[İzmir MT] 06.12.08 Cumartesi Askerini Uğurluyor...

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
deyerli arkadaşlar aramızdan bir kardeşimiz daha vatani gürevini yapmak için ayrılıyor kısa bir süre inşallah :rendeer:.
çoğumuzun yakından tanıdığı kardeşimiz c.salgın .cüneyt kardeşimizi yanlız bırakmıyalım istedim hadi mt izmir :rendeer:
06..12.2008.C.TESİ.GÖNÜ.
BULUŞMA YERİ.ÖĞLEDEN SONRA.SAAT.15.00.BOZYAKA ÇEVİKKUVET ÖNÜNDE.
TOPLANIYORUZ .
MT İZMİRE .yakışır bir oğurlama yapalım sevgili forapımızı en son gündermiştik .
cüneyt.salgın allaha emanet ol .:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ooo komserim cüneytimde tatile çıkıyor demek :mrgreen:

c.tesi görüşmek üzere :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Sağ sağlim gidip gelmek nasip etsin Allah, Hayırlı tezkereler :rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
deyerli arkadaşlar aramızdan bir kardeşimiz daha vatani gürevini yapmak için ayrılıyor kısa bir süre inşallah :rendeer:.
çoğumuzun yakından tanıdığı kardeşimiz c.salgın .cüneyt kardeşimizi yanlız bırakmıyalım istedim hadi mt izmir :rendeer:
06..12.2008.C.TESİ.GÖNÜ.
BULUŞMA YERİ.ÖĞLEDEN SONRA.SAAT.15.00.BOZYAKA ÇEVİKKUVET ÖNÜNDE.
TOPLANIYORUZ .
MT İZMİRE .yakışır bir oğurlama yapalım sevgili forapımızı en son gündermiştik .
cüneyt.salgın allaha emanet ol .:rendeer:

bende varım ::plus1::
işyerinde olurum muhtemelen ya garaja gelirim yada yolda yakalarım sizleri görüşmek üzere hoşçakalın :cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
gelenler listeye eklesin kendini .
1.hızlıcesi2.ve adamları:p
2.çhatkut.ve.er5.i
3.karmacoma.mustafam .
4.extreme192554536.
5.kim :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hatırlı teskereler cüneyt kardeşe,bugün izmirden ayrıldım uğurlar olsun kendisine hayırlı teskereler.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
36
Hayırlı teskereler,
Sağ salim gidip gelmen dileklerimle cüneyt.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Sağ sağlim gidip gelmek nasip etsin Allah, Hayırlı tezkereler dilerimkazasız belaasız:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
kaç zamandır gitme konusu vardı keşke ilk dediğinde gitseydi de şimdiye belki dönmüş olurdu,
acele gönderelim, erkenden dönsün, sezon açılmadan burda olur kısmetse.
cüneyt çerez gibi yer gelir o askerliği, hayırlı teskereler kardeşim.

etti iki askerimiz, forrapı da al gel, yakın zamanlarda döneceksiniz.

cumaertesi günü öğleden soora 15:00 de :mrgreen: görüşürüz.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
kısa kollu tişört:plerine kavuşmak isteyenlere duyrulur:

geçenlerde inciraltı toplantısında t-shirt sparişi almıştım,
bi süredir elimde ama geçen hafta toplantıda olmadığım için teslim edemedim sahiplerine,
c.tesi günü t-shirtler yanımda olacak,
spariş sahiplerinden karşılaştıklarıma teslim edebilirim.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
kısa kollu tişört:plerine kavuşmak isteyenlere duyrulur:

geçenlerde inciraltı toplantısında t-shirt sparişi almıştım,
bi süredir elimde ama geçen hafta toplantıda olmadığım için teslim edemedim sahiplerine,
c.tesi günü t-shirtler yanımda olacak,
spariş sahiplerinden karşılaştıklarıma teslim edebilirim.:cat:

:queen::queen::cat::rendeer:iyi uygulama :rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
kısa kollu tişört:plerine kavuşmak isteyenlere duyrulur:

geçenlerde inciraltı toplantısında t-shirt sparişi almıştım,
bi süredir elimde ama geçen hafta toplantıda olmadığım için teslim edemedim sahiplerine,
c.tesi günü t-shirtler yanımda olacak,
spariş sahiplerinden karşılaştıklarıma teslim edebilirim.:cat:

oo sevindim tsortlerin geldigine benim de vardı hatırlarsan
tsortume kavusacagım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
allahım allahım topiği görünce heyecanlandım ya gerçekten herkese çok teşekkür ediyorum hayırlısıyla gidelim gelelim hep birlikte sizlerle tekrar bi arada olalım....cesurum topik için saol onure ettin babacan beni varol....tüm herkese teşekür ediyorum sağolun iyiki sizleri tanımışım mutlu oldum çok...:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı teskereler canım kardeşim...
gittiğin yerdeki tüm mehmetçiklere selamlarımızı söyle...
onları seviyor ve onlara güveniyoruz :)
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
6
Vatan borcu başka hiç bir borca benzemez:cat:
Allah sağ salim gitmek ve hayırlısıyla teskere almak nasip etsin

Özer-Marina
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst