Ersinim bu neeee şimdi?..:mrgreen:
Lem 2gün foruma girmedik..Ne zaman motoru aldın?.Ne zaman kaza yaptın.?..:cyclopsan
Hay Allahım..
Geçmiş olsun..Yavaş paşam..Sana msn'den ne demiştim..
Dikkatli binecektin..Heyecan yaratmayacaktın..r:
Neyse..Hadi büyük geçmiş olsun..:rendeer: :rendeer:
Bir ara bu konuyu msn'den konuşuruz..:bounce:
Dipnot: Babana selamlar bu arada..:cat:
.