2009 Suzuki GSX-R 750 & GSX1300R Hayabusa

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
GSX-R serisine 600 ‘den hayabusaya oldukça önem veren Suzuki, enjeksiyonlu, sıvı soğutmalı 750cc, 16 valf DOHC motoru ile doyurucu bir performans sunan GSX-R 750 modelini siyah/mat siyah, mavi/beyaz, beyaz/gümüş renk seçenekleri ile satışa sunulacak.
spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

suzukigsxr7501wou9en7.jpg


suzukigsxr7502wfm5sb9.jpg




2009 Suzuki GSX1300R Hayabusa

Suzuki Hayabusa, 2009 yılında yeni renk seçeneklerine sahip olacak. 2008 yılında yapılan yeni makyaj ile ön plana çıkan aracın 2009 model yılında kiloya-güç oranı düşürülmüş. Alüminyum alaşımlı materyaller kullanılarak ağırlığı düşürülen aracın ABS sisteminede sahip olduğu Topspeed editörleri tarafından belirtmiş.

suzukihayabusa1wrq3cs8.jpg


suzukihayabusawon1ck6.jpg


suzukihayabusa2wzj0jf6.jpg


Kaynak:Moto Aktüel

Orjinal makale: http://www.topspeed.com/motorcycles...2009-suzuki-hayabusa-ar65798-pa2.html#index_1
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
siyah hayabusa feciymiş süper motorlar yanlız ben bu fotoları tabloda taha tatminkar buluorum üstündeyken aman bana vermesinler:D çok sakıncalı
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hayabusa'nın ABS'li modelininin olmasını uzun süredir arzu ediyordum. Ama internette böyle bir habere hiç rastlayamadım. Detaylı olarak TopSpeed deki makalenin adresini verebilir misin Elint?
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
melekmisin şeytan mı anlayamadım gitti... hayatbuysa hayabusa...
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
bence suzuki tasarım olarak hondadanda yamahadanda onde olayı cozmus bu adamlar
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hayabusanın grısı mukemmel olmus...zaten en begendım ss tasarımları yamaha ve suzukiye ait...adamlar bu ısı bılıo
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayabusa'nın ABS'li modelininin olmasını uzun süredir arzu ediyordum. Ama internette böyle bir habere hiç rastlayamadım. Detaylı olarak TopSpeed deki makalenin adresini verebilir misin Elint?

Orjinal makalenin linki habere eklendi.Bu ara gözün aydın 1 yıldır hayabusa'ya abs eklenmesini bekliyordun sanırım sonunda suzuki sesini duydu:)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
gsx-r 750 çook tehlikeli duruyor,ıssırım ben onu grenajındam yerim ham edrim
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kilo bası beygir oranın daha da yuksek olması daha ıyı degıl mı ??

Degil :cherry:
Mesela 250 kilo bir motosiklete 10 beygir motor koyarsak kilo/beygir oranı
250/10 =25 cıkar.
Bu da pek iyi degil, degil mi? :wiinkk:
Fakat 250 kilo bir motora 250 beygir motor taktıkmı 250/250=1 cıkar.
Yani oranın dusmesi daha iyi :cherry:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Nasıl bi yuvarlak hattır bunlar yaaa, sanki podyum mankeni gibi zarif ve çekici :D

750 çok hoş

ŞEYTAN ARABASI NAAMUSSUZLAR hehehe(dedem gibi konuştum ha)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst