Acil Yardım...!

Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
5
S.a Arkadaşlar Ben Daha Yenıyım Bu Forumda Sizlerin Yardımı Beklıyorum Türkiyede Hiç Motorsiklet Sürmedim Ama İçimdeki Motor Aşkı Bitmiyor.. A2 Ehliyetim Yok... Antalyada Ögrenciyim Gece Geç Saatlerde Münübüs Bulamıyorum Bu Yusden Bir Motor Almak İstiyorum Temiz ve Uygun... Size Sorucakların Şunlar:

1. 50cc Motora Ehliyet Gerekiyor Mu?
2.Antalyada Polis Fazla Sıkımı 125cc Falan Alsam Problem Varmı?
Önericeğiniz Motor Yada Alternatif Varmı?

Şimdiden Tşkler ;)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yaşınız tutuyorsa ilk önce ehliyet almalısınız.. Bu sayede bir sorun kalmayacaktır.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
kardeşim 50 cc bile olsa ehliyet mecburi şu sıralar ANTALYA da çok sıkı bi denetim var benim ehliyetim olduğu halde geçen hafta tranvay yoluna girmekten 55 ytl ceza yedim türkiyenin en az ceza yazılan ili antalya seçilmiş o yüzden hemen hemen her kavşakta trafik polisi görmen mümkün yani diycem şuki ben olsam ehliyet almadan motor almazdım ama genede sen bilirsin sana tavsiyem honda today honda beat ucuz yollu bişi olsun diyosan çin mallarına yöneleceksin ztn sanırım sen sadece geceleri kullanacaksın gideceğin yer şehir içinde dehilse ehliyet sorun diil ama merkezde oturuyorsan inanki 1 hafta içinde motorundan olursun....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
türkiyede motor kullanmadınız, nerede kullanmıştınız?
her motorlu taşıt için ehliyet gerekir
750ytl - 50.000ytl arasında her türlü makina bulmak mümkün..

ama önce ehliyet ve korumalık edinmelisiniz!!!
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
S.a Arkadaşlar Ben Daha Yenıyım Bu Forumda Sizlerin Yardımı Beklıyorum Türkiyede Hiç Motorsiklet Sürmedim Ama İçimdeki Motor Aşkı Bitmiyor.. A2 Ehliyetim Yok... Antalyada Ögrenciyim Gece Geç Saatlerde Münübüs Bulamıyorum Bu Yusden Bir Motor Almak İstiyorum Temiz ve Uygun... Size Sorucakların Şunlar:

1. 50cc Motora Ehliyet Gerekiyor Mu?
2.Antalyada Polis Fazla Sıkımı 125cc Falan Alsam Problem Varmı?
Önericeğiniz Motor Yada Alternatif Varmı?

Şimdiden Tşkler ;)

Bütün motosikletlere 50 cc de dahil a2 ehliyet gerekiyor.Önce ehliyet sonra motorsiklet.:cat:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
83
antalyada motora bineceksen,,,
a2 ehliyet şart..son 5 günde 3 kere polis durdurdu beni...
tabii ki herşeyim tamdı..yoksa en ufak eksikte kesiyolar cezayı...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Aramıza Hoş geldin..herkezin de deiği gibi önce ehliyet ve korumalar sora motosiklet..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
antalya da MOTOSİKLET sürücüsü kulaktan dolma bildiğim kadar oldukça fazlaymış .:) antalya'lı grubun topikini bazen okuyorumda oldukca fazlalar :) ama ehliyet şart. hee nolur ehliyetin olmazsa hiç durmadan ceza ödersin. motorunu elinden alabilme yetkileri var biliyosundur. :) ama ehliyet şart adamım :) motosiklet de 1000 liraya filan vitesli işini görecek kadar bi motosiklet bulabilirsin:)
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
5
Hepinize tşkler Ehlıyet şart Anlaşıldı ;) ama bakıcam bir çaresine inş. ehliyet sınavıda kolay olur.. saolun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst