- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar İnanın Çok Heyecanlıyım Biran Önce Kahvaltı Yapıp Motorumla İşe Gitmeyeeeeeeeee Arkadaşlar Sonunda Motorumu Aldımmmm Çok Mutluyum Çokk Arkadaşlar ALLAH Hepimizi KAZADAN Beladan Saklasın. Olmiyanlarada Nasippp Eylesin Aminnnn. Arkadaşlar Motorsuz Günlerimde Kafasınızı Şişirdiğim İçinde Özür Dİliyorum :queen::queen: Buyrun Resimlerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Bu Arada Sinan Benim İsmim Değil Benim İsmim Ersin Motoru Alırken Orda Sinan Yazıyodu Kaldıracamda Leke Kalır Diye Korkuyorum


Bu Arada Sinan Benim İsmim Değil Benim İsmim Ersin Motoru Alırken Orda Sinan Yazıyodu Kaldıracamda Leke Kalır Diye Korkuyorum