Bekleyen Derviş Cbf150'sine Ermiş "Hayırlı olsun OzCaN35"

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yeni Fotolar eklendi :) Biraz da dramatikleştirdim fotoları :p
Hade özcanım canavarlar gibi maşalaaa; Kendim alsaydım bu kadar sevinmezdim biliyosun :wiinkk:

s5002149rz4.jpg


s5002146py6.jpg


s5002147ct0.jpg


s5002145vw9.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Vayyy Davut abicim nerelerdesin sen ya çok teşekkür ederim abi:rendeer:

Heralde en sevindiğim tebrik senin tebriğin oldu görüşmek üzere abi:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi iyi bak göreceksin arka sinyal tam grenajla birleştiği yerde :silent:

hadi hadi yedin msnden dogruyu söyledim :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başlığı görmedim di.......

Tekrar burdan da hayırlı olsun diyeyim....:rendeer: Darısı olmayanların başına....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Rodajı bitirmekle meşgulsun anlaşılan....... :wiinkk:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Yakıyor ortalığı valla.:rendeer:
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Hayırlı uğurlı olsun Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin (AMİN)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hay maşallah. motoru ilk aldığım günler geldi aklıma.:) hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Öcüüü...Nerdesin.... Tamam bırak artık motoru biraz dinlensin.... Rodaj diye pert edicen makinayı......:queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Adam rodajla yedi kafayı :queen:
2 günde 2oo km yaptı bi haftada tamamlayacak rodajı anlaşılan :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst