[Adana - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
:cat: çok güzel bir seçim olmuş karataş ::biggrinn size olta ucunda canlı taptaze balık yedirmenin zamanı geldi bence:) tabi bunun şartı var(bilen bilir (kibarcası)paçaları ıslatmayana balık yok der balıkçı atasözü:queen:)
VARMI BALIK YEMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR
altı çizili kelimenin cümledeki anlamını açıklayınız ( üni. sınavında hep çıkar bu tip sorular :p )
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kötü niyetle yazmadığını zaten biliyoruz. Yoksa tepki daha farklı olurdu. Ama bazan (nadiren de olsa) yanlış anlaşılabilecek şeylerin ilişkilerimizi etkilememesi için hepimiz daha dikkatli olmalıyız. Ayrıca seni seviyoruz senin de bizleri sevdiğini biliyoruz. Selamlar.
::blushani::blushani
:cat:



isom esprili kişiliğiyle yazmış, yoksa ondan efendi, ondan saygılı genç tanımadım:cat:
::blushani::blushani
altı çizili kelimenin cümledeki anlamını açıklayınız ( üni. sınavında hep çıkar bu tip sorular :p )


Yani denize girip balık tutmayla uğraşmadan ,direk gelsin ben yiyeyim demek yok diyor,sevgili sevgilim...:)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ben ve Bora bey zaten kurufasülye yiyeceğiz. Bir de pilav. Dolayısıyla suya değil sulu yemek lokantasına gireriz. :queen: :rendeer: :p :queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ben ve Bora bey zaten kurufasülye yiyeceğiz. Bir de pilav. Dolayısıyla suya değil sulu yemek lokantasına gireriz. :queen: :rendeer: :p :queen:

Hava şartları müsade ederse tabi ::dpac::

:cat: çok güzel bir seçim olmuş karataş ::biggrinn size olta ucunda canlı taptaze balık yedirmenin zamanı geldi bence:) tabi bunun şartı var(bilen bilir (kibarcası)paçaları ıslatmayana balık yok der balıkçı atasözü:queen:)
VARMI BALIK YEMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR





isom esprili kişiliğiyle yazmış, yoksa ondan efendi, ondan saygılı genç tanımadım:cat:

Sen dün akşam nerdeydin bakim ::karma::
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ben pazara kiralık ev bakacağım benden pas galeriada buluşuyordunuz değilmi yinede bilgim olsun iyi akşamlar adananın güzel motorcu kardeşleri abileri
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar meteorolojiye göre (inşallah tutmaz) haftaya salıya kadar maalesef hep yağış görülüyor.

 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
boşa kürek çekmeyin herkes evde buhafta çünki aldıgım istihbrt...YAGIŞLI hemde vayyyy
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
merhaba

:cat: çok güzel bir seçim olmuş karataş ::biggrinn size olta ucunda canlı taptaze balık yedirmenin zamanı geldi bence:) tabi bunun şartı var(bilen bilir (kibarcası)paçaları ıslatmayana balık yok der balıkçı atasözü:queen:)
VARMI BALIK YEMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR





isom esprili kişiliğiyle yazmış, yoksa ondan efendi, ondan saygılı genç tanımadım:cat:

adaş senin balık tutmanı bekliyecek olursak eğer bütün hepimiz acımızdan ölürüz. gel sen balık tutmayı başka bir zamana bırak. biz balığı lokantada yiyelim olmaz mı?:queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Yada sen birgün önceden git balıkları tutu biz ertesi gün geliriz birlikte yeriz. sevgili gürsel.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyiiiiiiiiii akşamlar Adana Mt nin pastane motırcıları,bende dahil :p bugün izin aldım duramadım gittim motoru görmeye ben onu beğendim o beni beğendi aldım anahtarı düştüm yola motır manyak gaza dokandımı zıplıyor direksiyon küçücük manevra yapamadım azdaha depodan çıkarırken yatırıyordum,birde benzini bitti yolda kaldım allahtan kaldığım yer Mustafa Kemal Paşa bulvarındaki opetin karşısıydı fazla rezillik çekmedim.Neyse benzi aldım düştüm yola doğru izzet ustama ustama,beni görünce şaşırdı ve motoru tanıdı daha önce kendi toplamıştı sakın aldım deme dedi sen binmezsin nakedlara dedi bende jinlunla kafa kafaya takas ettim dedim,sevindi iyi bir tercih dedi bunu satmak daha kolay dedi bende bir an önce elden çıkar dedim motoru teslim ettim benim canım DR 800 me kavuştum at sahibinin altında kişnermiş,bendeki kişnemedi beni üstünden atacaktı nerdeyse çok agresif yani türkçesi beni sarmadı iyi akşamlar
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
ne motoru cengiz abi ne oldu yaw bir gün gelemedim neler oldu motor mu aldın sattın ayrıntıyı ben bilmiyorum valla.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Eyiiiiiiiiii akşamlar Adana Mt nin pastane motırcıları,bende dahil :p bugün izin aldım duramadım gittim motoru görmeye ben onu beğendim o beni beğendi aldım anahtarı düştüm yola motır manyak gaza dokandımı zıplıyor direksiyon küçücük manevra yapamadım azdaha depodan çıkarırken yatırıyordum,birde benzini bitti yolda kaldım allahtan kaldığım yer Mustafa Kemal Paşa bulvarındaki opetin karşısıydı fazla rezillik çekmedim.Neyse benzi aldım düştüm yola doğru izzet ustama ustama,beni görünce şaşırdı ve motoru tanıdı daha önce kendi toplamıştı sakın aldım deme dedi sen binmezsin nakedlara dedi bende jinlunla kafa kafaya takas ettim dedim,sevindi iyi bir tercih dedi bunu satmak daha kolay dedi bende bir an önce elden çıkar dedim motoru teslim ettim benim canım DR 800 me kavuştum at sahibinin altında kişnermiş,bendeki kişnemedi beni üstünden atacaktı nerdeyse çok agresif yani türkçesi beni sarmadı iyi akşamlar

şimdi bu durumda hayırlı olsunmu demeliyiz :silent::cyclopsan
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim için daha hayırlı muzafferim,satması daha kolay dedi ustam öbürü çin diye kimse yüzüne bakmıyor bu gün dükkana girdim hemen satılık mı dedi birisi ustamda yok dedi ve bana abi sen karışma kimseye fiyat verme dedi bende al motor senin dedim herşeyi sana ait dedii bıraktım geldim

halukçuğum istediğin kuyruk olsun hele şu pazartesi olumlu haberi alalım o zaman düzeltiriz canın sağolsun senin
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
benim için daha hayırlı muzafferim,satması daha kolay dedi ustam öbürü çin diye kimse yüzüne bakmıyor bu gün dükkana girdim hemen satılık mı dedi birisi ustamda yok dedi ve bana abi sen karışma kimseye fiyat verme dedi bende al motor senin dedim herşeyi sana ait dedii bıraktım geldim

halukçuğum istediğin kuyruk olsun hele şu pazartesi olumlu haberi alalım o zaman düzeltiriz canın sağolsun senin

Eeee o zaman hayırlısı olsun :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst