Honda veya Yamaha tercübe konuşur siz olsanız hangisini secersiniz?

Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
238
Selam arkadaşlar Bu yakın zamanlarda şimdiye kadar hayalini kurduğum 600 lük veya 1000 motor almayı düşünüyorum allahın izniyle alacam benim hoşuma honda gidiyor bunun sebebi ise gecmiş ten günümüzü müşterilerine vermiş olduğu güven die düşünüyorum...

Siz değerli arkadaşlarım bu sistemin içinde oldğunuz için benden daha iyi bilirsiniz düşüncelerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum...

bir sorum daha olacak arkadaşlar 1 lt benzinle kac km yoll alıyor. Mersin, adanaya 1 depo bezinle gidiyormuş :queen: öylemi

honda 600 rr ile 1000 rr arasındaki fark nedir...
honda-cbr-600-rr.jpg


http://honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/supersport/cbr600rr.htm


Yamaha http://www.beldeyama.com.tr/www/urunler/urundetay.php?k_id=13&u_id=256

2008_YZF-R6_EUR_DPBMC_STU_0004.jpg

evet arkadaşlar fikirleriniz...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Türkiye de Honda... ama parça ucuzluğu açısından Yamah diyenler cok olur :)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
benzin sarfiyatı konusunda kullanan arkadaşlar seni bilgilendirir.
ama çoğunlukla şehiriçi kullanılacaksa her ne kadar 600cc nin 1000den aşağı kalır yanı olmasa da 1000cc bana gereksiz geliyor(şahsi fikrim).
ayrıca 0 km alacaksan 2008 1000rr çok çirkin. 600lüğü çok daha yakışıklı :cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yamaha dizaynını hondayla birleştirse mesela R6 görüntüsünde bir honda motoru tartışılmaz binilir bir makine olur .. .
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
valla 13 yaşımdann beri honda kullanıyorum honda diyorummmmmmmmmm
yamaha da iyi ama honda işte
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak kardeşim motosiklette honda'yı tek geçerim ama flüt yada gitar alcaksan yamaha :p:p :mrgreen:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
116
bence honda sert makina yamaha gerek süspansiyon gerek servis gerek parça açısından daha fazla avantajlı ne olursa olsun bn yamaha derim 2009 modeller gelsin anında r1 kapımda olacak ama 1000cc çok tehlikeli şakası ok 600 yine bi nebze kurtarırsın kendine çok fazla güvenmiyorsan 600 cc al r6 al
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
İlk motorun olacaksa Hayabusa al. bitim bu lafa kulmekten kırıldım sen beni güldürdün ALLAH ta seni güldürsün ben haybusanın turbolu olan modellerine bi bak
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
230
artık yamahanın çıkardığı motorsiklet cizgilerine bakıyorum coğu demode olmuş cizgilerdir..Mesela R-1 artık halk arasında demode olmuş hatlara sahip.. Eğer motor alıcaksan sağlam olmasına önem ver Mesela bırak onları ilk başta Honda Hornet ile başla 600 cc lik motor seni tatmin ediyordur umarım..Bende 5 ay önce NSR 125 vardı cok güzel bir motor bulabilirsen ondan al derim
_________________________________________________________________

Honda'yı Tek Geçerim Açıkcası
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst