- Katılım
- 17 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,348
- Konu Yazar
- #1
[/QUOTE]
Nice Mutlu Ve beraber Yıllar DileğiyLe abi![]()
doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu senelere...
Sevgili Kardeşim,
Nice mutlu,huzurlu ve sağlıklı yıllar yaşaman dileğiyle doğum günün kutlu olsun.
Gürkan abi şarap gibisin yaşını aldıkça güzelleşiyorsun
Nice mutlu yıllara hep beraber inşallah.
abi nice mutlu senelere
yeni yaşın sana sırma gibi saçlar getirsin
dogum günün kutlu olsun.
yeni yaşında huzur saglık umut diliyorum.... rüzgarıneksik olmasın... yüreğindeki sevgi hiç solmasın iyiki dogdun iyiki varsın :rendeer:
dogum günün günün kutlu olsun Gürkan abi :rendeer:
nice nice mutlu senelere
gürkan abi nice senelere
doğum günün kutlu olsun :rendeer:
nice seneleri hep iki teker üstünde geçirmen dileklerimle:cat:
dogum gunun kutlu olsun gurkan...nice motorlu yillara..:rendeer: ::biggrinn:lus1::::sefereee::comico::::comico::::160::::160::
gürkan abi nice senelere iyi ki doğdun:rendeer:
Gürkan nice mutlu yıllara! :rendeer:
Emre&Yeşim
abicim nice mutlu yıllara umarım her sey gonlunce olur iyki dogdun
Gürkan Abi nice mutlu senelere , ::wish::
Yeni yaşın sana mutluluk,saglık,şans getirmesi dilegiyle...
Doğumgünün kutl olsun!!
Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar dilerim...!