- Katılım
- 13 Tem 2008
- Mesajlar
- 161
dişli değişmişse olabilir . uzun yolda iyidir . şehir içinde kalkışlarda çok güzel debriyaj yer . çünkü güç değil hız üretiyor. kalkıs gerceklesene kadar yarım debriyaj
aynen eray katılıyorum yani dislilerle oynanmıs yoksa imkansız fakat bayır yukarı bayılır motor yalnıs mı biliyorum eray