gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..
gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..
valla diycek bişi yok aynen öle gokan abi ama guzelmişde yaw yamahının 250liliği ah bide fiyat farkı olmasa dedigin gibi 9 ken bu nekadardır allah bılır
tabi, halbuki fiyat poliditkasını düzgün tutabilse, türkiyede ki 250 piyasasında tel olur..
makinanın teknik özellikleri konusunda bilgi varmı?
inanılmaz devir çeviriyodur..
bende bu konuyu açmıştım ama havada kalmıştı:salut:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/51820-yamaha-yeni-yzf-r250-r4.html
ERhan İŞin Gücün Kopya İŞler yaaHAdi ORdan
![]()
gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..
ERhan İŞin Gücün Kopya İŞler yaaHAdi ORdan
![]()