıklı sürüşler dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben mi yanlış anlıyorum yoksa sen altı aylık tecrübeyle 800cc lik bi bmw yi mi gözüne kestiriyorsun? 125'ten 800 lüğe öyle midir? aradaki 250, 500, 600 basamakları ne oldu?

ARKADAŞ İLK MOTORUM R1 2 SENEDİRDE AYNI.
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
10
Arkadaşım allah gönlüne göre versin, fakat benim nacizane fikrim şudur:
1-9 yaşımda, 50cc, 2 zaman, 3 vitesli, simson marka motosiklet ile bu sevdaya başladım.
2-14 yaşımdan 29 yaşıma kadar kısıtlı imkanlardan dolayı aktif kullanamadım.
3-Tekrardan başlamak için almış olduğum 150cc çin malı motosikletimle 6 ayda 13.000km yol kat ettim.
4-2 senelik aradan sonra tekrar motosiklet almak nasip oldu ve ben ybr125'e karar verip aldım.
5-Son motosikletimin, 5 sene sonra bir DL650 (veya o zamana göre muadili) olmasını planlıyorum.
Ve son olarak: Unutma ki tek bir canımız ve hayatta en kıymetli olan sağlığımız var

Şimdi karar senin. Kararın ne olursa şimdiden hayırlı olsun.
Sağlıklı sürüşler dilerim.

Hmm görüşlerini ve tecrübelerini paylaştığın için teşekkür ederim.. Bende düşünmüyor değilim erken değilmi diye... Ama test sürüşü yaptım kullanamıyor değilim hakkınıda veremiyorum o ayrı ama düşünüyorum o yüzden görüşleri duymak adına bu başlığı açtım..

Bu arada ilk motor olarak r1 almak çok iddalı bir hareket olmuş çok taktir ettim.. :) ayrıca desteğin için sanada teşekkür ederim...
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hmm görüşlerini ve tecrübelerini paylaştığın için teşekkür ederim.. Bende düşünmüyor değilim erken değilmi diye... Ama test sürüşü yaptım kullanamıyor değilim hakkınıda veremiyorum o ayrı ama düşünüyorum o yüzden görüşleri duymak adına bu başlığı açtım..

Bu arada ilk motor olarak r1 almak çok iddalı bir hareket olmuş çok taktir ettim.. :) ayrıca desteğin için sanada teşekkür ederim...

Motoru sürmek başka, tanımak başka, hakkını vermek başka.

Herhalde bir kaç kere eğitim aldın. Almadıysan eğitim al ondan sonra büyük cc ye geç. Sonra yaşlı teyzeler gibi motor kullanmak istemessin herhalde.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
52
bence yanlış yaparsın önce bulunan motorunun bir üst kademesine geçsen sana daha yararlı olur diye düşünüyorum
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
http://www.bmw-motosiklet.com/1763.aspx

buradan teknik verilere bakınca kuru ağırlık 182 kg 800 cc 8000 devirde 85 bg üretiyor bana tehlikeli bir motor gibi gelmedi tahminim test edenler yada kullananlar çok güzel bir şehir içi motoru oldugunu söyleyeceklerdir.bence bir süre tecrübesi olan birisi rahatlıkla kullanabilir.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞ İLK MOTORUM R1 2 SENEDİRDE AYNI.

arkadaş değil de sitedaş diyebilirsin :)

arkadaş olabilmek için, benzer pencerelerden dünyayı izlediğimizden, benzer duyguları taşıdığımızdan, yada benzer yönlere gittiğimizden emin olmalıyız. henüz tanışmadığımıza göre bu ifadeye gerek yok.

diyelim ki 2 sene boyunca motosikletin yatmadı, binlerce kilometreyi arkanda bıraktım. yetenek timsali bir insansın motosiklet kullanımı konusunda, belki de ülkemizin nadide yeteneklerindensindir kimbilir.. ama insanların gözünü açmak, düşünmeye sevketmek gibi bir yetenek var mı sende işte ondan emin değilim.

ben yeni yetme 20 li yaşlarının başındaki arkadaşlarımın ölüm haberlerini duymaktan sıkıldım. lütfen burada verdiğin tavsiyelere dikkat et.

bunun dışında hala beni arkadaş olarak görüyorsan, sana arkadaşça bir tavsiyem var. bir tanışma topiği açtın mı bilmiyorum. açmadıysan aç. resimlerini, motosikletini yaptığın kilometreyi gezilerini falan ekle.. biz site kullanıcıları senin gibi bir yetenekten bi haber kalmayalım.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
bir tanışma topiği açtın mı bilmiyorum. açmadıysan aç. resimlerini, motosikletini yaptığın kilometreyi gezilerini falan ekle.. biz site kullanıcıları senin gibi bir yetenekten bi haber kalmayalım.

fuarda 99 ytl + 1 yıllık bilmem ne dergisi üyeliği yapıyolardı bende aldım kırmızı 1 yıl dergi gelecek.

R1 in olacak 99 TL lik kaskın olacak.

Kesin 15 yaşında birisidir. R1 başlangıç motoru olarak kullanmak için rossiden eğitim almıştır.
 
Son düzenleme:

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Bence ilk önce cbf 500, er5 gibi orta güçte geçiş motorlarına takıl bi süre...cbr gibi bi 4000-5000 yap yani bu önümüzdeki yazı atlat.Cbr sınıfında güzel makine ama daha güçlü makineler gerçekten tecrübe istiyor.Bakma sen ilk motorum 600 dü 1000 di diyenlere onlar kendilerince haklıdır hasbel kader bişey olmamıştır kendilerini çok usta sanırlar bana bişey olmaz mantığı vardır zaten bişey olduğundada büyük ihtimal öteki tarafta bende nerde yanlış yaptım diye düşünecek çok zamanları olacaktır.Şaka bi yana kademe kademe gitmek gerçekten insana çok tecrübe kazandırıyor.Biraz zaman alıyor ama olsun...F800 85 hp si ile küçümsenecek bi makine değil hele hele 13-14 hp lik bi motordan sonra.
Yinede son karar senin tabiki ben kullanırım arkadaş diyorsan hayırlı olsun...
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
14
asfalt meleği ister inan ister inanma ben ilk çömezken motor kullanmayı
gsx600r da öğrendim.eniştemde vardı geceleri motor bende kalırdı ilk bindiğimde baya bi tırstım ama YÜREĞİN varsa herşeyin üstesinden gelirsin:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

asfalt meleği ister inan ister inanma ben ilk çömezken motor kullanmayı
gsx600r da öğrendim.eniştemde vardı geceleri motor bende kalırdı ilk bindiğimde baya bi tırstım ama YÜREĞİN varsa herşeyin üstesinden gelirsin:cherry:

Gerçekten dogru bır soz, tebrık ederım
Yeterkı ısteyın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst