artık benimde bir ehliyetim var :)

Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
arkadaşlar artık bende tam anlamıyla aranıza katıldım sayılır ehliyetimi bugün uzun uğraşlar sonucu :) aldım inş yakın zamanda motorumuda alırım:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
hayırlı olsun arkadaşım :)

gezilerde de görmek isteriz artık... :wiinkk:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ugraş derken benimde 25 inde snav var ya trafikte çokmu ugraştırıyolar..
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
ugraş derken benimde 25 inde snav var ya trafikte çokmu ugraştırıyolar..

benim sınavda 25inde.umarım geçeriz.nasıl çalışabildin mi?bende 50 adet soru var hersene bunların içinden 20 motor sorusununda aynısı çıkıyormuş.istersen fotoğrafını çekip yollayım.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim sınavda 25inde.umarım geçeriz.nasıl çalışabildin mi?bende 50 adet soru var hersene bunların içinden 20 motor sorusununda aynısı çıkıyormuş.istersen fotoğrafını çekip yollayım.

kardeş bendede var sorular sagolasın bakıyom arada bi :)
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
283
benim sınavda 25inde.umarım geçeriz.nasıl çalışabildin mi?bende 50 adet soru var hersene bunların içinden 20 motor sorusununda aynısı çıkıyormuş.istersen fotoğrafını çekip yollayım.

bende 25inde sınavdayım...soruları resimlerseniz çok memnun olurum
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle sür motorunu alınca eeee hani çikolatalar kutlayalım bunu da
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hayırlı olsun sedat2020,

Bende dün öğlen kavuştum ehliyetime :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst