- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 4,311
Pierzig bi sorum var sana peki bu 250 lik scooter lere ne diceksin....Abi ben bakıyorumda yani 5000 ytl nin altıda çin malı olmayan bi 250 cc göremiorum:silent::silent:
Bak bende düşündüm mesala xmax250 5bin ytl civarlarında ama scooter ya