ulen 2 gün nete takılamadım herşeyden ırak kalmışım kambersiz düün olmaz ordayım :rendeer:
ßen gelemiyorum deseydin şaşırırdım zaten :queen: olmaz tabiki
Geçerken uğrıycam diyenler genelde demir atıp mekana en son terkederler.
Yalan mı? :queen:
öyle bi şansları yok :cherry:
onu bırakında ben nasıl gelicem cumartesi![]()
gelemiceksen, köprüden rezervasyon yaptırdım senin için![]()
Emin, dün itibarı ile birkaç sürpriz isim geleceğini duyurdu. Bir de her zaman gelen arkadaşlar bu buluşmaya da katılım gösterirse işte o zaman değmesinler keyfimize.
Drift Religion ayini olacakmış O gün Tophane'de. Enteresan ritüeller sergilenecekmiş. Bak bu da yeni duyumlar arasında. :queen:
ekibimizin küçük bir kısmı orda olucak, belki bir süreliğine..:wiinkk:
drift religion yönetimi![]()