hade hoşgeldin ::tutkuy::
teşekkürler, hoşbulduk...
Aramıza hoşgeldiniz. Katılımcı olursunuz umarım. Kazasız, belasız bol km'ler.
Bu arada motosikletiniz var mı? Markası, modeli nedir?
teşekkür ederim. katılımcı olmak isterim elbette. toplantılarınızın yerini ve gününü söyleyin yeter. motorum titan.
Aramıza hoşgeldiniz. Katılımcı olursunuz umarım. Kazasız, belasız bol km'ler.
Bu arada motosikletiniz var mı? Markası, modeli nedir?
teşekkür ederim. katılımcı olmak isterim elbette. toplantılarınızın yerini ve gününü söyleyin yeter. motorum titan.
teşekkür ederim , sağolasın
İzmir'den selamlar. Nasıl bir motorunuz var?
Aaahhh ah!

r: İzmir yaşamak, yaşlanmak istediğim şehir. bir iş bulsam oralarda, hemen yerleşeceğim. Az önce de söylediğim gibi Honda Titan...
hoşgeldizin efendim :cherry: şuan ne tarz bi motosiklet kullanıyosunuz ?
merhabalar, teşekkür ederim...
hoşgeldiniz ..............
teşekkür ederim. Ben de ilerde 1200 rt istiyorum diyorum, çok gülüyorlar. Boyum biraz yetmiyor da...
bu başligi bi erkek acsaydi kimse ilgilenmezdi :mrgreen:
işte biz buna kadının ilerde dünyaya hakim olacağının belirtilerinden biri diyoruz. Aslında ben şu an bile hakim olduğumuzu düşünüyorum ya

:cherry::cherry::cherry::cherry::wiinkk:
çok iddialı bir nick

hoşbulduk teşekkürler
valla ben yeni bi motosiklet modelinin Türkiye satışı başladı zannetim, başlık gerçekten insanı yanıltıyor.
Aramıza hoş geldin ama katılım sadece siteye mi yoksa motosiklet camiasına mı belli değil.
oooo!! samsundan demek. ben de samsun doğumluyum..biz kadınlar ilgi çekmeyi biliriz

(aslında hiç böyle düşünüleceği aklıma gelmemişti):queen:
hoş geldin kalıcı ve katılmcı olman dileğiyle
2 gündür istanbuldaydık. daha erken kayıt olmuş olsaydım, orada katılımcı olmuştum bile
hoşgeldin sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız
Hem de zile!! Ne harika pekmezi vardır oranın ya...çok teşekkür ederim
teşekkür ederim, hojbulduk
