kafa kaynattır ucuna diyecem olmaz bağırır o zaman en güzeli matkapla susturucuya 4 tane falan delik del baktın sesi biraz daha istiyorsun ona göre delik sayısını çoğalt veya delikleri büyült :bounce:
zaten vazgeçtim en iyisi orjinal haliyle binmek.
hem GAZİANTEP MT'ile gezilere katılıyorum uzun yolda başım şişebilir
canım kardeşim bencede delme çünkü dediğin gibi eyer mt ile gezmeye başladıysan uzun yolda açıkcası güzel olmuyor kafa şişiriyor ve geri dönüşümüde yok deldinmi gitti biraz eskidi ama konu ben yoktum kaç gündür yakıt konusunada gelince kardeş yakıtı aldıktan sonra hava filtresini bir temizle belki gözenekleri kirlenmiştir eyer başka sorun yoksa sorun o olabilir benimki km başına taş patlasın oda basarsam 100 kuruş yakıyor ama normalde sakin sürersek 80 krş u geçmiyor saygılar kardeşim
evet arkadaşlar ben motorumu kışa hazırlıyorum ve bu bizim motorların üzerindeki orjinal lastikler berbat bişey çok b...........k'tan bir lastik yaz olmasına rağmen bu lastiklerle ani frende durmak çok zor altından kayıp gidiyor motor.kaldıki kışın bu lastiklerle motora binmek akıl karı değil mazallah çok tehlikeli olur kışın.bende bu yüzden bir çift yeni lastik takıcam heralde DURO marka taktırıcam aslında daha kaliteli bir marka taktırmak isterim ama bütçem ancak buna yetiyor ayrıca arka amartisörleride kesinlikle değiştiricem bayramdan sonra.çok sert arkadaşlar ya aranızda hiç değiştiren oldumu arka amartisörleri çok rahat oluyor
değiştirince bi arkadaş değiştirmişti gayet memnun olduğunu söylüyordu