Chopper-cruiser için yardım..

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Arkadaşlar mayısın ortasına doğru elime geçen bi miktar para (2milyar + 1 scooter) la chopper almak istiyorum keeway sl istiyorum ama eksileri fazla gibi diyolar..Yani titreşimi çok fazla diyolar..cc bar yok sıfırında..Aklımda üç motor var

Keeway superlight 150
Mondial 250 mct
Regal Raptor 250

Aklım bi yanda regalden yana ama superlight çok hoşuma gidiyo..Mondial kullandım kullanışı çok rahat geldi..Ve sl de ki gibi direksiyon aşağıda gelmedi tam chopper tadını alabildim diyebilirim..Regale daha önce ne kullandım ne bindim..

Yardımlarınızı bekliyorum lütfen..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
dostum titreşimden söz etmişsin ama gösterdiğim motorların hepsi tek silindir.hepsinde titreşim sorunu yaşayacaksın.çift silindirli v motorlu makineleri de listene al istersen.sl'yi bence iptal et çünkü motor hacmi küçük.250 cc içinde eğer mondial ile rr yi kıyaslamamızı istiyorsan o zaman rr derim ben.öte yandan keeway ss yada bisan roadstar da alabilirsin o fiyata.bence v motor senin için daha iyi olacaktır.
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
evet ne yalan söyleyim bisan roadstar da hoşuma gidiyo..Zaten birebir virago galiba onlar..Regal ve roadstar arasnıda kaldım..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
eğer regal ve roadstar arasında kaldıysan temiz roadstar al derim.uzun yolda rahat edersin.istersen forumdaki regal raptor ve bisan roadstar sayfalarını bir oku istersen oradan daha detaylı bilgi alırsın.eksikleri artıları orada yazıyordur.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Ben de yaklaşık o fiyatlarda bir chopper arıyorum 2. el.
SL yi düşündüm ancak motoru minimun 250 olmalı. o yüzden ondan vazgeçtim.
Regal'in sağlamlığı konusunda herkes hemfikir. Roadstarı şimdi senden duyunca incelemeye başlıyorum. bakalım o nasıl birşey.
Ancak ben tüm bunların yanında Rize gibi bir yerde servis ve yedek parça sıkıntısı çekmemek için anadolunun heryerinde karşımıza çıkan Kanuni'yi de seçeneklerim arasına aldım ben. Benim şahsi kanaatim siyah bir Tiger'ın Regalden çok daha ağır ve şık bir görüntüsü var.
Bu başlığı takip ediyorum. sana kolay gelsin.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
Ben de yaklaşık o fiyatlarda bir chopper arıyorum 2. el.
SL yi düşündüm ancak motoru minimun 250 olmalı. o yüzden ondan vazgeçtim.
Regal'in sağlamlığı konusunda herkes hemfikir. Roadstarı şimdi senden duyunca incelemeye başlıyorum. bakalım o nasıl birşey.
Ancak ben tüm bunların yanında Rize gibi bir yerde servis ve yedek parça sıkıntısı çekmemek için anadolunun heryerinde karşımıza çıkan Kanuni'yi de seçeneklerim arasına aldım ben. Benim şahsi kanaatim siyah bir Tiger'ın Regalden çok daha ağır ve şık bir görüntüsü var.
Bu başlığı takip ediyorum. sana kolay gelsin.

dostum tiger ile regal raptor'u karşılaştırmışsın ama tiger modeli alma derim ben.yanlış karşılaştırma yapmışsın.birde hangi marka motor olursa olsun iyi bir ustan olduğu sürece yedek parça Türkiye'nin heryerine gönderilir sorun olmaz.ben v motordan yana tercih yapmanı isterim.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
dostum tiger ile regal raptor'u karşılaştırmışsın ama tiger modeli alma derim ben.yanlış karşılaştırma yapmışsın.birde hangi marka motor olursa olsun iyi bir ustan olduğu sürece yedek parça Türkiye'nin heryerine gönderilir sorun olmaz.ben v motordan yana tercih yapmanı isterim.

Ben sadece dış görüntülerini kıyaslamıştım aslında..
Yani tabii ki asıl önemli olan teknik özellikler sağlamlık güç gibi unsurlar ama tarz cruiser ise tip de çok önemli geliyor bana..
Yoksa haklısın Regal'le türkiyeyi gezenler var bu forumda. V motor tavsiyeni dikkate alacağım.
Peki çift silindir olunca ne gibi artılarım olur. yani uzun yolda mı yaşarım artılarını ya da bizim buralarda yayla turizmi hızla büyüyor. örneğin bir yaylaya giderken mi etkisini gösterir.

bu arada frantic'in açtığı başlığı kendi emellerime alet ettim.. kusura bakma usta : ))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 milyar + senin sco , regal parası yapıyosa bence al en kıytırık regal bile 2500 den fln başlıyo. o motoru bir an önce ittirmeye bak bence. sattıktan sonra plan yap :wiinkk:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
alkadras bir v motor hem şehir içinde hem şehir dışında herzaman üstünlük sağlar.yakıt ekonomisi ve performans açısından üstündür.tigerın görüntüsü biraz kalıplı ama aldığına çok pişman olursun daha sonra.oysa roadstarın görüntüsü çok asil ve çok hoş bir görüntü.tabi zevkler ve renkler tartışılmaz ama ben yinede v motor almanı şiddetle tavsiye ederim.ileride pişman olmazsın kesinlikle..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Selamlar, Regal kullanmadım. Ayrıca emanet motorda kullanmam o yüzden arkadaşlarımın regallerinide deneme amaçlı dahi almam. Regal için titreşim çok fazla diyorlar. Sl iyidir hoştur 150 cc dir ancak ondada titreşimin fazla olduğunu söylerler. Artçı oldum heryerim kaşındı titremeden dolayı ::queen:. Keway supershadow motorum var V motordur titresim yok denecek kadar az. Nazar deymesin hani derler ya tornavida deymedi diye aynen öyledir. Bisan Roadstra ile Keeway Supershadow lastiklerinin tel ve aluminyuım olması duışında farksızdır ve parçaları Yamaha'nın Virago XV250 modelinin pekçok parçası ile uyuşmaktadır. Son olarak; Regal Raptorun fiyatı yüksek seçeneklerinden dolayı vazgeçme durumun olursa bu iki modelden birini secebilirsin 2. el piyasası regalden daha düşüktür.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Arkadaşlar mayısın ortasına doğru elime geçen bi miktar para (2milyar + 1 scooter) la chopper almak istiyorum keeway sl istiyorum ama eksileri fazla gibi diyolar..Yani titreşimi çok fazla diyolar..cc bar yok sıfırında..Aklımda üç motor var

Keeway superlight 150
Mondial 250 mct
Regal Raptor 250

Aklım bi yanda regalden yana ama superlight çok hoşuma gidiyo..Mondial kullandım kullanışı çok rahat geldi..Ve sl de ki gibi direksiyon aşağıda gelmedi tam chopper tadını alabildim diyebilirim..Regale daha önce ne kullandım ne bindim..

Yardımlarınızı bekliyorum lütfen..


ben 10.000 km regal raptor kullandım T direksiyonludan bence o fiyatlara gayet güzeldi.ama GV 250 de kullandım regalden daha rahat daha serii.ama görüntü olarak regal daha şık
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
herkese çok teşekkürler..aslında regal taraftarıyım..Ama uzun yolda planlıyorum bu yaz..Bi marmara turu gibi birşey..Regal dayanır mı uzun yola :pale:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
regalden şaşma derim uzun yolda da hiç bi problemi yok ve sağlam bi motor :cat::cat:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
herkese çok teşekkürler..aslında regal taraftarıyım..Ama uzun yolda planlıyorum bu yaz..Bi marmara turu gibi birşey..Regal dayanır mı uzun yola :pale:

dayanır tabiki.uzun yola bakımlı olduktan sonra çoğu motor dayanır.regal raptor üzerindeki çok fazla kromajdan dolayı oldukça şık görünen bir motor.klasik ve kendine özgü güzel bir havası var.ama titreşim rr'de oldukça fazla gözlenen bir sorun diye biliyorum.v motorla uzun yolda daha rahat edersin.karar senin dostum..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
regalin su sogutmalı olması cazip uzun yol kullananlar var ayrıca regalle ilgili sorularını regalin topigine sorsan daha saglıklı olur. fakat v motor olmadıgı için biraz titreşim oldugu söylenir.buda uzunyolda eksi puan demektir. sorularınıza çogunlukla v motor tavsiye ediliyor zaten,chopper cıların hepside v motor dicektir size seçmek kalır.

aynı anda yazmışız yaaaaw.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Teşekkürler arkadaşlar..Şu an aklımda regal var artık..Sesi görüntüsü ve kalitesiyle gayet bağladı beni kendine :)

Km ve modelde ne dersiniz peki mesela 17 bin sizce fazlamıdır ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst