Çorlu - Ahmetbey - Vize - Balkaya - Kıyıköy gezisi.

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
ewet gerçekten guzel bir gun ve guzel bir geziydi siz dostlarla birlikte olmak en guzeliidi gelen herkezin yureğine sağlıkk..
NOT:BU ARADA GEZİDE DERİ ÇANTALAR UÇUYO DENİZ DEDİNİZ DEDİNİZ BANA BUGUN YAN ÇANTALARI DEĞİŞTİRTİNİZ :cherry:RESİMLERİ EKLİCEM :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
gerçekten çok güzel bi gezi oldu planda yoktu oralara gitmek ama olsun iyi oldu.emeği geçen herkese çok teşekkürler.
şu uçmayan çantaları çok merak ettim,biz bile uçucaktık bırak çantaları
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Fotoğrafların tamamını ekledim arkadaşlar. Videoları siteye yüklüyorum muhtemelen yarın onaylanır ve yayınlarım onlarıda.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
(metehan abinin mesajıdır)
1104993.jpg

1104893.jpg

1104928.jpg

1104939.jpg

1104956.jpg

1104970.jpg

1104979.jpg

Ben Trakyanın hastasıyımm ülenn...insanına hastayım...taşına toprağına hastayım...cennet gibi geliyor bana...

rüzgarına bile aşığım...
Ben bi fişekledim kankaları...haydin lan biz geliyoruz dedim karşılayın dedim Trakya şubesine...ayağa kaldırdım elemanları... 10 değil 11 numara gezi oldu...gelenlere teşekkür ederim...çok zahmet verdik...


Kıyıköyde oturduk 1 saat çay içtik köylülerle muhabbet ettik...PTT emeklisi bir amca geldi yanıma...evlad dedi bende motor hastasıyım...ehliyetide yeni almış...polis bir ceza kesmiş amcaya...700 lira...demişki artık ehliyet zamanı geldi...60 yaşında amca gitmiş A2 sini almış düşünün...ama cezayıda inadı yüzünden yemiş...polise tavır yapmış...ben Postacı emeklisiyim bana ceza kesme demiş...kaskda yokmuş...ruhsatda doğal olarak plakada...

polise sen bana nasıl ceza kescen bişe yokki demiş kayıt kuyut..polisde beyamca sen bi nüfus cüzdanını ver demiş...bi kesmiş cezayı...ceza adrese gelmişmi... :)
kaymakama kadar çıkmış...kaymakamda demiş artık yapılcak bişey yok...ödemiş...anlattıkca anlatıyo beyamca...


1105010.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
süper bi geziydi, katılanlara da organize edenlere de teşekkürler :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ekip 10 kere gitsin kıyıköy'e,benzemez bir şeye:)
bu geziyi sağda solda anlatmayın,aramızda kalsın.
Ekim ortasında kıyıköy'e gidip palamut yemeden geri dönene iyi gözle bakmazlar
buralarda:)
palamutun çifti 3 lira adamlar çay için ihtiyar muhabbetine takılıyorlar
o kadara bizim evde de var,gelseydiniz çaya para almazdım:)


ewet gerçekten guzel bir gun ve guzel bir geziydi siz dostlarla birlikte olmak en guzeliidi gelen herkezin yureğine sağlıkk..
NOT:BU ARADA GEZİDE DERİ ÇANTALAR UÇUYO DENİZ DEDİNİZ DEDİNİZ BANA BUGUN YAN ÇANTALARI DEĞİŞTİRTİNİZ :cherry:RESİMLERİ EKLİCEM :cat:
çantalar ızgara sığmayacaksa alma daha iyi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Çok güzel gezi olmuş.Katılanları tebrik ederim.Metehan Abi'yi görmek güzel.Kazasız sorrunsuz nice geziler yapmanız dileğiyle.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Metehan artık foruma kaçak girmesin , direk girsin derim . Nasıl olsa bir yolunu buluyor . Özledik sein hadi be admin al kardeşi içeri
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Metehan çok saygı değer bir insan. bu kadar insanın onun arkasında durmasının sebebide bu aslında yoksa ben teklif ettim aman açma topic boşver diye beni engelledi hatta.

GEçmişte olanlar için özür dilemiş helallikte almış. bendece yiğidin hakkını yiğide verme zamanıdır artık..
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Faruk , Ozzy , Özer sizleri resimlerdede olsa görmek güzel :)
diğer arkadaşları tanımassamda umarım kısa bir zamanda tanışırız
tekerlerinize sağlık :cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
kani2 abimizin çekmiş olduğu resimleri takdimimdir.:)


















URL=http://imageshack.us]
pa120371fm7.jpg
[/URL]







kani2(neşet abi )anca yükledim kusura bakma bu resimleri kopyalayan site varya beni deli etti 3 gündür uğraşıyorum arkadaş yaa:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
çantalar Uçmayacak

:):)
Bu ekip 10 kere gitsin kıyıköy'e,benzemez bir şeye:)
bu geziyi sağda solda anlatmayın,aramızda kalsın.
Ekim ortasında kıyıköy'e gidip palamut yemeden geri dönene iyi gözle bakmazlar
buralarda:)
palamutun çifti 3 lira adamlar çay için ihtiyar muhabbetine takılıyorlar
o kadara bizim evde de var,gelseydiniz çaya para almazdım:)



çantalar ızgara sığmayacaksa alma daha iyi:)

Savaş Abim Merak Etme Sen Denedim Izgarada mangal kömürüde sığıyorrrr:)

Nezamandan beri sikayetçiydim deri çantalarımın deforme olmasından gezide aldığım tepkilerde pişekledi beni edğiştirdim ...fenada durmadı hani:)

RESİM 2

RESİM 3

RESİM 4

RESİM 5

RESİM 6


İşte Resimler bunlar Bu arada süleymen çantaların demirleri sanıyorum senin deri çantalrın altınada uyar böyle bişey düşüne bilirsin...
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
Ahmetbey'e sonradan gelmiş yerleşmiş biri olarak meşhur Ahmetbey Köftesi hakkında biraz bilgi vereyim ki sonradan gelen arkadaşlar gidicekleri yerleri bilsin

sizin yediğiniz yörük köftecisi ilk köfteci osman'nın oğlu ama sorduğum bir kaç kişi köftenin tadında bir eksiklik olduğunun söylüyorlar. önerilen yer öz-et köftecisi kasabaya istanbul yolundan girince ana caddeden bayır aşağı inerken sol kolda bulunuyor. çevre illerden sürekli gelen müşterileri var. akşamları saat 22.00 kadar açık ramazanda açık olan bir kaç köfteciden biri ve ramazanda rezarvasyon yaptırmanız lazım

Ahmetbey köftesinin farkı neden gelir derseniz. burda satılan kıyma sadece ahmetbey ve çevresinde yetiştirilmiş hayvanlardan yapılır. bu hayvanların etinin tadı heralde havasından ve suyundan olacak ki diğer bölgelerde yetiştirilen hayvanların tadından farklıdır.Ayrıca özel baharat eklentiside bulunmaktadır.Bu köfteyi her yerde yiyemezsiniz sadece buraya özeldir. diğer meşhur köfteler gibi her yerde bulunmaz.ayrıca işkembe çorbamızda meşhurdur tavsiye olunur.

not: önerdiğim köftecilerle hiç bir ilişkim yok reklam değildir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst