Yamaha YZF R4 250cc

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Türkiye' ye gelir mi? Gelmez mi? Kaç para olur? ne eder?

Tartışmalar başlasın :p


YamahaYZR250R4abajo.jpg


f_mobile01125m_42ee6a4.jpg


f_mobile01a2am_4742155.jpg



KAYNAK

SM30n305sumario.jpg
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..

valla diycek bişi yok aynen öle gokan abi ama guzelmişde yaw yamahının 250liliği ah bide fiyat farkı olmasa dedigin gibi 9 ken bu nekadardır allah bılır
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..

Gökhan'ım doğru diyorsun,
ama 4 silindirmi bilmiyorum herhangi bir teknik veri bulamadım sarı resimde 2 eksoz borusu belli ama belkide 2 tane daha saklanmış olabilir:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
valla diycek bişi yok aynen öle gokan abi ama guzelmişde yaw yamahının 250liliği ah bide fiyat farkı olmasa dedigin gibi 9 ken bu nekadardır allah bılır

tabi, halbuki fiyat poliditkasını düzgün tutabilse, türkiyede ki 250 piyasasında tel olur..

makinanın teknik özellikleri konusunda bilgi varmı?
inanılmaz devir çeviriyodur..
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
harika ama gökhanın tespitleri 10 numara pahalı ve millet d
rek 1000cc almakta direniyo
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
tabi, halbuki fiyat poliditkasını düzgün tutabilse, türkiyede ki 250 piyasasında tel olur..

makinanın teknik özellikleri konusunda bilgi varmı?
inanılmaz devir çeviriyodur..

bence iki silindirdir ama sonucda yamaha kawasakiden daha guzel hyosung için japon olması yeterde artar bile bence yakındır suzukıden bişi gelir
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
valla çok güzel hasta oldum desem yeridir o kuyduk ne öyle aynı R6

gelsin ilk ben alırım o sarıyı yaza gelse ne güzel olur ama zor gibi

bi ihtimal kawa olduğu için gelebilir ki 11-14 arası olursa bence alan çok olur
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..

Çok güzel ancak Gökhan abimin dediklerine katılıyorum... :cyclopsan
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
4 silindire benziyo, ülkemize gelmez ama gelse bile 18-20 milyarı çok rahat görür.. :cat:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
125 nin fiyatını bilirken bunun fiyatı ne olur belli arkadaşlar keşke cbr 250 gelse makul br fiyattan verseler ama gider ah ah hondaa :farao:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla kawasaki'ninkinden daha güzel bence. :) yamaha'nın bütün modelleri güzel artık :) honda gibi çirkin suratlıları üretmiyor ne de olsa :) bence gelir. kawasaki getirdiyse rekabet için ben olsam getirirdim yani. :)
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
gavur forumlarına baktımda bu motor daha piyasaya cıkmamıs. Sadece varsaym olan resimler var :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst