30.Dakar Rallisinde Ölüm

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu işte kesiinlikle bi iş var vahşi hayvan saldırmış olabilir zehirlenme vs ihtimali çok yüksek bence.....
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
145
Kişisel tepkini anlarım ama aynı organizasyonda yarışan 2 tane Türk yarışçı var
ve aynı kaza onlardan birinin başına gelmiş olsaydı ^Ne işi varmış çöllerde^diye
yazacakmıydın yoksa arkasından başka şeyler mi yazacaktın.Bizim bu konu ile ilgili
motorcu dostumuzun başına gelen talihsiz ölüm şekline olan tepki sadece.Çünki
içimizden sevgili Kemal Merkit ve Kutlu Torunlar var.Onlarda diğer yarışçılar gibi
hayalleri ve tutkularını yaşamak adına ülkelerini temsil ediyorlar ki yaşadıkları zorluklar
ortada umarım diğer yarışmacılar finişe hak ettikleri yerde bitirirler.



Elbette ki yazacaktım!

Bu yarışlar aklı yerinde olan birilerinin katılacağı şeyler değildir!

Extreme (en uç noktadaki) uğraşılardır ve de çoğunlukla sakatlanma ve de ölüm vardır ucunda!

Allah akıl fikir versin katılanlara ve de destek olarak gaz verenlere!
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
48
Elbette ki yazacaktım!

Bu yarışlar aklı yerinde olan birilerinin katılacağı şeyler değildir!

Extreme (en uç noktadaki) uğraşılardır ve de çoğunlukla sakatlanma ve de ölüm vardır ucunda!

Allah akıl fikir versin katılanlara ve de destek olarak gaz verenlere!

Kime akıl fikir gerek tartışmaya açık bence. Hepimiz herkesin tehlikeli olarak nitelediği bir şeyi yapıyor ve motora biniyoruz. Dakar insanoğlunun "vasıtası" ile doğa ile rekabete girdiği bir aktivitedir. Temelinde rekabet yatar. Mademki ölüm tehlikesini biliyor ve bu yarışa katılıyor öyleyse ölümü için atıp tutarız yaklaşımı kanımca çok yalnış. Bu durumda tüm motorcular ölümü hakkediyor öyle mi? Çünkü herbirimiz tehlikesini bile bile motor kullanıyoruz. Her ne olursa olsun o hiçbirimizin belkide cesaret edemeyeceği bir meydan okumada hayatını kaybeden cesur bir insan Pascal Terry. Yukarıdaki yorumlar başta bir insan olarak beni üzer. Diğer yönden ölümün ve doğumun milliyeti olamaz. Ölüm kimi bulursa bulsun sağa olanlar için doğru olan hüzün duymaktır. (istisnalar ile konu bulandırılabilir elbette) Beni ilgilendirmez yaklaşımı insani bir yaklaşım asla olamaz.

Dolayısı ile katılanlara ve destek olanlara değil, hayatını kaybedenlerin arkasından "madem katıldı bunu hak etti" diye düşünenlere allah akıl fikir ve sağlık versin.
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Kime akıl fikir gerek tartışmaya açık bence. Hepimiz herkesin tehlikeli olarak nitelediği bir şeyi yapıyor ve motora biniyoruz. Dakar insanoğlunun "vasıtası" ile doğa ile rekabete girdiği bir aktivitedir. Temelinde rekabet yatar. Mademki ölüm tehlikesini biliyor ve bu yarışa katılıyor öyleyse ölümü için atıp tutarız yaklaşımı kanımca çok yalnış. Bu durumda tüm motorcular ölümü hakkediyor öyle mi? Çünkü herbirimiz tehlikesini bile bile motor kullanıyoruz. Her ne olursa olsun o hiçbirimizin belkide cesaret edemeyeceği bir meydan okumada hayatını kaybeden cesur bir insan Pascal Terry. Yukarıdaki yorumlar başta bir insan olarak beni üzer. Diğer yönden ölümün ve doğumun milliyeti olamaz. Ölüm kimi bulursa bulsun sağa olanlar için doğru olan hüzün duymaktır. (istisnalar ile konu bulandırılabilir elbette) Beni ilgilendirmez yaklaşımı insani bir yaklaşım asla olamaz.

Dolayısı ile katılanlara ve destek olanlara değil, hayatını kaybedenlerin arkasından "madem katıldı bunu hak etti" diye düşünenlere allah akıl fikir ve sağlık versin.

Bravo kardeşim +1:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tum motor aşki yuzunden olenlerin ruhlari şad olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst