İşte yeni motorum Yamaha Fz6N

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun Emrah arkadaşım.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Darısı başımıza artık:).
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
Bakü deyken kaza yaptıgım makınadan bakınca tüğlerim ürperiyo..inşallah sen kazasız belasız hayırlı bi şekilde kullanırsın
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
8
hayırlı olsun tekerin düz bassın umarım tanışıp bi gezide beraber gazlamak isterim
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inş.:rendeer:
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
hayırlı olsun tekerin düz bassın umarım tanışıp bi gezide beraber gazlamak isterim
teşekkür ederim sağol tabiki bigün tanışırız beraber gazlarız neden olmasın bende çok isterim

İyi seçim hayırlı olsun :)

teşekkür ederim sağolun...

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inş.:rendeer:
Çok teşekkürler sağolun...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
hayırlı olsun yeni tutkun... kazasız belasız kullanırsın inş.
yollarda karşılaşırsak bi sellektör çakarsın dimi.
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
19
allah kaza bela vermesin ama kafa granajını beğenmediim ama genede güzel iyi günlerde binmek dileğiyle
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
hayirli olsun...kazasiz belasiz...
teşekkür ederim sağolun...

hayırlı olsun yeni tutkun... kazasız belasız kullanırsın inş.
yollarda karşılaşırsak bi sellektör çakarsın dimi.
teşekkürler sağolun tabiki sellektörde çakarım el de sallarım :)

allah kaza bela vermesin ama kafa granajını beğenmediim ama genede güzel iyi günlerde binmek dileğiyle
teşekkür ederim sağolun...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
hayırlı olsun abi sonu eski motorun gibi olmaz inş. bir gün bursada artçın olmak isterim :p :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst