Dakka 1, Gol Bir. Kaza Yaptım

Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üzüldüm kardeş yav geçmiş olsun
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
geçmiş olsun arkadaşım..hayırdır yaw artık hergün 2-3 kaza haberi okuyoruz :(
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
Bugün hep kaza haberi var arkadaşlar dikkatli olalım aman. Bugün mt üyelerinin kaza günü mü ne :pr::pr:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
sanrım ana sayfada 4 tane kaza haberi war gecmıs olsun arkadaslar dıkkatlı olalaım....
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
kaza topiği 5.

hayırdır yahu...nedir bu kazalar...kan akıtalım arkadaşlar...pazartesiye 5 kaza yorumu ile başladım...

qeçmişler olsun...
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Geçmiş olsun, ya evet bazen siteye girdiğime pişman olmuyor değilim hani... Sürekli kötü haber okuyorum... Dikkat edin arkadaşlar Allah kaza bela vermesin artık kimseye...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ersinim bu neeee şimdi?..:mrgreen:

Lem 2gün foruma girmedik..Ne zaman motoru aldın?.Ne zaman kaza yaptın.?..:cyclopsan

Hay Allahım..:p

Geçmiş olsun..Yavaş paşam..Sana msn'den ne demiştim..:)
Dikkatli binecektin..Heyecan yaratmayacaktın..:pr:

Neyse..Hadi büyük geçmiş olsun..:rendeer: :rendeer:
Bir ara bu konuyu msn'den konuşuruz..:bounce:


Dipnot: Babana selamlar bu arada..:cat:


.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
ne oluyo bu motosikletlere ya nedir bu anlamadm bu aralar siteye her giriş yaptıgımda hep kaza kaza kaza bu gidişat hiç ii deil yaw bn korkmaya başladm geçmiş olsun
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçmiş olsun allahtan ufak atlatmışsın
her zaman full koruma full dikkat lütfen:cat:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
36
Geçmiş olsun. Senin de dediğin gibi cana geleceğine mala gelsin. Ayrıca eldiven ve dizlik te en kısa zamanda alırsan daha bir iyi olacaktır. Kullanmak sıkıntı verse de 1 kere işe yarıyor, kazada kötü olaylardan koruyor.

Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
geçmiş olsun umarım tecrübe olmuştur sana....gözünü yoldan sakın ayırma her ana biri durabilir önünde...
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Ersinim bu neeee şimdi?..:mrgreen:

Lem 2gün foruma girmedik..Ne zaman motoru aldın?.Ne zaman kaza yaptın.?..:cyclopsan

Hay Allahım..:p

Geçmiş olsun..Yavaş paşam..Sana msn'den ne demiştim..:)
Dikkatli binecektin..Heyecan yaratmayacaktın..:pr:

Neyse..Hadi büyük geçmiş olsun..:rendeer: :rendeer:
Bir ara bu konuyu msn'den konuşuruz..:bounce:


Dipnot: Babana selamlar bu arada..:cat:


.

Arkadaşlar Tümm Yorumlarınız İçin Sizlere Teşekkürlerimi Sunuyorum:rendeer:

Hahahaha Murat Abi Hiç Sorma Yaf Dakka Bir Gol Bir Hehehehehe:queen: Abi Bu Arada Sana Ulaşamadım Bir Türlü Yoksa İlk Haberi Sana Verirdim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst