- Katılım
- 17 Kas 2008
- Mesajlar
- 549
serkanım teşekkür ederim yılbaşından sona ilk iki ay icinde zatımda görüntü olarak büyük değişiklikler olcak
yaa.... aslında beyaz çok güzel duruyor... biraz daha alçaltsan,arka lastiği büyültsen(başka resimden kopyala),disk fren koysan....
nasıl olurdu?
serkanım sen ist nin neresinde idin
kendinize iyi bakın.... isteyen olursa bağlantıya nasıl geçebileceğinizi biliyorsunuz...
hepiniz mükemmel insanlarsınız.... büyük bir ihtimalle bir daha MT'de olamayacağım... artık kendi forumuma takılırım ....
böyle gerekiyor........
serkan kardeşim ikinci beyazda güzel olmuş bu resimden öne cıkarak zatların arka janta dısk fren takılırmı diye sormak istiyorum bilgisi olan varmı arkadaşlar
grenaj büyümesi kolay iş fiberglass tan halledilir Ahmet abi![]()
Engin , herşeyi yapmak mümkün ,,,
Yalnız attığın taşın ürküttüğün kuşa değmesi lazım..
Arka tekerleği disk yapmak bana göre grenajı büyütmekten daha kolay..
MONDİAL 150 zc , 151 Rs , 150 Re , 150 RR motorlarında arka tekerler
DİSK . Eğer tekerlerin şanzumana bağıntıları , ve teker ebatları uydurulursa , ve iyi bir ustada bulursan rahat olur.
Fakat grenajı büyütmek bilhassa alçatmak zor. Bu halde bile en ufak kasiste altını vuruyor birde grenajı alçattığını düşün , devamlı asfaltı kazıyarak gideriz.
Belki amortisörl çok sertleri ile değiştirilirse ?????
serkanzat nerede oturuyordun acaba...benim msn i eklermisin sana zahmet bır kac soru sorucam![]()
Serkanzat
Tebrik aderim çok güzel olmuş..Rengine yanındaki güzel hanımdan etkilenmişsin her.
Grenjların büyümesi de iyi olmuş , varyötör kapağının kapanması motoru daha havalı yapmış..
Çine JINHENG guruba da gönder..
ok.şafak msn adresini gönder bana eklerim.
ahmet abi böyle bir zat üretilecek olsa.ama 250lik almayı düşünürmüydün.
:queen:
serkan ben alırdım hatta ben bu zatı 250 cc yapmayı düşünüyom![]()