Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
dişli değişmişse olabilir . uzun yolda iyidir . şehir içinde kalkışlarda çok güzel debriyaj yer . çünkü güç değil hız üretiyor. kalkıs gerceklesene kadar yarım debriyaj

aynen eray katılıyorum yani dislilerle oynanmıs yoksa imkansız fakat bayır yukarı bayılır motor yalnıs mı biliyorum eray
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar elimde Hysoung GV ye uyan (diğer modelleri bilemem) krom Yan heybelik destekleyicisi mevcut. Çiftini 100 YTL'ye sanayiden aldım. Elimde kaldı. Fazla yani. Satıcıda almadı geri. Çünkü işçiliği var ben satamamda kullanamam da dedi. İlgilenen arkadaşım olursa kargo ücreti almadan adresine teslim 49 YTL'ye vereceğim. Gerçekten o fiyata o işçilikli krom madeninden destekleyici bulamazsınız.. İlgilenen arkadaşlarım için [email protected]..
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Arkadaşlar elimde Hysoung GV ye uyan (diğer modelleri bilemem) krom Yan heybelik destekleyicisi mevcut. Çiftini 100 YTL'ye sanayiden aldım. Elimde kaldı. Fazla yani. Satıcıda almadı geri. Çünkü işçiliği var ben satamamda kullanamam da dedi. İlgilenen arkadaşım olursa kargo ücreti almadan adresine teslim 49 YTL'ye vereceğim. Gerçekten o fiyata o işçilikli krom madeninden destekleyici bulamazsınız.. İlgilenen arkadaşlarım için [email protected]..

resmini koyabilirmisiniz
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Caner bey: Şu an işyerimdeyim. O parçada depoda. Deponun içinde yaklaşık 20 adette koli ve kasa var. Onların içinde bir yerde. Şöyle yapsak bende onun bire bir gerçek ölçülerde çizimi var size onu yollayım. Bana uygun derseniz o kolileri indirir resmini çeker yollarım. OK derseniz parayı yatırdığınız gün kargoya veririm. Kargoyu açıp beğenmezseniz bana bu sefer kargo bedeli size ait olmak üzere yollar iadenizi alırım. OK?
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
63
arkadaşlar hiç bi gezi falan düşündünüzmü ?
veya yapıldımı toplanılıp.

15 günde bir veya ayda bir bi gün belirlense bi yerlerde buluşulsa bilgi aktarımı olsa nasıl olur sohbet muabbet organizasyon ( bowling ,karting, langırt, vs. vs. ) bu tarz organizasyonlar yapıomusnuz . ve ya yapmayı düşünürmüsünüz ??

caracal cılar olarak güzel olur bence ne dersiniz ?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar hiç bi gezi falan düşündünüzmü ?
veya yapıldımı toplanılıp.

15 günde bir veya ayda bir bi gün belirlense bi yerlerde buluşulsa bilgi aktarımı olsa nasıl olur sohbet muabbet organizasyon ( bowling ,karting, langırt, vs. vs. ) bu tarz organizasyonlar yapıomusnuz . ve ya yapmayı düşünürmüsünüz ??

caracal cılar olarak güzel olur bence ne dersiniz ?

ben g.tümü yırttım bir zamanlar ama hepsi tarih oldu
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Caner bey: Şu an işyerimdeyim. O parçada depoda. Deponun içinde yaklaşık 20 adette koli ve kasa var. Onların içinde bir yerde. Şöyle yapsak bende onun bire bir gerçek ölçülerde çizimi var size onu yollayım. Bana uygun derseniz o kolileri indirir resmini çeker yollarım. OK derseniz parayı yatırdığınız gün kargoya veririm. Kargoyu açıp beğenmezseniz bana bu sefer kargo bedeli size ait olmak üzere yollar iadenizi alırım. OK?

yok suanda almayı düsünmüyorum sadece bizim motorlara uyarmı diye baktım
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
arkadaşlar hiç bi gezi falan düşündünüzmü ?
veya yapıldımı toplanılıp.

15 günde bir veya ayda bir bi gün belirlense bi yerlerde buluşulsa bilgi aktarımı olsa nasıl olur sohbet muabbet organizasyon ( bowling ,karting, langırt, vs. vs. ) bu tarz organizasyonlar yapıomusnuz . ve ya yapmayı düşünürmüsünüz ??

caracal cılar olarak güzel olur bence ne dersiniz ?

Evet evet çok iyiolur yanii...:queen::cat:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
63
ben g.tümü yırttım bir zamanlar ama hepsi tarih oldu

vala aslında bu iş istedik mi yapılır bence 3 kişi olsak bi başlangıçtır aslında

ben anadolu yakasın pendikteyim yok mu yakınlarda olan bi gün belirlesek sabit bi gün sohbet tanışma muhabbet falan bence bunu tekrar bi gündeme taşımak lasım ne dersiniz arkadaşlar ???
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
aynen ama bnm bu mevsımde hıc gozum yemıyor . uzun yol yapamaya soguk . siz yapın 2010 yılı yazında grs :d
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ARKANA BENİ AL GECE BİNERKEN BEN ISITIRIM SENİ CANIM :bounce:

:queen:

Amanın!! :p

Arkadaşlar, makineyi almak istiyorum ciddi ciddi. Ama bir türlü güven yaratamadım kafamda..

1-2 konu var. Herşeyden önce elektrik tesisatı sorunluymuş diye söylentiler var. Akü boşalıyormuş alakasız alakasız?

Bunun dışında arka fren tamburundan belediye otobüsü sesi geliyormuş?
Lastikler berbattan öte bir durumdaymış?
Ve bellirli devirlerden sonra rahatsız edici vibrasyon varmış?

Motor bloğunun Tiger gibi kaliteli olduğunu bilsem düşünmeden alırım ama yinede içimde bir -belkide yersiz- kuruntu var..?

Bi el atında çelin aklımı..! :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
:queen:

Amanın!! :p

Arkadaşlar, makineyi almak istiyorum ciddi ciddi. Ama bir türlü güven yaratamadım kafamda..

1-2 konu var. Herşeyden önce elektrik tesisatı sorunluymuş diye söylentiler var. Akü boşalıyormuş alakasız alakasız?

Bunun dışında arka fren tamburundan belediye otobüsü sesi geliyormuş?
Lastikler berbattan öte bir durumdaymış?
Ve bellirli devirlerden sonra rahatsız edici vibrasyon varmış?

Motor bloğunun Tiger gibi kaliteli olduğunu bilsem düşünmeden alırım ama yinede içimde bir -belkide yersiz- kuruntu var..?

Bi el atında çelin aklımı..! :p

Evet akü boşalıyor ama bu bütün çinlilerde olan bir sorun. ben regalraptor kullananların forumunada uyeyim onlarda da var. Çözümü basit 40Ytl'ye yeni bir akü olay bitti. Bu arada bende ilk başta çalıştırmakta zorlanıyodum akü kaynaklı örendim artık herhangi bir problem yaşamıyorum.

Evet arka tamburdan belediye otobusu sesi gelmekte. Herhangi bir problem değil, belli bir sure sonra ses iyice azalıyo.

Lastikler berbat değil, kim solediyse kafadan sallamış yada onun şahsi fikridir saygı duyalım :p

Bende lastiklerin cin malı olduğundan sorun cıkartcağını falan dusunuyodum ama yağmura yakalandığımda anladımki herhangi bir sorun yok. Hatta gece saat:03:00'da çiğ düşmüş yollarda kullandım 60km hıza çıktım çok hafif kaymalar yaptığı doğru ama o çiğde koca munubuslerin bile kaydığını gördüm. Kısaca lastikler güvenilir.

Vibrasyon, birincisi cruiser tibi motorlarda vibrasyon olması çok doğaldır, ben hiçbir devirde rahatsız edici bir vibrasyonla karşılamadım, sadece ardcı biraz rahatsız olabilir oda oturuş pozisyonu ile alakalı. İşin farklı bir komik tarafı harley Davidsonlar sanılanın aksine cruiser motorlarda en fazla vibrasyon yapan aletlerdir. Motor yapısı ile ilgili bir olay.

Son olarak Tiger bloğundan kalitelimidir bilmem ama tiger dan daha sorunsuz bir makina olduğunu biliyorum ben motoru almadan önce aylarca araştırma yaptım, tiger forumundada aylarımı harcadım desem yeridir.

şuan 1000km deyim herhangi bir sorun veya rahatsızlıkla karşılaşmadım, bütçesi kısıtlı olan çinmalı düşünen herkese caracalı tavsiye ederim. Tabiki bütçesi daha yüksek olanlara farklı ürünler daha cazip gelebilir.

Benden bu kadar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen:

Amanın!! :p

Arkadaşlar, makineyi almak istiyorum ciddi ciddi. Ama bir türlü güven yaratamadım kafamda..

1-2 konu var. Herşeyden önce elektrik tesisatı sorunluymuş diye söylentiler var. Akü boşalıyormuş alakasız alakasız?

Bunun dışında arka fren tamburundan belediye otobüsü sesi geliyormuş?
Lastikler berbattan öte bir durumdaymış?
Ve bellirli devirlerden sonra rahatsız edici vibrasyon varmış?

Motor bloğunun Tiger gibi kaliteli olduğunu bilsem düşünmeden alırım ama yinede içimde bir -belkide yersiz- kuruntu var..?

Bi el atında çelin aklımı..! :p

frenden ses geldiği doğrudur ilk başlarda!!ama diğer yazdıklarının hiçbiri başıma gelmedi benim.lastik konusuna gelince idare ediyor (berbarttan öte değil) yani..ee tabii adamların tutup'da 300'euro'luk(çifti) lastik takacak hali yok..onu ileri zamanda sen alınca takacaksın..:cat:umarım aydınlatmışımdır seni :)
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Benimde bir sorum var.....
Motorum geldi 1000km'ye yani bakım zamanı ama ben motoru kapalı garaja çektim yaza kadar çıkartmayı düşünmüyorum.
Şimdi 1000 bakımını yaptırıp mı motoru yatırmak mantıklı olur yoksa yaza doğrumu 1000 bakımını yaptırmak lazım??

Bide zincileri temizleyip-yağlama zamanımda geldi bunuda şimdimi yapmak sağlıklı olur yoksa boyle kalsın yazamı yapsam?

Fikirleriniz nelerdir?? Olmadı bir servise danışcam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst