[İzmir MT] 13 şubat 09 cuma "ondörtşubat arifesi" toplantısı

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
mt stıkırlarını dağatacam ona göre sonra bana verilmedi diye sitem etmeyin bütün mt yi bekliyoruz yeniler özelikle :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sercan da geliyormuş :p türkçe konuşun anlamıyom :pr:te goti çı goti wi goti :queen:


vaaayyy cesi bi de italyanca konusuyormus... vene vidi vici diye mi okunuyor bu abicim?

:queen::queen::queen:


Arkadaslar hepinize guzel keyifli bi toplanti diliyorum, ancak yok yagmur var, yok camur var demeyin, sifir derece de, iki gun once Frankfurt a (100km) gittim motorla, ertesi gun bi kac sehire ugrayip gece kar taneleriyle oynaya oynaya 03:00 te eve vardim... dondum ama degerdi;)
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Hadi birasdan görüşürüz.. Ama çnce bir karnımı doyurmam lazım :mrgreen::mrgreen:....

Yaz : Sandman + 1 :)

Kimn yazcaksa tabi : bu saaattte millet toplantıya gelio :p..
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
3
şansa bak, ilk gün bi etkinlik varmış bunu sayfada gezerken farkettim :) neyse kısmet değilmiş, bir daha ki sefere, hem tanışmış oluruz, belki komşu çıkarız.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
toplantı bahane dürümler şahaneydi :mrgreen:saolun.kısa bi inciraltı gezisi yaptık bu arada işallah herkes evlere sag salim varmıştır.

izmir mt tatlı su motorçusu olmadıgını bir kez daha ispatladı:cat::cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
toplantı bahane dürümler şahaneydi :mrgreen:saolun.kısa bi inciraltı gezisi yaptık bu arada işallah herkes evlere sag salim varmıştır.

izmir mt tatlı su motorçusu olmadıgını bir kez daha ispatladı:cat::cat:

ne çabuk gittiniz ya:queen:

buarada toplantı gerçekten süperdi herkesle tanıştığıma çok çok memnun oldum çok sıcak bi ortam vardı sanki herkesi kırk yoldır tanıyomuşum gibi bundan sonra sürekli görüşmek üzere:rendeer:

dürümler gerçekten süperdi tatlı su motorcusu olmadığımızı gerçekten ıspatladık ama kendimi eve zor attım dürümcüyede sırf erman ıslansın giye gittim:queen::rendeer:

oğuz abi tekrar doğum günün kutlu olsun nice 30 yıllara:p:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
55
yine güzel bir toplantıyı geride bıraktık.veee hemen sıcak sıcak resimler geliyorrrrrrrrr.....:cat:

oğuz abi tekrar doğum günü kutlu olsun.nice yıllara:rendeer:
















































 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
yaw oguz um kardeşim nasıl es geçtim dogum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce :mrgreen:


redmagic resimler harika olmuş ögrenmişsin sen bu işi:):cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
az çekmedik de elemişsin nur :p
bütün resimlerimizi istiyoruz :mrgreen:
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
170
güsel bi toplaşma daha oldu fazla kalamadım umarım bi dahaki sefere daha uzun kalırım..... ii gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:p
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
60
güzel bi gece oldu ama çeşmeye gdicek saglam bi motorcu bulamadık dürümcüyle kandırnız yaa.:queen:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
71
İlk defa katılmama rağmen toplantıya çok güzeldi. Evde misafir olduğu için fazla kalamadım. Sizlerle tanıştığıma memnun oldum. Bir daha ki toplantıda görüşmek üzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst