- Katılım
- 11 Tem 2008
- Mesajlar
- 280
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar mayısın ortasına doğru elime geçen bi miktar para (2milyar + 1 scooter) la chopper almak istiyorum keeway sl istiyorum ama eksileri fazla gibi diyolar..Yani titreşimi çok fazla diyolar..cc bar yok sıfırında..Aklımda üç motor var
Keeway superlight 150
Mondial 250 mct
Regal Raptor 250
Aklım bi yanda regalden yana ama superlight çok hoşuma gidiyo..Mondial kullandım kullanışı çok rahat geldi..Ve sl de ki gibi direksiyon aşağıda gelmedi tam chopper tadını alabildim diyebilirim..Regale daha önce ne kullandım ne bindim..
Yardımlarınızı bekliyorum lütfen..
Keeway superlight 150
Mondial 250 mct
Regal Raptor 250
Aklım bi yanda regalden yana ama superlight çok hoşuma gidiyo..Mondial kullandım kullanışı çok rahat geldi..Ve sl de ki gibi direksiyon aşağıda gelmedi tam chopper tadını alabildim diyebilirim..Regale daha önce ne kullandım ne bindim..
Yardımlarınızı bekliyorum lütfen..