Sonunda ben de yeri öptüm. Tuzlu tuzlu... :)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
cok gecmis olsun..
..

Sağolun.

geçmiş olsun tamer sende bişey olmamasına sevindim...

Sorma cadı. Bende bişey yok. Uzay yürüyüşüne giden astronotlar gibi giyinmiştim. :)

...İnşallah bir daha kaza geçirmezsiniz...
İnşallah! :pale:
geçmiş olsun tamer abi..
Sağol Emin'im. Senin için planlanan korteje katılamayacağım galiba. :(

Geçmiş olsun, 2 tekerin hep asfaltta olsun....

Valla ben düşerken de 2 teker asfalttaydı. :) Yerden temasları hiç kesilmedi. :p
İyi dileğin için çok sağol.

emün sen bu adamın motoruna bindinmi binmedinmi doruyu sole çabuk :queen: :p

Binmedi. Demek ki Emin'in bi motora hasar vermesi için binmesine bile gerek yok. Adamın manevi kuvveti yetiyo! :queen:

Geçmiş olsun bu havalar tam kar havası yerde hafif buzlanmalar oluşabiliyor zaten yerde hafif nemli.Dikkatli olalım:cat:

Düşmeme sebep zaten yerin ıslak olmasından ziyade hava soğuk olduğu için sanırım buzlanma oluşmuştu. Bunu hesaba katamadım çünkü en yağışlı havalarda bile motosikletle yol alıyordum fakat havalar tabi daha sıcaktı.

geçmiş olsun...........................
Sağolasın! :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
usta geçmiş olsun bayramda bizi üzmediğiniz için dilaver ve sana teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Abi düşük hızda bile insan düşünce şok yaşıyor. Biliyorsun bu 2. motorum. Öncekini de şimdi sahip olduğum motorumu da asfaltın üzerinde yan yatarken görmüşlüğüm yoktu. İşte o görüntü bana çok koydu. :pale:

İçim fena halde burkuldu. Ben daha önce hiç düşmemiştim, çok dikkat ediyordum (bilenler bilir) ve düşmezdim de asla. Nasıl oldu da kontrolü kaybettim?

Daha önce ıslak zemin üzerinde ve yağışlı havalarda çokca motosiklet sürmüşlüğüm vardı fakat bu sefer durum farklı idi. Çünkü tahminimce yerde hafifi bir şekilde de olsa buzlanma meydana gelmişti. Frene dokunmam ile arka tekerlek aldı başını yürüdü. :)

Bugün beklediğim şekilde ufak tefek ağrılar var. Çünkü sıcağı sıcağına insan birşey hissetmiyor. Tabi şükür hiç birşeyim yok kırık, çıkık ve burkulma namına. Herhangi bir yara bere de söz konusu değil. Dediğim gibi sadece birazcık ağrı söz konusu o da bence normal çünkü yere düşerken kafamı, omzumu ve çanağı vurmuştum. :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlığı görünce güldüm yanlış anlama güldümm amaa sen böle yeri tuzluu tuzluu öptümm yazmıssın ya onaa güldümm çünküü oh dedimm çünküü sana bişeyy olmamışş =)=) harbidende ohhhh çektimm okuyunca =)=) sana bişeyy olmadığına sevindimm.. amaa insanın motoruna bişeyy olunca daha çokk canıı acıoo ınsanın be =)=)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Sağolun arkadaşlar. Evet hepimizin tekeri düz hatta dümdüz dimdirek ne varsa bassın.

Düşüpte çanağı vurmayalım. Ağrıyor sonra! :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
tamer gecmiş olsun dun motora baktım canını sıkacak bsy yok dusmenin nedeni bana gore lastik basıncı cok yuksek arka teker oyuzden kaymıs:wiinkk:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Abi düşük hızda bile insan düşünce şok yaşıyor. Biliyorsun bu 2. motorum. Öncekini de şimdi sahip olduğum motorumu da asfaltın üzerinde yan yatarken görmüşlüğüm yoktu. İşte o görüntü bana çok koydu. :pale:

İçim fena halde burkuldu. Ben daha önce hiç düşmemiştim, çok dikkat ediyordum (bilenler bilir) ve düşmezdim de asla. Nasıl oldu da kontrolü kaybettim?

Daha önce ıslak zemin üzerinde ve yağışlı havalarda çokca motosiklet sürmüşlüğüm vardı fakat bu sefer durum farklı idi. Çünkü tahminimce yerde hafifi bir şekilde de olsa buzlanma meydana gelmişti. Frene dokunmam ile arka tekerlek aldı başını yürüdü. :)

Bugün beklediğim şekilde ufak tefek ağrılar var. Çünkü sıcağı sıcağına insan birşey hissetmiyor. Tabi şükür hiç birşeyim yok kırık, çıkık ve burkulma namına. Herhangi bir yara bere de söz konusu değil. Dediğim gibi sadece birazcık ağrı söz konusu o da bence normal çünkü yere düşerken kafamı, omzumu ve çanağı vurmuştum. :cherry:

Öncelikle geçmiş olsun, duble yolcu ama partizanca kendi 2mt düz yol yapamayacak adamlarına en berbat yolların yapımını ve tamirini vermiş bir hükümetimiz var maşallah, hiç bir uyarı levhası görmeden kazınmış yollara düşmeyi mi ararsın, geçen sene yaptıkları yolda 1000 tane yamamı ararsın, kavşakların, dönüşlerin tekerleği tutmadığını dışa savurduğunu mu ararsın, bu yollarla çok ucuz kurtulmuşsun dostum, tekrar geçmiş olsun, Benzeri benim başıma da geldi; Yağmurda farkedilmiyor ama yol tamirat gördüyse kot farkı oluyor bunu arefe günü Edirne ye giderken 160 la yaşadım ( çok hızlıymışsın demeyin :) yağmurda sucuk gibi olmuştum, bir an önce bitsin yol istdim ), Çorlu girişini geçmemle beraber ne oluyor lan bile diyemeden arka tekerlek bir sağa bir sola gitti, direksiyonu bırakmasam avuçlarımın içine o hızla full koruma olmama rağmen asfalta yapışmış ıslak sinek olabilirmişim :) aman diyim kot farklarına dikkat! kuru yolda kabak gibi parlıyorlar ama yağmur yağarken ya da ıslakken bir şey anlaşılmıyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst