Yollarda Ölmek İstemiyoruz Mitingi,mezarlık ziyareti fotografları,duygu ve düşünceler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
''Dost acı söyler'' derler ya... benim ki öyle olacak biraz...

şimdi kimi arkadaşlar bana kızacaktır,ma benim için çokta önemli değil....


miting bitti çıkıyoruz,millet gaza geldi... herkes çıkışa gidiyor,ama sol'layarak... ve tabiki riskli bir şekilde... yahu 5 dakika önce konuşuldu; hemenmi unutuldu...

neyse çıktık yola... benim motor 150cc,arkamdan bir ordu geliyor sanki... hepsi son sürat... kapıdan çıkalı daha 50 mt< olmamış. aceleniz ne? son sürat nereye gidiyorsunuz? yola devam ediyoruz... 3 motor,1'i artçılı;ışıklardayız... dibime kadar geldi ve yeşil ışıkta 20-30 cm mesafeden geçti gitti... zten gelmesi geçmesi bir oldu.... üstelik arkasında rahmetli onur'un resmi....

amaç ne?

bilen varsa yazsın....
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
sizinle olmak isterdim ama pazar günüde çalıştık malesef.
yoksa bende gelir bi kaç foto paylaşırdım
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
görmeyen gözler duymayan kulaklar için bir kez daha gaza asıldık kornaya bastık umarım mesajımız gitmiş gittiği yerlere elimizden geleni yaptık artık o gözlerde kulaklarda açılsın başka onurlar başka tupperler ve nice arkadaşlarımzı gitmesin ölmesin acılar yaşanmasın sadece buralarda toplanma nedenimiz daha iyi çalışmalar yapmak için olsun acı kayıblarımızı anmak için değil iyiki sana tutkunum be iyiki sana sevdalıyım iyi seni seçmişim biz buyuz ve bundanda bizi ancak ölüm vaz geçirir bunu herkes anlasın vee FARK ETSİNLER arkadaşlarımızın ruhları şad olsun bilsinlerki yanlız değiller unutulmadılar unutulmayacaklar unutturmayacağız saygılar ist mt ailem iyiki varsınız iki teker sevdalı dostlar
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
herkesin yüreğine sağlık arkadaşlar bu toplantılar gücümüze güç katıyor ,
içimizden herbirimiz 10 kişiyi etkiliyebilirsek sanıyorum ki binlerce kişiye ulaşıyoruz demektir .. :cat:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
arkadaşlar hepinizin eline saglık .... gururduydum katılan tüm herkezle bizzat teşekkür ederim.. aranızda olamadıgım üzgünüm resimleri ve videoları gördükden sonra dugulanmamak elde degil bu kadar içden bu kadar yürekden bi duygu ancak bu kadar güzel yaşanır ve yaşatılabilinirdi emegi geçen herkezin yüregine saglık...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
83
Atv ana haberde yayınladılar bu günkü miting haberiniikısa idi ama olsun yine de hiç yoktan iyidir
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
308
1 dakka bile sürmedi ama yinede sevindim..
İnşallah başka tvlerde gösterir show ana haber kıyafetleri gösteriyor 2 saattir ayıp
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Tüğlerim diken diken oldu hele her motorlardaki onur abimiz..:salut: Allah'ım mekanını cennet eylesin :pale:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Katılan herkese teşekkürler.

p1020902smalltr9.jpg


p1020903smalljx8.jpg


p1020905smallua6.jpg


p1020906smallti8.jpg


p1020907smallxl5.jpg


p1020908smallki6.jpg


p1020909smallef9.jpg


p1020910smallmn3.jpg


p1020911smallfn8.jpg


p1020912smallsb6.jpg


p1020913smallif7.jpg


p1020914smallif5.jpg


p1020915smallir7.jpg


p1020916smallpl7.jpg


p1020917smalllz3.jpg


p1020918smallsh3.jpg


p1020919smallvq3.jpg


p1020920smalliv8.jpg


p1020921smallba6.jpg


p1020922smallyt8.jpg


p1020924smallhf9.jpg


p1020925smallaq9.jpg


p1020926smallbh2.jpg


p1020927smallpy6.jpg


p1020928smallqd5.jpg


p1020929smallro7.jpg


p1020930smallvj8.jpg


p1020931smallav6.jpg


p1020932smallhm2.jpg


p1020933smallve9.jpg


p1020934smallzd4.jpg


p1020935smallzk5.jpg


p1020936smallze1.jpg


p1020937smallcr9.jpg


p1020938smallpx5.jpg


p1020939smallzv8.jpg


p1020940smallis9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Böyle güzel ve anlamlı bir organizasyona katılamadığım için çok üzgünüm. Katılan herkese teşekkür ediyorum. Allahım hiç birimize kaza bela göstermesin. Başka Onur'ların canı yanmasın... :salut:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
sondakika.com


Motosiklet Sürücüleri "Fark Edilmek" için Miting Yaptı
Kazaları Sonucu Bir Ay İçinde İki Arkadaşlarını Feci Şekilde Kaybeden Yüzlerce Motosiklet Tutukunu ve Moto Kurye, Kazlıçeşme Meydanında Toplanarak "Bizi Fark Edin" Çağrısı Yaptı.
Haber Yayın Tarihi: 01.02.2009 15:40


Kazaları sonucu bir ay içinde iki arkadaşlarını feci şekilde kaybeden yüzlerce motosiklet tutukunu ve moto kurye, Kazlıçeşme meydanında toplanarak "Bizi fark edin" çağrısı yaptı. D-100 Karayolu İncirli mevkiinde geçirdiği kaza sonucu kafası koparak ölen motosiklet sürücüsü Onur Sual'in babasının da katıldığı mitingte, kazaların önlenmesi için çeşitli öneriler sunuldu.

İstanbul'da bulunan motosiklet dernekleri ve motosiklet tutkunları can güvenliği için miting düzenledi. Zeytinburnu Kazılçeşme meydanında düzenlenen mitinge katılan yaklaşık 500 motosikletli, sürücülere "Bizi fark edin" dedi.

Motosiklet tutkunları, miting alanına gitmeden önce, geçirdiği kaza sonucu kafası koparak ölen Onur Sual'in kaza yaptığı yerin yakınında buluştu. Onur Sual'in fotoğraf ve posterlerini taşıyan motosikletliler, konvoy oluşturarak kazanın meydana geldiği D-100 Karayolu İncirli köprüsünün altından geçti. Daha sonra hep birlikte miting alanına giren motosikletliler burada kazalarda ölenlerin anısına bir dakikalık saygı duruşunda bulundu.

Onur Sual'in babası Muhsin Sual ve kardeşi Saygın Sual'in de katıldığı mitingte motosiklet sürücülerinin yollarda yaşadığı sorunlar dile getirildi. Onur Sual'i trafik canavarına kurban veren baba Muhsin Sual, oğlunun anısına düzenlenen mitingin çok anlamlı olduğunu belirtti. Gözleri dolan ve konuşmakta güçlük çeken Sual, "Herkesin dikkat etmesi gerekiyor. Motosikletler de vergisi olan, plakası olan araçlar. Bu araçlar da bu yolları kullanıyor. Belediyelerin de karayollarının da dikkat etmesi gerekiyor. D-100 Karayolu'nun önemli bir bölümünde emniyet şeridi yok. Metrobüs yolu nedeniyle yol daraltılmış durumda. Başka canların yanmaması için herkesin üzerine düşeni yapması gerekir." diye konuştu.

Mitinge katılan Ahmet Utlu da Türkiye'de motosiklet kültürünün oluşmadığına dikkat çekti. Yurtdışında uzun süre motosiklet kullandığını belirten Utlu, "Ülkemizde çok sayıda motosiklet sürücüsü olmasına rağmen, motosiklet kullananlara karşı bir kültür oluşmamış durumda. Bu kültürün oluşması için biraz daha zaman geçmesi gerekiyor. Yetkililerin alması gereken önlemler var. Bunlar zamanla olacak. Ancak bizlerin de üzerine düşeni yapması gerekiyor. Önce kendi can güvenliğimizi almalıyız. Emniyet tedbirilerimizi almadan yola çıkmamalıyız. Öte yandan motosiklet kültürünün oluşması içinde çalışmalıyız" dedi.

Motosikletli Kuryeler Derneği üyesi Hasan Gürler de yaptığı konuşmada kazaların en aza indirgenmesi ve ölümlerin yaşanmaması için çeşitli önerilerde bulundu. Kazalardan sonra yapılan araştırmalarda, halat bariyerlerin ve sac bariyerlerin ölüm oranlarını arttırdığına dikkat çeken Gürler, bariyerlerin esnek pvc borularla kaplanmasını istedi. Duvar ve sac bariyerlere de suspansiyon konulması gerektiğini ifade eden Gürler, "Belki bu şekilde giyotin gibi kesen halat bariyerler ve bıçak gibi saplanan sac bariyerlerin neden olduğu ölümler azalır" diye konuştu.

Yolları ortak olarak kullanmak zorunda oldukları araç sürücülerine de seslenen Gürler, "Motosikletlileri artık görün. Bu yollarda kimimiz ekmek parası kimimiz de tutkusu olduğu için varız. Bizim araçlarımızda kaporta yok. En ufak bir hatayı canımızla ödüyoruz. Sizin olduğu gibi bizim de evde bekleyen bir ailemiz var. Ailenizi düşündüğünüz kadar bizim de ailemizi düşünün ve biraz daha duyarlı olun" dedi.

Mitinge katılan motosiklet sürücüleri de işimiz gereği olsun ya da tutkumuz gereği olsun, bu motosikletleri bu yollarda kullanmak istiyoruz. Bunu kullanırken de canımızdan olmak istemiyoruz. Sürücülerden biraz saygı ve dikkat istiyoruz" dedi.

Bir ay içinde D-100 karayolunda meydana gelen iki ayrı motosiklet kazasında motosiklet sürücüleri Onur Sual ve Uğur Ezer, başları koparak yaşamını yitirmişti.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Derkunt Abi Muhteşemdin Her Km Sen Vardın Eline Yüreğine Sağlık Nerede İse Her Km De Resim Cektin Teşekkürler Abi.:cat::cat:
Bu Arada O Nasıl Söz Öyle Allah Uzun Ömürler Versin
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Böyle güzel ve anlamlı bir organizasyonu düzenleyen ve katılan tüm arkadaşlara çok çok teşekkür ederim...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
bu gün kalabalık bir grub olduk,umarım sesimizi bi nebze olsun duyurmuşuzdur. :cat:

BİZLER BAŞKA ONUR'LAR KAYBETMEK İSTEMİYORUZ.

dsc05804mediumrm0.jpg




dsc05800mediumdq4.jpg


dsc05805mediumhe2.jpg

dsc05806mediummp1.jpg

dsc05807mediumse7.jpg

dsc05808mediumrj5.jpg

dsc05809mediumjn6.jpg

dsc05810mediumtd0.jpg

dsc05811mediumzv9.jpg

dsc05812mediumjy5.jpg

dsc05813mediumoe8.jpg

dsc05814mediumsa1.jpg

dsc05815mediumyv4.jpg

dsc05816mediumcu5.jpg

dsc05819mediumoa6.jpg

dsc05820mediumgz4.jpg

dsc05821mediumad8.jpg


hpim5147mediumrk1.jpg

hpim5148mediumsd8.jpg

hpim5149mediumsh0.jpg

hpim5150mediummk2.jpg

hpim5151mediumfq5.jpg

hpim5152mediumcd8.jpg

hpim5153mediumoj4.jpg

hpim5154mediumeg0.jpg

dsc05798mediumnj1.jpg

dsc05799mediumoj5.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yangın: Çelik halatların üzeri kapatılmalı

İki motosikletli kuryenin meydana gelen kazada feci şekilde hayatlarını kaybetmesi, çelik bariyerlerin uygun olup olmadığı tartışması yarattı. Yol kenarındaki bariyerlerin şekil olarak adeta bir giyotin görevi gördüğünü öne süren Enduro Motosiklet Kulübü Derneği kurucusu Zafer Yangın, "Metrobüs hattındaki çelik halatların üzeri kapatılmalı. Yol kenarlarındaki bariyerlerin de ayak kısımları yola bitişik bir perde ile kaplanmalı"dedi.

Mustafa KAYA / SABAH
31.01.2009
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst