CAN-AM Spyder bizim şahanın araç değilmi bu?

Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
63
bu motor bile diil bence

0-100 4, küsür bide tipi sanki 0-100 2 sn gibi duruyo araba gibi trafiğe takıl araziye gireme eee bu neee:farao:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
189
aynen geçen bebek taraflarında gördüm elemanı nazi kaskıyla geziyodu, motora benziyen tak yanı makinenin arka tekeri :)))
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence motorsiklet dediğin 2 tekerli olur. heyecanı da ordandır. benim düşüncem

:)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
motor dediğin araya girer her delikten geçer ben napıyım böyle motoru:p
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Güzel görünüyor ama bencede motordan uzaklaşmış mesela piaggio mp3 var bunlar bence daha iyi yani hem boyutları 2 teker motora yakın ve manevrası daha iyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst