[Adana - MT]

Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Günaydın herkese... Tam da bugün günaydın dileklerinize Fenerbahçelileri karıştırmanız manidar. İma yoluyla da olsa Fenerle dalga geçeni Fener çarpar. :mrgreen:... Hatırlatayım dedim. Bu arada ben motorumu sarı-laciverte boyattım. Sol yarısı sarı, sağ yarısı lacivert. Akşam görürsünüz.

Sevgili adaşım. Hoşgeldin. Tanışmaktan büyük mutluluk duydum. Umarım akşam gelirsin de yüz yüze de tanışırız. Yalnız anlayamadım bişey var. Cafe Rooms'taki o favori yemeğin de nedir? Dilim dönmüyor, telaffuz edemiyorum. Biraz tarif eder misin? :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet ev tutmuş hayırlamak gerek,
ahmetim gelirken 4 tepsi baklava getirirsen hayırlarız evini
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Yarın İş çıkışı geliyorum Bora abi, Ama ben yumurtalık civarında ikamet ediyorum, gelip gece geri dönmesi zor olacagını düşündüğümden Motorsuz gelsem beni maruz görmezsiniz değil mi ?







:cat:


öncelikle aramıza hoşgeldiniz ceyhandan arkadaşlarda geliyor olmazsa onlarla temes kurup beraberde gelebilirsiniz ilgili arkadaş suat :5327854446 arayın kendinizi tanıtın



cengiz abi gönül ister 16 tepsi olsun ama daha zamanı var selamlar saygılar haftaya seni rahatsız ederim ilgili konu hakkında birsene songüle selam
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Günaydın herkese... Tam da bugün günaydın dileklerinize Fenerbahçelileri karıştırmanız manidar. İma yoluyla da olsa Fenerle dalga geçeni Fener çarpar. :mrgreen:... Hatırlatayım dedim. Bu arada ben motorumu sarı-laciverte boyattım. Sol yarısı sarı, sağ yarısı lacivert. Akşam görürsünüz.

Sevgili adaşım. Hoşgeldin. Tanışmaktan büyük mutluluk duydum. Umarım akşam gelirsin de yüz yüze de tanışırız. Yalnız anlayamadım bişey var. Cafe Rooms'taki o favori yemeğin de nedir? Dilim dönmüyor, telaffuz edemiyorum. Biraz tarif eder misin? :)

ben olsam böyle bir hata yapmam senin motoru birdaha satamazsın darbeli diye sen eniyisi rengini bozma :cat::cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ahmet ev tutmuş hayırlamak gerek,
ahmetim gelirken 4 tepsi baklava getirirsen hayırlarız evini

evet evet, bi kuyruk bulduk :thumleft: bunu doğrultmamız lazım :mrgreen:
Cengiz evin kuyruğu nasıl doğrulur söyle bakim ::153:: baklava ancak motorun kuyruğunu doğrultur, bence şöyel evin metrekaresine göre olmalı ::dpac:: mesela mangal partsisi gibi birşey olabilir ::139::

G Ü N C E L L İ Y O R U M
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.


isonun yeri oldukça elitmiş,bizi bozar.çekirdek çitletmezler orada.:queen:

Borocam, bu yerde nargile içiliyormu acaba ::puro::
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bilmiyorum,akşam bakarız.

muzaffer, şu fuat'ın W sunu da kutlamak lazım.koskoca bir harf üstelik ikiz.:queen:

üstelik duble v değilmi ::koop:: onada bi iyilik düşünelim ::sapkaa::
mesela bu akşam geliyorsa, hesap ondan olabilirmi ::145:: ama ben o kadar samimi değilim sen iletirsen sevinirim :mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar akşam benden pas ev temizleyeceğim ama haftaya isterseniz kırkımlı kuyruk yaparız ancak işin içinden çıkabilirim vallahi motoru istiyorlar sırf şu kuyruk için satmıyorum allah muhafaza kazara bir motor daha aldıkmı vay halimize
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hayır olurm mu? kuzu çevirmenin üstüne nargile demek istedi herhalde.

iso bugün geçerken aragazı vermedin.


Alışkanlık yaptı dimi,bugün arka yoldan gittim,dükkana uğramam gerekti...:cherry:

nasılda hemen işine geldi :p Bizde söz ağızdan çıkar güzel kardeşim sen kuzu çevirme hazırlığına yap ve en kısa zamanda yerine getir ::dpac::::alkiis::

Abi benim kuyruk doğrultmam çok afilli olacak,çevre illerdende davet yapacaz,ama işin sadece kuzu kısmı bana ait haberiniz ola...:cherry:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Günaydın herkese...
Sevgili adaşım. Hoşgeldin. Tanışmaktan büyük mutluluk duydum. Umarım akşam gelirsin de yüz yüze de tanışırız. Yalnız anlayamadım bişey var. Cafe Rooms'taki o favori yemeğin de nedir? Dilim dönmüyor, telaffuz edemiyorum. Biraz tarif eder misin? :)

Abilerim Merhaba; Hoşbuldum teşekkür ederim; aksam Çok istememe ragmen bu aksam Rooms'a gelemiyeceğim; boru hattındaki acil duruş sebebi ile hummalı bi mesai sürecinin içine itildim 'Sevgili Müdürüm' tarafından :pr: hafta sonuna kadar aksamlarıda iş yerindeyim. Şimdiden kusuruma bakmayın. Ama Bu kuyruk meselesinden korktum da sanmayın; o kacınılmaz sonu cok yasadım bu Adanaya geldim geleli :queen: kuyruk dogrultmaktan benim belim dogrulmadı :)

Yemeğin adıda Piliç Gordön Blö 'de ama ismi janjanlı abi bildiğin bizim tavuk göğsü floto biras süsleyip püsleyip servis yapıolar Gordön Blö oluyo :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Hava da tam "Adem"lik haa.

hocam haklısın :cherry:
ama akşamları üşürüz :) onun için kapalı mekan daha uygun olur düşüncesindeyim :cat:

Abilerim Merhaba; Hoşbuldum teşekkür ederim; aksam Çok istememe ragmen bu aksam Rooms'a gelemiyeceğim; boru hattındaki acil duruş sebebi ile hummalı bi mesai sürecinin içine itildim 'Sevgili Müdürüm' tarafından :pr: hafta sonuna kadar aksamlarıda iş yerindeyim. Şimdiden kusuruma bakmayın. Ama Bu kuyruk meselesinden korktum da sanmayın; o kacınılmaz sonu cok yasadım bu Adanaya geldim geleli :queen: kuyruk dogrultmaktan benim belim dogrulmadı :)

Yemeğin adıda Piliç Gordön Blö 'de ama ismi janjanlı abi bildiğin bizim tavuk göğsü floto biras süsleyip püsleyip servis yapıolar Gordön Blö oluyo :)

sana hayırlı gişler dileriz müsait olduğun zaman herzaman bekleriz :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst