Motoruma Kavuştum

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar İnanın Çok Heyecanlıyım Biran Önce Kahvaltı Yapıp Motorumla İşe Gitmeyeeeeeeeee Arkadaşlar Sonunda Motorumu Aldımmmm Çok Mutluyum Çokk Arkadaşlar ALLAH Hepimizi KAZADAN Beladan Saklasın. Olmiyanlarada Nasippp Eylesin Aminnnn. Arkadaşlar Motorsuz Günlerimde Kafasınızı Şişirdiğim İçinde Özür Dİliyorum :queen::queen: Buyrun Resimlerrrrrrrrrrrrrrrrrr:p
1745.jpg


1749.jpg


1750.jpg


1751.jpg


1753.jpg


1755.jpg


Bu Arada Sinan Benim İsmim Değil Benim İsmim Ersin Motoru Alırken Orda Sinan Yazıyodu Kaldıracamda Leke Kalır Diye Korkuyorum :D:D:D
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı olsun, modeli Sinan galiba :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı olsun.güle güle kullanman dileklerimle.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun yanlız plakan süper heeee:cat::cat::cat: allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı olaun güle güle kullan.plakanda çok şekilli:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun ByBaTeR!ST. Kazasız belasız kullanman dilegiyle
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
bundan sonra her zaman full koruma full dikkat:cat:
 
Katılım
24 Eki 2008
Mesajlar
34
allah kazadan beladan korusun kardeşim.
kural 1) önce güvenlik!!!
kural 2) motorla bir yere yetişilmez! gidilir...
iyi sürüşler:)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
hayırlı olsun alperin tabiri ile lastiğin her zaman düz bassın...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ne kadar MuTLu olabildiğini anlayabiliyorum.. Tebrikler ; Kazasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar İnanın Çok Heyecanlıyım Biran Önce Kahvaltı Yapıp Motorumla İşe Gitmeyeeeeeeeee Arkadaşlar Sonunda Motorumu Aldımmmm Çok Mutluyum Çokk Arkadaşlar ALLAH Hepimizi KAZADAN Beladan Saklasın. Olmiyanlarada Nasippp Eylesin Aminnnn. Arkadaşlar Motorsuz Günlerimde Kafasınızı Şişirdiğim İçinde Özür Dİliyorum :queen::queen: Buyrun Resimlerrrrrrrrrrrrrrrrrr:p
1745.jpg


1749.jpg


1750.jpg


1751.jpg


1753.jpg


1755.jpg


Bu Arada Sinan Benim İsmim Değil Benim İsmim Ersin Motoru Alırken Orda Sinan Yazıyodu Kaldıracamda Leke Kalır Diye Korkuyorum :D:D:D



kardeşim senin adına çok sevindim,darısı benim başıma inşallah. allah kazadan beladan korusun inşallah, dikkatli ol emi?:cat::rendeer:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Hepiniz Çok İyi İnsanlarsınız Tümm Yorumlarınız İçin Sizlere Teşekkürlerimi Sunuyorum ! :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst