Dogun gunun kutlu olsun yasincigim.
Allah mutlu uzun bir omur nasip etsin sana :rendeer:
Bu arada kendimi dogum gunu topigi acmaktan sorumlu mod gibi hissettim
sağolasın erhançok teşekkür ederim
hep beraber nice senelere:salut::rendeer:
yasincim aynı gün dogmuşuz dogum günümüz kutlu olsunbari
nice seneleere kardeşim
huuu komşuuu iyiki dogdun))
nice senelere yasin... hayatının her devresi saglıklı huzurlu ve umutlu geçsin inşallah :rendeer:
iki gündür çifter çifter dogum günü kutluyoruz ne güzel![]()
D:sağolasın cem?acaba aynı ahstanede doğmuş olabilme ihtimalimiz var mı?:queen:
nice yıllara yasin kardeşim :rendeer: