[İzmir MT] 13 şubat 09 cuma "ondörtşubat arifesi" toplantısı

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
oiwuqf.jpg


İki haftanın ardından ;
Hava şartlarının süprizli olduğu bu günlerde hem ortak bir noktada herkese eşit sayılacak bir ulaşım mesafesinde olduğundan,
Hem havalar ısınıp açık mekanlara geçmeden önce yüksek tavanı ile sıgara içmeyenlerin en az rahatsızlık duyduğu kapalı mekan olduğundan,
Hem fiyatlarının uygunluğundan bu güne kadar herkesin beğenisini kazandığından
Ve bu hafta ilk defa gelecek arkadaşlarımızın kolaylıkla bulabileceği bir mevkide olduğundan
(bide bu soğukda yeni bi yer bulamadığımızdan :p)
(aslında en çokda günün süprizi için uygun olduğundan :cat:)

Tatlı tatlı süprizleri barındıran bu toplantımızda Hisarönünde Marpuç Cafede buluşacağız.


Tarih : 13 şubat 2000dokuz - Cuma
Mekan : Hisarönü Marpuç Cafe
Saat : 19:00


Adres : 900 sokak No 16 eski belediye karşısı Hisarönü-İzmir
Mekanın tarifi : Fevzipaşa Bulvarı üzerinden hisarönü cami sokağına girip biraz ilerledikten sonra İlk Sağ Arada köşede hemen göreceksiniz.


 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
i will be in the marpıç cafe on the friday night moon blackboard and with my darling beetle bug with there 2 wheel ikikırk ikiseksen then stop on the floor...:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
bürokrasi ile olan savaşımı kazanabilirsem:pr: I'll be there with Erman:cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
meteoroloji işleri müdürlüğünde tanıdığı olan kimse yokmu ya, cumayı yağmursuz tahmin etsinler :cherry:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kızlarağasında fincanda Türk kehvesi içesim geldi bu fotoyu görünce :salut:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
elimde 1 adet maç bileti var isteyenlere bedelsiz verrilir önce kim gelirse bilet onun adres belli:cherry::queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Ooooooo ekip bakıyorum bu hafta değişik bir yerde yapıyorsunuz toplaşmayı...:)

iii muhabbetler...:cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Ooooooo ekip bakıyorum bu hafta değişik bir yerde yapıyorsunuz toplaşmayı...:)

iii muhabbetler...:cat:

davut marpuçtayız bi ara gelmişti seni ve 4 tekerini bekliyoruz kardeşim özledik seni :rendeer:mis komitayıda unutma :bounce:

:p
elimde 1 adet maç bileti var isteyenlere bedelsiz verrilir önce kim gelirse bilet onun adres belli:cherry::queen:

mustafa senin öst komşun her halde ilk o gelir kesin :queen::p

Kızlarağasında fincanda Türk kehvesi içesim geldi bu fotoyu görünce :salut:

bir kahve içene birde bedava veriyoruz cumaya çok var bas gel :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
nasıl durumlar CESİ biniyormusun bisiklete.aman dikkat et dostum senin bisikletin şakasıda olmaz.aman haa
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
selam herkese bu arada kumitam kardeşim gel bu toplantıyada tanışalım senle yaw adaşım şöyle iki davut un arasına geçsin millet ugur getirelim.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst