2009 Marushin Takvimi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Marushin 777 Tiger kullanıyorum Fazlasıyla memnunum vallaa tavsiye ederimm arkadaşlar..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Marushin İtalya, 2009 takvimini yayınladı. İtalya Floransa ‘ya bağlı bir ajansa kayıtlı Polonya ‘lı model Sylwia ile çalışan Marushin ‘in takvim fotoğraflarını Luca Bracali çekmiş. Luca Bracali ‘nin sitesinden ve marushin.it adresinden PDF formatında takvime sahip olabilirsiniz.

Takvimi indirmek için tıklayınız.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı

heyecan verici :) :wiinkk:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lazım bunlardan...
walla lazım:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
iyide kardeşım yarı cıplak kadın şart mı ?

Aşağıdaki fotoğraf sorunun cevabını açıkça ortaya koyuyor.:p

marushin1rx7.jpg


Şart abicim...:cat::bounce:

(yalnız etek olmamış be hocam..):mrgreen:

Elint;
Senden umutluydum.
Bu çocuk bu kadar topic açıyor, elbet bir gün güzel sanatları da keşfeder diyordum.
Nihayet eli yüzü düzgün bir topic açmışsın.
Tebrikler...:p
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Gercekten başarılı. İlk fırsatta kaskı aldıgım bayiden takvimi isteyecegim =)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
bu marushinler çok karizmatik kasklar yahu , insanın alası geliyo , takvimide ücretsiz verirler herhalde... :)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
ürünlerin yanında güzellik katması açısından-ürün güzel olmadıktan sonra nasıl bir güzellik katacaksa- ürünlere dikkat çekmesi açısından ürünü daha güzel daha ilgi çekici daha albenili göstermesi vesilesi ile kadınların ürünlerin yanında daha pozitif enerji veren bir ürün(mal) şeklinde kullanılmasına (hele ki anadan dogmaya 5 kala bir şeklide) tamamen karşıyım.

(bikini, iç çamaşırı gibi ürünler hariç. bikini ve iç çamışırını üzerine etek gömlek giyerek tanıtacakları hali yok.)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

Ben de indirdim:)

Şaane Kasıklar, hele hele gızlar bir güzellik:cat:

Ürünler dikat çekici, tanıtım başarılı, tek eksik nasıl ulaşabileceğiz:silent: Diyelim ben o arkadaşın bana bu Kaskı annatmasını, açılmasını kapanmasını, ne bileyim vizörün temizlenmesi vs...istersem, nasıl ulaşacağız bu satıcı tezgahtar arkadaşlara:)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ne kaskmış haa.. Herkes hayran kalmış :)

Bu arada çok uğraştım takvimi çalıştırmayı ama açamadım bir türlü :silent: :pr:
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Abimin kullandığı kask olduğundan bende kullanma fırsatı buldum, yoksa 300-400 Euro'ya Motosiklet alırım ben :p Güzel ve kaliteli gerçekten, Takvim'e de hanım kızar kalsın o yüzden :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Abimin kullandığı kask olduğundan bende kullanma fırsatı buldum, yoksa 300-400 Euro'ya Motosiklet alırım ben :p Güzel ve kaliteli gerçekten, Takvim'e de hanım kızar kalsın o yüzden :queen:

tabi tabi yenge okuyor dimi yazamasın başka birşey :queen::queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Haziran kask'ı en güzel kask:mrgreen:

Aşağıdaki fotoğraf sorunun cevabını açıkça ortaya koyuyor.:p

marushin1rx7.jpg


Şart abicim...:cat::bounce:

(yalnız etek olmamış be hocam..):mrgreen:

Elint;
Senden umutluydum.
Bu çocuk bu kadar topic açıyor, elbet bir gün güzel sanatları da keşfeder diyordum.
Nihayet eli yüzü düzgün bir topic açmışsın.
Tebrikler...:p

Aslanım Mustafa'm benim.....sonunda keşfedildin bak:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkaşalar üzülerek kaldım yerimde. takvimi indir yaptık ama açmıyor.adobe rider açar diye düşünüyorum ama bende açmadı.ne yapabiliriz varmı tavsiye:silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Dosyalar .pfd formatında. Adobe Reader açması gerekiyor. Belki yeni versiyonunu yüklemeniz gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst