- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
bi tık yapıcan ne var yani sende cadı ya boş işlerle ugraşıyon ya :cat::queen:
bi tık yapıcan ne var yani sende cadı ya boş işlerle ugraşıyon ya :cat::queen:
ee millet özledim sizi kimseden ses çıkmıyo ayarlayın bişeler artık iftar yemeği mesela daha kısmet olmadı ramazan bitiyo cadı bu taş sana![]()
kafam yarıldı valla
iftarı bildiğim alper düzenliycekti sonrada trakya mt ile iftar yapıcaktık kısmet olmadı
ee artık bi iftar yapma vaktidir diyorum ama vakitte kalmadıki nasıl yapsak ?
niye vakkit kalmasın nasılki son kahvaltı mızı beraber yaptıık son iftarımızıda beraber yapalım:silent:
|
||||||||||