- Konu Yazar
- #1
s.a arkadaşlar ilk defa bi forum sitesine yazı yazıyorum hiç anlamam bunuda zorla buldum ama yaklaış 1 yıldır sizleri takip ediyorum çok başarılı bi forum sitesi kardeşlik sitesi.bana ne olursun bazı konu hakkında yardım edin.ybr 125 aldım sıfır siyah 2007 model 4500km de şuanda ve aldıgım ilk günden beri bir sürü sorunlarla karşılaştım.daha aldıgım gün motor saga çekmeye başladı.ve sorunu halledemediler servis degiştirdim yapcaklarını sölediler ama yine fayda yok.hala devam ediyor.her hafta bir kez servise gidiyor motor artık yamahaya dava açacagım yani öle bunaldım motordan.motorda çok dengesizlik var.arkadaşlarımın ybr 125ini kullanıyorum ve benimkini kullanıyorum bana aynı güveni vermiyo.ve şimdide bi sorunu var arkadaşlar.ister hızlı ister yavaşken gazı kesince motorda bir sallantı oluyor arka taraftan öne dogru sanki.NE OLURSUN ARTIK YARDIM EDİN.ben burdan takip edemem bilmiyorum çünki nereye ne yazılacagını arkadaşlar kusura bakbayın eger siz bu msj ybr 125 ilgili bir yere taşırsanız bana yardımcı olcak arkadaşlar çıkacaktır ben msn adresimi [email protected]ık istanbul ana bayiye götürüp kapısın atıcam motoru.şimdiden tşk ediyorum bana yardımcı olcak arkadaşlara kusura bakmayın yanlış yere konuyu açtıysam.ALLAHA EMANET OLUN CÜMLETEN saygılar.:salut: