Mahmutbey'den çıkalım jes, dogumgünün kutlu olsun:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
vat69un kurucusu, drift religionun yalan gazcısı, s2000delicisi, motoru gibi türünün tek ornegi jesse dogumgunun kutlu olsun:rendeer:

smdye kadar geçiridigimiz guzel gün ve gecelerin devamı gelmesi dilegiyle:queen:

kendine bi lastik al yoksa olüceksin bu topicten devam etcez bugun saglam adrenalin salgıladım senn yuzunden:p:p

buda dogumgunu hediyen;

muz.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkes aralıkta mı doğmuş?.... :p Lem biz haziranda doğduk.... Çok sıcak mış.... :p

İlk mesaj benden olsun..

Doğum günün kutlu mutlu olsun.... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutluu olsunn abii nice mutluu senelere
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice senelere sevdklerinle beraber
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Evettt ihtiyarın 42. yaş günü,yaşlılığın vermiş olduğu ağırlık dicem ama nerdee ...
Nerden çıkacağı belli olmayan ufacık defecik (ama kesinlikle karamürsel sepeti değil) şeker gibi bi insan Abi Allah ömrünü uzun etsin sağlıklı,sıhhatlı hep beraber,bizde senin yanında yaşlanalım Nice mutlu yıllara...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun Cem, nice senelere.:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
vat69un kurucusu, drift religionun yalan gazcısı, s2000delicisi, motoru gibi türünün tek ornegi jesse dogumgunun kutlu olsun:rendeer:

smdye kadar geçiridigimiz guzel gün ve gecelerin devamı gelmesi dilegiyle:queen:

kendine bi lastik al yoksa olüceksin bu topicten devam etcez bugun saglam adrenalin salgıladım senn yuzunden:p:p

sagolasın kardeşlerin en etçisi ,, kurbanlık bogaların efendisi :D :D seviyorum seni kardeşim o bogadan kaçarkenki halin hala hafızamda:queen::queen::queen:

Herkes aralıkta mı doğmuş?.... :p Lem biz haziranda doğduk.... Çok sıcak mış.... :p

İlk mesaj benden olsun..

Doğum günün kutlu mutlu olsun.... :rendeer:


aralıkta çok soguk be alp abi :) ilk mesajın için teşekkürler :rendeer:

nice seneler jes :cat: :D hediye ne ole :d
muharremin aklında kalan tek şey :p
nice senelere kardeşim :p
eyvallah babam ve oglum :cherry:

doğum günün kutluu olsunn abii nice mutluu senelere
teşekkürler taylanım hep beraber inş
nice senelere sevdklerinle beraber
abi bi gün arayla olmadıki boyle bi gün daha sabredemedin mi :D :D
seninde dogum gününü kutlarım
doğumgünün kutlu olsun kardeşim.
ümmet abicim yoksun ortalıklarda keşke senide görebilsek aramızda özledik .. teşekkürler abicim
Jesse nice mutlu yıllara..
thanks bro ((:)

Doğum günün kutlu olsun Cem, nice senelere.:rendeer:
eyvallah murat teşekkürler :rendeer:

iyiki dogdun jesse nice mutlu seneler senin olsun canımcım :rendeer:

:wiinkk: mersi cadıcık :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
iiki doooooğdun jesicik, iiki dooooğdun jesiciiiiiiik, iiiiki doooooğduuun, iiiki doooğdun, iiki dooooğduuuuuuuuun jesiiciiiiiiiiiiiiiiiiiik...

Canım şarkıyı söylerken jessssssss demek kafiyeli olmuyodu "cik" eki olayı çözdü idare et :queen: :queen:

İyiki doğmuşsun canım yaa bi sürü bi sürü doğum günleri kutlarsın işallah... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Evettt ihtiyarın 42. yaş günü,yaşlılığın vermiş olduğu ağırlık dicem ama nerdee ...
Nerden çıkacağı belli olmayan ufacık defecik (ama kesinlikle karamürsel sepeti değil) şeker gibi bi insan Abi Allah ömrünü uzun etsin sağlıklı,sıhhatlı hep beraber,bizde senin yanında yaşlanalım Nice mutlu yıllara...

sagol hepbirlikte inşallah
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abicim yoksun ortalıklarda keşke senide görebilsek aramızda özledik .. teşekkürler abicim

yarın kadıköye gelirsen görüşürüz
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
iiki doooooğdun jesicik, iiki dooooğdun jesiciiiiiiik, iiiiki doooooğduuun, iiiki doooğdun, iiki dooooğduuuuuuuuun jesiiciiiiiiiiiiiiiiiiiik...

Canım şarkıyı söylerken jessssssss demek kafiyeli olmuyodu "cik" eki olayı çözdü idare et :queen: :queen:

İyiki doğmuşsun canım yaa bi sürü bi sürü doğum günleri kutlarsın işallah... :rendeer: :rendeer: :rendeer:

kafiyene başlarım şimdi :queen::queen: jesicik ne yaww :farao::p:mrgreen::mrgreen:

canımın içi sagol teşekür edeim küpemi isterim :cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
doğum günün kutlu olsun jesse..
nice sağlıklı mutlu yıllara :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst