Bekleyen Derviş Cbf150'sine Ermiş "Hayırlı olsun OzCaN35"

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yıllar süren profosyonel artçılık hayatından sonra Özcan kardeşimiz sonunda beklediği motoruna kavuştu.
Kendisine hayırlı uğurlu olsun diyorum ...Nice km.lere Öcü :rendeer::rendeer::wiinkk:

İdareten foto koydum yarın daha iyileri çekilip tez konulacak :)


yeniklasr0238321393qu5.jpg


yeniklasr0308463261pf5.jpg


Yeni Fotolar eklendi :)

s5002149rz4.jpg


s5002146py6.jpg


s5002147ct0.jpg


s5002145vw9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Çok sağolasın Fadıl'ım hep baraber yapacağız o nice km'leri:wiinkk:

Gerçekten artçılık sürem çok üzün sürmüştü ve buna bir çözüm bulmam gerekiyordu Honda imdadıma yetişti resmen:p

Neyse fazla lafa gerek yok Allah herkese nasip etsin:rendeer:

Bu arada arkada değilde önde oturmak çok harika bir duyguymuş yaw:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı ugurlu olsun
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
8
hayırlı olsun arkadaşım darısı bnm başıma..... iyi yolculuklar.....:cherry:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı ugurlu olsun,
tekerin düz bassın yollara işallah!
bu arada güzel bir başlangıç doğru tercih yapmışınız tebrikler......
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Vaaaaaaaaay öZCaN'ım Haberleri almıştım senden :p

Ne sevindim varya ! Allah kaza bela göstermesin en güzel günlerinde bin inşallah,


Rodajı 1 ayda bitiririrz :D

Sen aldın ya şimdi yağmur başlar izmirde =))))))))
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
eeee hani perşembe teslim alacaktın, kavuşmuşsun motoruna...

kardeşim hayırlşısı olsun kazasız belasız senelerce binersin inş...cbf150 üzmez seni...bak keyfine :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun.....gülr güle kullan....ya ben be cbf 150 yi gördükçe iştahlanıyorum....alcam ama elimdekini kullanmam lazım biraz.......
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Güle güle kullanın kazasız belasız ıns :) Tekerın duz bassın dıyecem ama ımzamla celısıyorum o zaman :p
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanı dilerim
Teşekkürler:rendeer:

Kazasız belasız keyifli rüzgarlar :)

Cümlemize:rendeer:

Hayırlı ugurlu olsun

Saolasın dostum:rendeer:

hayırlı olsun arkadaşım darısı bnm başıma..... iyi yolculuklar.....:cherry:

İnşallah sende en kısa zamanda alırsın halini anlarım bende çok zorluk çektim:cat:

hayırlı ugurlu olsun,
tekerin düz bassın yollara işallah!
bu arada güzel bir başlangıç doğru tercih yapmışınız tebrikler......

Bencede başlangıç için çok iyi bir motor çok memnunum daha 100 km oldu ama olsun memnunum ben yinede:p

Vaaaaaaaaay öZCaN'ım Haberleri almıştım senden :p

Ne sevindim varya ! Allah kaza bela göstermesin en güzel günlerinde bin inşallah,


Rodajı 1 ayda bitiririrz :D

Sen aldın ya şimdi yağmur başlar izmirde =))))))))

Saolasın Erhan'ım biliyosun neler çektiğimi sende sevinmişsindir tabi:p

öcüm hayırlı, uğurlu olsun:rendeer: bi tur verirsin artık :p

Solasın Pierid'im Setenay'ım:rendeer: Gelmiyonki artık bizim yanımıza unuttun bizi:pale:

eeee hani perşembe teslim alacaktın, kavuşmuşsun motoruna...

kardeşim hayırlşısı olsun kazasız belasız senelerce binersin inş...cbf150 üzmez seni...bak keyfine :cat:

Valla bende perşembe diye biliyodum abi ama kimliğimi almak için bi aradım servisi dün gel al motoru dediler:)

Hayırlı olsun iyi bir tercih :)

Saol dostum:rendeer:

hayırlı olsun.....gülr güle kullan....ya ben be cbf 150 yi gördükçe iştahlanıyorum....alcam ama elimdekini kullanmam lazım biraz.......

Al al keyifli bir alet:cat:

Hayırlı osun keyifle kulanmanı dilerim.

Teşekkürler:rendeer:

Kazasız, belasız kullan. Hayırlı olsun :)

Teşekkürler darısı olmayanların başına:rendeer:

tekerin düz bassın, kazan olmasın inşaaaalllaaaah...

İnşallah dostum Allah kimseye göstermesin kazayı:rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
170
öcüm yapma böleee ne unutması yoğunluk var bu günlerde.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst