- Katılım
- 3 Ocak 2008
- Mesajlar
- 882
ben olmasam da motorumu bulabildim. Kornaya basmaktan da başparmağım nasır olmuş 
Derkunk Bey elinize saglik, kopruyu gecerken koprunun uzerinde durup, video ceken ve polislerin yasak yasak maruzuna kalan da sizdiniz galiba?![]()
Evet bendim;
Ben artık uzatmaları oynuyorum.